2025-06-29, 00:16
Medlem
Hej.

Har sedan min övre tonår (20 år) varit intresserad av andra killars könsorgan och uppleva att både ge och få analsex. Det väcktes av äldre killar som gärna erbjöd sig, men jag var inte så intresserad att jag kände att det var något jag ville pröva då. Detta intresse har på något sätt legat och gro under min tid som familjefar och jag känner nu att jag vill utveckla denna sida nu som äldre (50 år).
Jag är lite oklar hur jag skall gå till väga så jag önskar detta diskret. Jag har gjort några trevande försök på BC och tidigare QX men det passar inte riktigt mig.
Jag reser en del i mitt jobb oftast till Stockholm och bor på hotell. Hur kan jag få kontakt med likasinnade i Stockholm? Klubbar, hemsidor och andra mötesplatser? Svara gärna i tråden eller PM
Senast redigerad av StafJacobs 2025-06-29 kl. 00:22.
Citera
2025-06-29, 00:20
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Har du testa Grindr? Dock om du är gift och har regelbundet sex med din fru så vill jag att du inte tar hem några sjukdomar till henne.

1. Skydda dig!
2. Om du ändå inte skyddar dig, så testa dig innan du har sex med frugan igen!
Citera
2025-06-29, 00:28
Medlem
Baisianuss avatar
Du är alltså familjefar och funderar nu på att dra vanära över dina nära och kära genom att i femtioårsåldern träffa anonyma män och bli påsatt i röven? Låt bli är mitt råd. Alla kinks är inte menade att levas ut. Vad tror du att din fru och dina barn ska tänka om det kommer fram att pappa låter andra män ta honom analt? Du gjorde ditt val när du skaffade familj. Homosexualitet är onormalt och skamligt, oavsett vad massmedia säger.
Citera
2025-06-29, 00:32
Avstängd
Victor-Cronhielms avatar
Testa pride-veckan, så kommer du gå haltande tillbaka till din fru.
Citera
2025-06-29, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor-Cronhielm
Testa pride-veckan, så kommer du gå haltande tillbaka till din fru.

Tack Victor, det var ett bra tips
Citera
2025-06-29, 00:50
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Hej.

Har sedan min övre tonår (20 år) varit intresserad av andra killars könsorgan och uppleva att både ge och få analsex. Det väcktes av äldre killar som gärna erbjöd sig, men jag var inte så intresserad att jag kände att det var något jag ville pröva då. Detta intresse har på något sätt legat och gro under min tid som familjefar och jag känner nu att jag vill utveckla denna sida nu som äldre (50 år).
Jag är lite oklar hur jag skall gå till väga så jag önskar detta diskret. Jag har gjort några trevande försök på BC och tidigare QX men det passar inte riktigt mig.
Jag reser en del i mitt jobb oftast till Stockholm och bor på hotell. Hur kan jag få kontakt med likasinnade i Stockholm? Klubbar, hemsidor och andra mötesplatser? Svara gärna i tråden eller PM

Det finns hur många ställen som helst i Stockholm typ The Secret Garden, Mälarpaviljongen, Side Track, Bakfickan, Mälarpaviljongen, Haralds Bar, Söders Hjärta, Blow, Urban Deli,
The Blue Oyster, Spisa hos Helena, SLM Stockholm, Patricia, Club Backdoor, Trädgården, Chokladkoppen,
Citera
2025-06-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det finns hur många ställen som helst i Stockholm typ The Secret Garden, Mälarpaviljongen, Side Track, Bakfickan, Mälarpaviljongen, Haralds Bar, Söders Hjärta, Blow, Urban Deli,
The Blue Oyster, Spisa hos Helena, SLM Stockholm, Patricia, Club Backdoor, Trädgården, Chokladkoppen,

Tack för bra tips!😀
Citera
2025-06-29, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Hej.

