Citat:
Ursprungligen postat av
StafJacobs
Hej.
Har sedan min övre tonår (20 år) varit intresserad av andra killars könsorgan och uppleva att både ge och få analsex. Det väcktes av äldre killar som gärna erbjöd sig, men jag var inte så intresserad att jag kände att det var något jag ville pröva då. Detta intresse har på något sätt legat och gro under min tid som familjefar och jag känner nu att jag vill utveckla denna sida nu som äldre (50 år).
Jag är lite oklar hur jag skall gå till väga så jag önskar detta diskret. Jag har gjort några trevande försök på BC och tidigare QX men det passar inte riktigt mig.
Jag reser en del i mitt jobb oftast till Stockholm och bor på hotell. Hur kan jag få kontakt med likasinnade i Stockholm? Klubbar, hemsidor och andra mötesplatser? Svara gärna i tråden eller PM
Är själv bi, har haft sex med män.
Låt mig berätta något för dig, inget gott kommer att komma ifrån det, det är bara en sexuell lust, det är djävulen som jävlas med dig

Bara föreställ dig vad som kan hända utav det hela, du har sex med en man, frugan får reda på det, hela din familj är totalt förstörd. Tänk inte "Nej men jag är bara lite nyfiken och vill testa", om det är anala lekar du vill ha så få frugan att använda dildo på dig, men om du ligger med en man så kan du aldrig ta tillbaka det och om du ändå gått så långt i ditt liv utan det så är jag imponerad och tror helhjärtat på att du kan göra det resten av ditt liv också, Gud kommer vara imponerad med dig, för vi alla får våra tester och utmaningar
Och även om du inte tror på Gud så kommer inget bra komma av det, så fort du är klar så kommer du bara tänka "jahapp.." och så nu ska du hem till din fru med den skammen inombords av att du vet vad du har gjort och det visar sig, DET VAR VERKLIGEN INTE VÄRT DET FÖR ATT HA SKÖNT I 2-10 MINUTER.
Tänk på din familj och visualisera känslorna du hade haft i magen när de får reda på det, föreställ dig den skräcken och skammen av att du har varit otrogen. Du kommer förstöra barnens liv som ser upp till dig och sedan fick reda på att du kunde inte ens vara trogen till din fru, varför skulle de någonsin vara trogna själva?
Hoppas detta hjälpte, stay strong.