2025-06-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Han sitter och fipplar med en jävla trumpinne. Please. Skalle-Per på konstant runk-diet.

Och han analyserar inte. Snälla missbruka detta ord.

Men. Klart som fan han är nöjd med att få vara med i en pissigt vriden dokumentär. Konstigt att han som är så folkskygg och anti solljus släppte in ett bländande medialt solljus i sitt hem.
Han sitter också och kör upp halva nävarna i munnen när han stoppar upp anus var 5e minut. Hur kan han inte ha lärt sig snusa än?
Citera
2025-06-27, 22:54
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Han sitter också och kör upp halva nävarna i munnen när han stoppar upp anus var 5e minut. Hur kan han inte ha lärt sig snusa än?
Han räknar ju fortfarande ental på fingrarna så han är ju bevisat svagbegåvad. Att då kunna lägga in en snus på ett någorlunda korrekt sätt är på tok för mycket att begära! Han ska ha en klapp på axeln för att han verkar kunna klä på sig själv. Knyta skor lär han dock inte kunna då han köper vinterkängor med dragkedja på sidan.
Citera
2025-06-27, 22:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Postade detta i fel ämne så lägger den rätt (här):

Den porrskadade ÄckelBaronen bryr sig inte om märkeskläder och attiraljer längre. Han gjorde det förr men vet bättre nu…

…och det var säkert därför han la upp för sina debila följare att de fick välja vilka solglasögon han skulle ha på sig på begravningen: ”Versace eller Ray-Ban”.

Han är så otroligt dålig på att ljuga att han inte har koll på något längre.

Betalar svärfar hyran denna månad? Antagligen.
Citera
2025-06-27, 23:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
2015- 100.300kr
2016 -58.700kr
2017- 52.700kr
2018- 88.900kr
2019- 250.700kr
2020- 212.900kr
2021- 123. 900kr
2022- 119.500kr
2023- 93.300kr
2024- 192.400kr

Slutsats från chat-gpt:

Om du haft följande inkomster mellan 2015–2024:
• Total bruttoinkomst: 1 301 300 kr
• Total skatt (ca): 413 856 kr
• Nettolön totalt: 887 444 kr
(Edit- Ser chat-gpt räknade fel. Summa 1 293 300 kr)

Så har du i snitt fått ut ca 7 396 kr/månad efter skatt i Trosa kommun.

Med din totala inkomst efter skatt mellan 2015–2024 i Trosa kunde du köpa:
Totalt: ca 35 498 paket Denniskorvar
Per år (snitt): ca 3 550 paket/år
Per månad (snitt): ca 296 paket/månad
Sen ska idioten betala hyra också och köpte 2 elkickbikes.

Detta är siffror från Axels film som jag anser är högst tillförlitligt och trovärdigt.

Inredningen av vardagsrummet måste ha gått på mer än en halv månadslön. Ungefär samma med kängorna. Undra vad fula västen kostade.

Han skulle säkert kunna få 6000kr per månad i bostadsbidrag om han hade sökt det.
Ett under dom ens haft råd med förskola.

Är det snälla svärfar och farfar som har räddat WTfamiljen under alla år?
Någon som vill ta ut tessans lön senaste 10åren?
Med tanke på den porrskadade ÄckelBaronens totala hjärnblödning i näst senaste video där han aggrar totalt på att B&B har ett hus för 1,5 miljon. Med facit i hand kan vi ju se att även om Baron af Ollon sparat alla sina pengar de senaste 10 åren hade han inte haft råd med det huset (eller ett ”utedass på en arrendetomt i Trosa”).

Det är inte skryt, det är beskrivande av ett misslyckande leverne och totala förfallet hos någon som är 35 år gammal, har tre barn och en fru.
Citera
2025-06-27, 23:47
Medlem
Tortellis avatar
Chrippa video igen. Alltså kommentarerna, dom är lika rubbade som Baronen själv. Vilka svagbegåvade människor, jag blir mörkrädd. Sen hyllar han Jocke till skyarna. Hur kan denna Rask von Trosa få behålla följarna? Hur fan är det ställt i huvudet på dom..
Citera
2025-06-27, 23:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tur för Onanibaronen att han kan ta Thereses amfetamin som hon får utskrivet billigt då istället för att köpa det på gatan för jag gissar på att det hade kostat en slant, vilket inte han lär ha råd med

Tjackbaronen förtjänar inte statligt premiumknark.