Är själv bi, har haft sex med män.
Låt mig berätta något för dig, inget gott kommer att komma ifrån det, det är bara en sexuell lust, det är djävulen som jävlas med dig Bara föreställ dig vad som kan hända utav det hela, du har sex med en man, frugan får reda på det, hela din familj är totalt förstörd. Tänk inte "Nej men jag är bara lite nyfiken och vill testa", om det är anala lekar du vill ha så få frugan att använda dildo på dig, men om du ligger med en man så kan du aldrig ta tillbaka det och om du ändå gått så långt i ditt liv utan det så är jag imponerad och tror helhjärtat på att du kan göra det resten av ditt liv också, Gud kommer vara imponerad med dig, för vi alla får våra tester och utmaningar
Och även om du inte tror på Gud så kommer inget bra komma av det, så fort du är klar så kommer du bara tänka "jahapp.." och så nu ska du hem till din fru med den skammen inombords av att du vet vad du har gjort och det visar sig, DET VAR VERKLIGEN INTE VÄRT DET FÖR ATT HA SKÖNT I 2-10 MINUTER.
Tänk på din familj och visualisera känslorna du hade haft i magen när de får reda på det, föreställ dig den skräcken och skammen av att du har varit otrogen. Du kommer förstöra barnens liv som ser upp till dig och sedan fick reda på att du kunde inte ens vara trogen till din fru, varför skulle de någonsin vara trogna själva?

Hoppas detta hjälpte, stay strong.
Citera
2025-06-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conscientiam
Är själv bi, har haft sex med män.
Låt mig berätta något för dig, inget gott kommer att komma ifrån det, det är bara en sexuell lust, det är djävulen som jävlas med dig Bara föreställ dig vad som kan hända utav det hela, du har sex med en man, frugan får reda på det, hela din familj är totalt förstörd. Tänk inte "Nej men jag är bara lite nyfiken och vill testa", om det är anala lekar du vill ha så få frugan att använda dildo på dig, men om du ligger med en man så kan du aldrig ta tillbaka det och om du ändå gått så långt i ditt liv utan det så är jag imponerad och tror helhjärtat på att du kan göra det resten av ditt liv också, Gud kommer vara imponerad med dig, för vi alla får våra tester och utmaningar
Och även om du inte tror på Gud så kommer inget bra komma av det, så fort du är klar så kommer du bara tänka "jahapp.." och så nu ska du hem till din fru med den skammen inombords av att du vet vad du har gjort och det visar sig, DET VAR VERKLIGEN INTE VÄRT DET FÖR ATT HA SKÖNT I 2-10 MINUTER.
Tänk på din familj och visualisera känslorna du hade haft i magen när de får reda på det, föreställ dig den skräcken och skammen av att du har varit otrogen. Du kommer förstöra barnens liv som ser upp till dig och sedan fick reda på att du kunde inte ens vara trogen till din fru, varför skulle de någonsin vara trogna själva?

Hoppas detta hjälpte, stay strong.

Hej,
Tack för din input. Livet och situationerna är kanske inte så enkelt som svart eller vitt. Tar gärna emot mer input och förslag.
Citera
2025-07-01, 22:15
Medlem
Om du gör något så ska det GIVETVIS vara med din frus fulla införståddhet och godkännande.
Citera
2026-06-15, 14:25
Medlem
Har ett par gånger nu under ett år haft analsex med manliga älskare. Det har både varit goda och dåliga erfarenheter.
Jag har varit både den som ger och tar.
Min dröm är så klart att få en orgasm genom att prostatan skulle bli så stimulerad, tror nog att det är svårt men vill så klart försöka.
Jag skulle vilja ha er råd hur jag och mina partners kan utveckla detta för ännu mera njutning.
Vore glad om ni delar med er om råd om t ex. Ställningar, storlekar, hastighet, rytm val och mängd av glidmedel osv.
Om man inte vill publicera i tråden går det bra att PMa.
Citera
2026-06-17, 09:46
Medlem
Disneylovers avatar
Här har du en bög som gärna träffat dig, men nu är jag för feg för det och jag tycker inte heller om analsex. Inte vad du efterfrågar kanske. ☺️ Hoppas däremot att du får träffa många härliga killar/män framöver och att du får med dig erfarenheter i ditt bagage som du kan ta med dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in