2025-06-29, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
En kokt med bröd på mojjen i Trosa. Blå tåget kan du glömma!! Familjen Rask fixar inte köer på grönan. Titta på youtube när familjen är på gröna lund. Gick inte så bra.
Det har du helt rätt i.
Maken till gnällig och negativ förälder får man leta efter.
Det var i princip bara klagomål på Gröna Lund som barnen längtat efter att få besöka.
Men efter att fått insyn i Baronens ekonomi börjar man förstå att ett Gröna Lund besök är en stor börda för ekonomin i Rasks familj.
Gnället är säkerligen planerat för att rättfärdiga att det inte blir fler besök.
Fobierna för att resa är planerade för att rättfärdiga att det inte blir några utlandsresor.

EgoistBaronen
Citera
2025-06-29, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

…och det var säkert därför han la upp för sina debila följare att de fick välja vilka solglasögon han skulle ha på sig på begravningen: ”Versace eller Ray-Ban”.
Det här måste ju vara nån sorts nytt lågvattenmärke? Eller nej... jag glömde att det ä baronen vi talar om...
Citera
2025-06-29, 09:26
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Jag skulle precis börja äta frukost, men jag hoppar över det nu. Fy för satan vad jag blir illamående. Jag skulle aldrig ha tryckt på länken.
Jag gjorde samma misstag – Den länken sabbade inte bara aptiten utan eventuellt även min syn på mänskligheten.
Citera
2025-06-29, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Kolla här...
https://motherless.com/C72BF36
Looool på taggarna (@Small Dick, @Fat Bitch)
Citera
2025-06-29, 10:16
Medlem
Citat:
En kokt med bröd på mojjen i Trosa. Blå tåget kan du glömma!! Familjen Rask fixar inte köer på grönan. Titta på youtube när familjen är på gröna lund. Gick inte så bra.

Nu var det inte blå tåget på Grönan användaren syftade på är jag rätt säker på utan det lilla tåget som är gratis att åka och som går runt lokalt i Trosa 😌
Citera
2025-06-29, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

skilsmässan hänger i luften, att han ska få ta hand om barnen är bara att glömma.

Det lär vara hans minsta bekymmer. Han bryr sig inte ett skit om dom mer än när de kan vara content på ett eller annat sätt eller rekvisita när han ska lajva Kick As pappa.
Citera
2025-06-29, 11:19
Medlem
GreenBatterys avatar
I nån av de senaste videorna pratade han om att ”om man är medlem i ett nätverk så kan man inte fuska med följare” men han har ju inte varit med i något nätverk på flera år.
Han pratar som att han är det men (som vanligt) så är det bara ljug, ljug, ljug.

Inget nätverk vil ha med honom att göra.
Inget företag vill göra samarbete med honom.

Kan någon som offrat sig att kolla via YouTube räkna hur många reklamavbrott han lägger in per video? Något säger mig att han är för lat för att manuellt lägga in dessa vilket i så fall inte kanske skrämmer bort tanterna men också inte maximerar vinst.
Citera
2025-06-29, 14:40
Medlem
0.1s avatar
Han borde döpa om kanalen till chrippa-kanalen. Vilken sjuk människa han verkar vara. Hur kan han ens betala räkningar med den lönen?
Citera
2025-06-29, 14:40
Medlem
Nu har nog Rask slängt in för gott. Inte har han stake nog att svara upp gällande

Den mediokra inkomsten
Räkningen från Trobo
Betalningen av fruns skulder
Hårdrockskanalens framtid. Ha Ha.
Citera
2025-06-29, 17:15
Medlem
GreenBatterys avatar
Ny video på gång!

- cirkelresonemang och svammel om Medviktarna?
- cirkelresonemang och svammel om hur fruktansvärt illa alla andra uttrycker sig på YouTube?
- cirkelresonemang och svammel om Axel?
- cirkelresonemang och svammel om Trobo?
- cirkelresonemang och svammel om varför det är bra att inte betala skulderna?

Lägg ner verksamheten nu din porrskadade ÄckelBaron i runkbåset! Det enda du lyckas med är att bli mindre relevant för varje video du lägger upp!

Ha. Ha. Ha.
Citera
2025-06-29, 17:29
Medlem
Jag har förutspått Baronens livslängd som kort eftersom hen inte är stark nog att klara av uppvaknandet efter insikten att man slarvat bort sitt liv.

Är det någon som kan bekräfta att Alexander kommer att deltaga vid Trosa Joggen imorgon kl 08.00?
Citera
2025-06-29, 17:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Jag har förutspått Baronens livslängd som kort eftersom hen inte är stark nog att klara av uppvaknandet efter insikten att man slarvat bort sitt liv.

Är det någon som kan bekräfta att Alexander kommer att deltaga vid Trosa Joggen imorgon kl 08.00?
Inte en helt ovanlig utgång när losern når självinsikt.

Men måste komma ihåg att denna patetiska fjant alltid varit i survival mode, utan sin fru och familj skulle han förmodligen redan lämnat jordelivet då han är oförmögen att ta hand om sig själv.

Får jag gissa lite så viker han in årorna vid 40-44 års ålder. Förmodligen genom smärtstillande och alkohol som alla andra fegisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in