2026-06-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StafJacobs
Har ett par gånger nu under ett år haft analsex med manliga älskare. Det har både varit goda och dåliga erfarenheter.
Jag har varit både den som ger och tar.
Min dröm är så klart att få en orgasm genom att prostatan skulle bli så stimulerad, tror nog att det är svårt men vill så klart försöka.
Jag skulle vilja ha er råd hur jag och mina partners kan utveckla detta för ännu mera njutning.
Vore glad om ni delar med er om råd om t ex. Ställningar, storlekar, hastighet, rytm val och mängd av glidmedel osv.
Om man inte vill publicera i tråden går det bra att PMa.

För min del är det nästan omöjligt att få orgasm av att bli påsatt om han som sätter på har för stor eller är för hårdhänt.
Första gången jag orgasm av att bli påsatt red jag och det var en mental spärr jag var tvungen att komma över. Men efter jag fått min första orgasm på det sättet blev det mycket lättare sen. För min del funkar det bäst med en måttligt stor kuk, lugnt tempo och rätt kemi. Med de ingredienserna får jag orgasm inom fem minuter.
Citera
2026-06-22, 09:41
Medlem
12cms avatar
Citat:
Har ett par gånger nu under ett år haft analsex med manliga älskare. Det har både varit goda och dåliga erfarenheter.
Jag har varit både den som ger och tar.
Min dröm är så klart att få en orgasm genom att prostatan skulle bli så stimulerad, tror nog att det är svårt men vill så klart försöka.
Jag skulle vilja ha er råd hur jag och mina partners kan utveckla detta för ännu mera njutning.
Vore glad om ni delar med er om råd om t ex. Ställningar, storlekar, hastighet, rytm val och mängd av glidmedel osv.
Om man inte vill publicera i tråden går det bra att PMa.
Berätta gärna om dina goda och dåliga erfarenheter. Det går inte att PMa dig eftersom du gjort för få inlägg.
Citera
2026-06-23, 03:27
Medlem
Citat:
Hej.

Har sedan min övre tonår (20 år) varit intresserad av andra killars könsorgan och uppleva att både ge och få analsex. Det väcktes av äldre killar som gärna erbjöd sig, men jag var inte så intresserad att jag kände att det var något jag ville pröva då. Detta intresse har på något sätt legat och gro under min tid som familjefar och jag känner nu att jag vill utveckla denna sida nu som äldre (50 år).
Jag är lite oklar hur jag skall gå till väga så jag önskar detta diskret. Jag har gjort några trevande försök på BC och tidigare QX men det passar inte riktigt mig.
Jag reser en del i mitt jobb oftast till Stockholm och bor på hotell. Hur kan jag få kontakt med likasinnade i Stockholm? Klubbar, hemsidor och andra mötesplatser? Svara gärna i tråden eller PM

SNÄLLA FÖR GUDS SKULL, FÖRSTÖR INTE FÖR DIG SJÄLV OCH FAMILJEN. TESTA DILDO OCH EXPERTERNA DÄRIFRÅN.

Blir så ledsen, usch. Fick rysningar. Men som alla andra säger, alla fantasier behöver inte bli verkliga. Säkert ngn 50 års kris?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in