Sen är det förstås moraliskt förkastligt hur han tvingar T att hämta ut medicin till henne och barnet som han sedan sitter och pundar upp när han runkar till medelålders kärringar i garderoben.

Jag blir förbannad när jag får höra hur mycket denna parasit kostar samhället.

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Med tanke på den porrskadade ÄckelBaronens totala hjärnblödning i näst senaste video där han aggrar totalt på att B&B har ett hus för 1,5 miljon. Med facit i hand kan vi ju se att även om Baron af Ollon sparat alla sina pengar de senaste 10 åren hade han inte haft råd med det huset (eller ett ”utedass på en arrendetomt i Trosa”).

Det är inte skryt, det är beskrivande av ett misslyckande leverne och totala förfallet hos någon som är 35 år gammal, har tre barn och en fru.
1,5 mille är väl ganska precis vad Baronen tjänat brutto i sitt arbetsliv. Det är så skrattretande att man inte tror det är sant. Snacka om att runka bort livet

Runkbåsbaronen kommer alltid ha råd att investera i ett eget boende, han tjänar inte ens tillräckligt för att kunna hyra en sunkig gammal hyreslägga från 50 talet utan svärfars hjälp.
Citera
2025-06-28, 00:19
Medlem
Också kul att han kallar en podd för gammelmedia, börjar hetsa lite smått mot SvD och klanka ner på Jacke.

Juste, det roligaste hårdporrask minns från början av Jockes youtube är när han betygsätter dildos.
Citera
2025-06-28, 00:58
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Lyssnade på en intressant podd som diskuterade olika sociala medier algoritmer.
Diskussionen var generellt spekulativ men de tog upp "tik-tok paradigmet" ett tema över hela brädet. Att det som belönas och promotas är korta koncisa klipp. De spådde att detta bara kommer att öka.
Parallellt är fenomenet "lives" populärt men det byggde på andra mekanismer tittare som har en parasocial relation till kreatörer. Kreatörer som kan bygga ett livskraftigt community.
Skilleras är väl ett bra exempel på det sneako och destiny likaså.

Med det i åtanke tror jag starkt att baronens död kommer att ske till följd av oförmåga att anpassa sig. Han kan inte leverera tillräckligt intressant kontent eftersom han kör train of thought helt oscriptat.
Hans lives är hyfsat trötta inget reacting eller tema som engagerar nämnvärt.

Spelar ingen roll om det kommer en tvp tre nya chrippor det kommer inte slå igenom bruset.

Med blandad reservation här för att jag framförallt följer engelsktalande kanaler som streamers från Nordamerika och Australien. Minus det handikappet inklusive den erfarenhet jag därför besitter från det, så måste jag protestera mot hur du tolkade (alternativt podcasten du hörde använde) begreppet parasocial.

Så här skulle jag påstå det är:

Flera i Skilleras community har en digitalt ömsesidig social relation (kallas semi para social) till honom, vad jag noterat. Inte enkelriktad, inte alls para social. Han är inte blint ovetandes om deras existens. Ibland han koll på ett ungefär om kön, ålder, var i landet någon bor, vilka uttryck de använder i text, han kommer ihåg deras användarnamn, när och varför de började följa honom, i vissa fall kanske följer dem tillbaka på någon plattform så han har ett ansikte på.

De allra flesta är fullt medvetna om balansen i relationen, hur obalanserad den är. De förstår att ses de öga mot öga när de väntar på tåget måste de berätta "jag är Bananaaaamannen från din chat" och de söker inte aktivt upp honom irl. Det handlar inte bara om huruvida han är känd, mer att folk fattar perspektiv. Är det sex år sedan ni kommenterade varandra intensivt på Facebook eller Twitter så är det logiskt om han inte minns dig eller behöver en förklaring på vem du var på Internet. För några är detta obegripligt, men relationen är fortfarande semi para social. De bara utgick från att hans närminne från 2006, 2016 eller 2021 är intakt. Någon blir besviken eller sur på riktigt han bara minns extremt vagt ni kanske chattade om hur dum i huvudet någon annan var som trodde potatis med skal var giftiga.

