2025-06-28, 20:22
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
JAG hade inte "svårt" under lockdowns. Men många andra hade det svårt. Många led. Många gick under.

I länder där skolor stängdes ner så led många barn för att dom blev isolerade. Yngre barn fördröjdes i sin intellektuella utveckling för att dom aldrig fick se sina föräldrars ansikten bakom masken. Det är ett ynkligt samhälle som accepterar att barnen får lida ont för att vi gamla ska få en illusion av trygghet.
Vad har den diskussonen i det här forumet att göra? Lufta gärna den i något forum med politik som huvudinriktning. Jag skall hjälpa dig hitta ett:
(FB) Politik: inrikes

Citat:
Varför "beklagar" du en policy som du inte är ansvarig för?
"Policy"? Restriktionerna var ingen "policy", det var en förordning som med stöd av lagen införde särskilda begränsningar för att förhindra spridning av COVID-19. Det var jättetrist att vi drabbades av en Pandemi, men det var inget vi kunde göra något åt, och att mentalt svaga och socialt missanpassade människor hamnade i kläm mellan smittskyddsförordningen och ett virus är bara att beklaga. Jag förstår att du hade det väldigt svårt.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/forordning-20218-om-sarskilda-begransningar-for_sfs-2021-8/

Citat:
Det är ingen "alternativ teori" att man inte ska lita förbehållslöst på stat, myndigheter och läkemedelsetablissemang. Var har du fått det ifrån?
Och så var du där igen - ljuger och hittar på iställt för att diskutera mot bakgrund av vad du faktiskt skrev. Vi får påminna lilla antivaxxar-patrasket:
Citat:
Nedstängningarna fungerade som en slags utpressning. Mellan raderna så kommunicerades det att vi skulle skänkas vår frihet tillbaka i utbyte mot att vi alla kavlade upp ärmen och accepterade covid-sprutan.

Folk lydde och kavlade upp. Nu är vi inte i lockdown längre. Men fria är vi knappast. Vi har bara givits tillfällig dispens att låtsas vara fria. Tills nästa gång.

Vi har visat att tillräckligt många av oss är beredda att acceptera lockdowns på väldigt lösa grunder. Vissa erbarmliga individer till och med välkomnar det. Dom tycker det är mysigt att lalla runt hemma hela dagarna och ha en ursäkt att inte behöva gå ut. En tragisk situation vi befinner oss i just nu.
Och ovan fick du nu till:
"Det är ingen "alternativ teori" att man inte ska lita förbehållslöst på stat, myndigheter och läkemedelsetablissemang. Var har du fått det ifrån?".

Du måste vara den oärligaste debattör jag stött på. Du hittar på precis vad som helst för att slippa ta ansvar för det trams du vräker ur dig. Låt mig ta det igen: Snacket om "utpressning" och "frihet" och "kavla upp" och "dispens att låtsas vara fria" kan du ta och förpassa rakt upp i mörkaste rektum, alternativt diskutera i det forum där den typen av diskussion med fördel kan föras. Det är ingen "alternativ teori" utan rent och skärt konspirations-trams. Jag får återigen hjälpa dig hitta dit:
(FB) Alternativa teorier om covid-19

Citat:
Finns hur många exempel som helst bara från 1900-talet när det har varit högst befogat att vara skeptisk till vad dessa institutioner försökt slå i folk.
Nej, nu är du där IGEN med irrelevant tramsfjanteri. Pröva att lyfta den frågan i det forum som skapats för just den typen av diskussion. Jag skall hjälpa dig hitta dit: (FB) Alternativa teorier om covid-19

Citat:
Och den "vetenskapliga diskursen" på det här forumet består mestadels i att folk dänger diverse studier i huvudet på varandra, som dom själva varken läst eller förstått. Så bespara mig gärna den förnumstigheten.
Jag vet. Jag önskar bara att du kunde låta bli att exmeplifiera den bristen i vart och annat inlägg.
Citera
2025-06-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Tyvärr klarade sjukhusen inte av att hantera covid-pandemin. Planerade operationer och cancerscreeningar ställdes in när vården istället fick koncentrera sig på att bedriva krigssjukvård för att behandla corona offer.
Jag har sett det med egna ögon inifrån sjukhus, så dina sagor ger jag inte mycket för.