Som jag har lärt mig begreppet para social i internationell kontext, menas det så gott som alltid att tittaren tappat greppet och inbillar sig att en helt ensidig relation med en kändis man följer är en ömsesidig vänskap. Att de inte längre fattar att "jag vet massor om dig, jag beundrar dig, du vet inte alls eller ytterst marginellt vem jag är". Termen brukar användas för att beskriva en form av stalking som inte bara är förföljelse utan när den som förföljer har vanföreställningar om en likvärdig ömsesidig relation.

Beskriver man bara en ensidig relation brukar man använda begrepp som fan, follower eller när brukligt ge förjargruppen namn som Justin Biebers fans Beliebers.

OBSERVERA: Om man inte åsyftar parasociala (för samhället eller följarna oftast skadliga) effekter som en populär kändis kan få på värderingar på gruppnivå som att skaffa husdjur istället för barn eller förbli oskuld, när kändisen har obegränsat med pengar och inte behöver fokusera på att skaffa utbildning, jobb, betala räkningar.

Bara "para social" brukar tolkas som en disorder, och beskriver oavsett absolut inte Skilleras.

Begrepp förändras över tid, jag vet. Men hoppas någon orkade läsa detta som en nutidsorienterade dokumentation. IDAG är para social det chatten spammar om någon "I saw your house on Google maps" chatten svarar "L stalker", "Para social", "Ban the freak" och "Para social weirdo". Så inte något neutralt, inte något du vill påstå Skilleras relation är till sina tittare.

Kan du länka podcasten?
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-28 kl. 01:25.
Citera
2025-06-28, 01:15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Lyssnade på en intressant podd som diskuterade olika sociala medier algoritmer.
Diskussionen var generellt spekulativ men de tog upp "tik-tok paradigmet" ett tema över hela brädet. Att det som belönas och promotas är korta koncisa klipp. De spådde att detta bara kommer att öka.
Parallellt är fenomenet "lives" populärt men det byggde på andra mekanismer tittare som har en parasocial relation till kreatörer. Kreatörer som kan bygga ett livskraftigt community.
Skilleras är väl ett bra exempel på det sneako och destiny likaså.

Med det i åtanke tror jag starkt att baronens död kommer att ske till följd av oförmåga att anpassa sig. Han kan inte leverera tillräckligt intressant kontent eftersom han kör train of thought helt oscriptat.
Hans lives är hyfsat trötta inget reacting eller tema som engagerar nämnvärt.

Spelar ingen roll om det kommer en tvp tre nya chrippor det kommer inte slå igenom bruset.

Jag TROR podcasten du lyssnade på menar att de med passiva följare, som Rask, som inte påverkar sina följare att köpa en produkt eller börja odla egna grönsaker och så vidare, är den grupp av "stora på sociala medier sett till följare" som företag inte har något intresse av att samarbeta med. De som inte engagerar tittare.

De som inte år 2025 inte attraherar tittarsiffror. De som 2025 är fossiler från när YouTube började, som aldrig fattade TikTok eller Snap eller hur man håller sig relevant.

Idag är Rask jämförbar med någon som var med i en säsong av Paradise Hotel, men inte de två första, inte någon som vann, han är någon som kom sjua från Eskilstuna säsong 4 som ingen minns.

Att tittare och engagemang är det som räknas, i synnerhet på shorts, är inget nytt under solen. https://influencereffect.se/anders-vesterlund-nofuzz-media-engagemang-viktigare-an-foljare-i-dagens-marknad/

Mångas dröm är att bli semi para social. Maximalt med följare som tycker om dig och support dig, men de flesta andra har aldrig hört talas om dig så du handlar din mat som vilken okändis som helst. Spontant är bäst i Sverige på detta Keebabb. Klirr klirr i kassan när du tjänade runt 8 svenska mille på ett år enbart på att fans spelade dina creative maps i Fortnite.

Du har inga ovänner.

Folk födda i ett åldersintervall på ca 4 år vet vem du är, men under 10% och känner de igen dig 2032 kommer de respektera du äter men på väg ut "du förgyllde min barndom, får jag ta en bild med min idol". Du är inte i närheten av lika igenkänd som en fotbollsspelare där många som gör kommer "fyfasen den jäveln kostade oss SM-guld" och bara få dig känna de eventuellt stirrar ut dig men du vet inte, och du vet inte om de bara känner igen, gillar eller hatar.