För övrigt var det ingen som tvingades till något vaccin och mig veterligen har det inte funnits krav på vaccinationspass för att få resa i det här landet. Det fanns ingen lockdown i Sverige utan det mesta som att jobba hemma byggde på frivilliga rekommendationer.

Hela din historieskriving är därmed helt falsk.

I Sverige var det vissa bussbolag och långväga kollektivtrafik som införde vaccinationspass:
https://www.transportforetagen.se/nyhetslista/2021/december/bussbranschen-positiv-till-forslag-om-covidpass-i-langvaga-busstrafik/

Lena Hallengren ville kartlägga var alla de "inte vaccinerade" höll till:
https://x.com/lakaruppropet1/status/1906743534163488790

Dock så varade vaccinpasset endast i några månader och alla restriktioner tog bort senare, vilket berodde på omnicron viruset som sprides överallt ändå, och var mildare. Några veckor senare "startade" Putin kriget i Ukraina, och botade därmed Sverige från covid genom att MSM Fejk News fick något nytt att sprida "information" om.
Citera
2025-06-28, 21:13
Medlem
Citat:
Jaså? Så det är förbjudet för honom att hitta på åsikter om dig?

Det är inte schysst att hitta på åsikter om mig när det finns ingenting i det jag har sagt som kan tolkas som att jag säger att det inte finns en överrepresentation.

Citat:
Men du tycker att det är fritt fram för dig att hitta på saker om mig?

Oj, vad smart du är. Du har ingen förståelse för enkel A-B-C- logik. Essensen i det du skrev går inte att misstolka.

Citat:
Kan du vara snäll och citera när JAG har sagt att vi ska begränsa oss till att enbart dra slutsatser från vad som framgår av ETT enskilt diagram?
Snälla du. Det där har du fantiserat ihop.

Vad det handlar om är att du svarade på ett sätt som inte går att misstolka.

Citat:
Snarare så är det vad DU VILLE att vi skulle vara oense om. DU VILLE att vi enbart skulle titta på ETT diagram och låtsas som att vi inte känner till några andra grundläggande fakta om världen vi lever i. Det verkar ju helt poänglöst. Den spelregeln har jag aldrig gått med på.

Det var DU som specifikt replikerade på en sak som jag hade skrivit. Ditt pucko. Om du höll med mig, varför svarade du då som en jävla fågelholk och skrev: '''ÖÖÖÖÖÖH''. Jo, för du var förvirrad och anledningen att du var förvirrad är för att du har ingen förståelse för varken logik eller statistik eftersom det jag skrev är fullständigt korrekt. Om du hade höllt med mig, vilket hade varit sunt, eftersom det jag skrev var korrekt, så hade du aldrig uttryckt dig som du gjorde.

Citat:
I början av vår diskussion så mässade du om hur viktigt det är att "betrakta totaliteten av evidens". Men nu tycker du plötsligt att vi enbart ska titta på ETT enskilt diagram. Och inte relatera detta till något annat faktum alls för att kunna dra en slutsats. Är det att betrakta totaliteten tycker du?

Hur inbillar du dig att "evidens" framkommer förresten? Tror du att forskare inte tillåter sig att resonera utifrån mer än ett diagram i taget? Att dom vägrar dra en slutsats om inte all information som krävs för slutsatsen ryms inom ett och samma samma diagram? Nä självklart inte, för då skulle dom ju aldrig komma fram till nånting alls. Så varför tycker du att vi ska ägna oss åt en så meningslös och verklighetsfrånvänd syssla?

Nej, jag tycker inte att vi enbart ska titta på ett enskilt diagram. Halmgubbe. Att jag skulle anse att det går att titta på diagrammet enbart för att dra slutsatser kring hur det föreligger är ju det jag har argumenterat emot hela tiden? Hur jävla oärlig är du? Jag har ju för fan övertydlig med min kritik. Har du ens hängt med i det som jag har skrivit?