För att helt öppet med facecam, inga hemligheter, så är det ett gigantiskt skämt kalla Rask eller Anjo för kändis eller lyckad. Keebabb är. Kevzster är. De bakom "Maktbarometern" är boomers från stenåldern.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-28 kl. 01:57.
Citera
2025-06-28, 04:41
Medlem
Spritnotas avatar
Över 5k har sett senaste videon postad 12 timmar sen.

https://youtube.com/@keebabb?si=WLcB5YrykI45fBeZ

Men _han_ är INTE relevant. Sitt ner i båten. Okunniga idioter, milt uttryckt. Och några få kommer minnas som en idiot.

Detta diskvalificerar samtliga som INBILLAR SIG att 140 videos om att Chrippa är äcklig ger status som "låt oss lansera en musmatta" eller att NÅGON bortom dina korkade följare bryr sig.

Du måste skaffa ett vanligt jobb. Facts.

Ganska (nej avgörande) viktigt både Rask haters som lovers är. Förstår hur extremt IRRELEVANT han är. Även om er PROCENT matters i trovärdighet eller så. LÄR ER.

Hata en idiot som Rask ger pluspoäng. Men vem bryr sig...

Vara på hans team OJ OJ OJ. Slakt. Så är det.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-28 kl. 05:01.
Citera
2025-06-28, 07:43
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag TROR podcasten du lyssnade på menar att de med passiva följare, som Rask, som inte påverkar sina följare att köpa en produkt eller börja odla egna grönsaker och så vidare, är den grupp av "stora på sociala medier sett till följare" som företag inte har något intresse av att samarbeta med. De som inte engagerar tittare.

De som inte år 2025 inte attraherar tittarsiffror. De som 2025 är fossiler från när YouTube började, som aldrig fattade TikTok eller Snap eller hur man håller sig relevant.

Idag är Rask jämförbar med någon som var med i en säsong av Paradise Hotel, men inte de två första, inte någon som vann, han är någon som kom sjua från Eskilstuna säsong 4 som ingen minns.

Att tittare och engagemang är det som räknas, i synnerhet på shorts, är inget nytt under solen. https://influencereffect.se/anders-vesterlund-nofuzz-media-engagemang-viktigare-an-foljare-i-dagens-marknad/

Mångas dröm är att bli semi para social. Maximalt med följare som tycker om dig och support dig, men de flesta andra har aldrig hört talas om dig så du handlar din mat som vilken okändis som helst. Spontant är bäst i Sverige på detta Keebabb. Klirr klirr i kassan när du tjänade runt 8 svenska mille på ett år enbart på att fans spelade dina creative maps i Fortnite.

Du har inga ovänner.

Folk födda i ett åldersintervall på ca 4 år vet vem du är, men under 10% och känner de igen dig 2032 kommer de respektera du äter men på väg ut "du förgyllde min barndom, får jag ta en bild med min idol". Du är inte i närheten av lika igenkänd som en fotbollsspelare där många som gör kommer "fyfasen den jäveln kostade oss SM-guld" och bara få dig känna de eventuellt stirrar ut dig men du vet inte, och du vet inte om de bara känner igen, gillar eller hatar.

För att helt öppet med facecam, inga hemligheter, så är det ett gigantiskt skämt kalla Rask eller Anjo för kändis eller lyckad. Keebabb är. Kevzster är. De bakom "Maktbarometern" är boomers från stenåldern.
Klockren beskrivning av dåtidens dårar som var med i paradiset hotell och dagens Rask. Hela ditt inlägg är för övrigt väldigt intressant.
Citera
2025-06-28, 09:18
Medlem
Treschows avatar
Senaste videon uppladdad för 12 timmar sedan. 6200 visningar. Samma mongoloida kommentarer från hans LSS-följare.

621 tummar upp, 504 tummar ner.

SNART FLYGER DET I RUNKBÅSET!

#IcaTrossen
#FamilyIsEverything
#SäradFitta
#AlexxThickCock
#ÅlrajtHörrni
#SåhärÄrDet
#BroFist
#HarklingOchFörkyld
#Förtal
Citera