Det enda jag har sagt är att diagrammet inte kan avkodas till en överrepresentation. Det är helt och hållet korrekt. Det krävs kompletterande information. Fågelholken är du. Inte jag. Du tror du är smart, men du begriper inte ens logik. Du kan ju försöka presentera ett argument som får mig att se dum ut men du kommer faceplanta dig själv om du ens ger dig på något sådant.

Alla kan se hur oärlig du är.

Avslutning:
Har du svårt att förstå det du läser?

Vi provar igen:

Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Diagrammet slår inte ens fast att det finns en överrepresentation av COVID-19 vaccinerade.

Antyder följande mening ovanför att jag säger att det inte finns en överrepresentation? Nej, meningen ovanför antyder att diagrammet (som redovisar en viss typ av information) slår inte fast att det finns en överrepresentation. Detta är helt korrekt. Tror man detta, så begår man the base rate fallacy. Punkt slut.

Detta bestyrks av enkel logik, det ChatGPT säger + hur BRÅ definierar överrepresentation. Diagrammet saknar basinformation. Alltså är det jag säger helt och hållet korrekt.

Om du höll med mig om att det jag skrev var korrekt. Varför skrev du då följande:

Citat:
Ööh... Tittade du på samma diagram som jag? Här har du länken igen:
https://openvaers.com/covid-data/mortality

Andemeningen i din kommentar antyder inte på något sätt att du köpte det jag skrev. Din kommentar ovanför antyder förvirring och att du känner dig bortkollrad. Förvirrad kring vad? Ett självklart svar? Nej, givetvis inte, du var förvirrad för att du inte köpte det jag skrev.

Nu blir det inget mer svar . Nog får vara nog. Du diskuterar oärligt, det gör inte jag.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-06-28 kl. 21:16.
Citera
2025-06-28, 22:23
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenlogi789
I Sverige var det vissa bussbolag och långväga kollektivtrafik som införde vaccinationspass:
https://www.transportforetagen.se/nyhetslista/2021/december/bussbranschen-positiv-till-forslag-om-covidpass-i-langvaga-busstrafik/

Lena Hallengren ville kartlägga var alla de "inte vaccinerade" höll till:
https://x.com/lakaruppropet1/status/1906743534163488790

Dock så varade vaccinpasset endast i några månader och alla restriktioner tog bort senare, vilket berodde på omnicron viruset som sprides överallt ändå, och var mildare. Några veckor senare "startade" Putin kriget i Ukraina, och botade därmed Sverige från covid genom att MSM Fejk News fick något nytt att sprida "information" om.

Då fick man resa på annat sätt. Det var inget statligt krav med covid-pass för att få resa inrikes. Man kan inte hindra privata aktörer att på eget initiativ öka säkerheten för sina resenärer.
Citera
2025-06-28, 22:41
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Nej, jag tycker inte att vi enbart ska titta på ett enskilt diagram. Halmgubbe. Att jag skulle anse att det går att titta på diagrammet enbart för att dra slutsatser kring hur det föreligger är ju det jag har argumenterat emot hela tiden? Hur jävla oärlig är du? Jag har ju för fan övertydlig med min kritik. Har du ens hängt med i det som jag har skrivit?

Fast du har ju skrivit precis det flera gånger. Att diskussionen mellan oss enbart handlar om vilka slutsatser man kan dra av ett visst diagram. Såhär skrev du i ett inlägg nyligen, angående vår diskussion:
Citat:
Det är inte det diskussionen handlar om dock. Det handlar om vilka slutsatser man kan dra utifrån ett specifikt diagram.

Enda problemet är att jag aldrig har gått med på dom spelreglerna. Det där är bara nåt du har kommit på själv.

I ett annat inlägg så skrev du såhär:
Citat:
Detta diagram ger oss ingen möjlighet att utvärdera om det finns en överrepresentation: [/b]https://openvaers.com/covid-data/mortality

Och DET är INTE korrekt, så som du formulerade dig. Vi har visst den MÖJLIGHETEN. Vi känner till fakta som vi kan kombinera med informationen i diagrammet, för att KUNNA dra en slutsats. Det ÄR möjligt.

Om du däremot hade skrivit "Detta diagram i isolation, ger oss inte möjlighet..." så hade det varit korrekt. Men det är inte vad du skrev.

Om arkeologer 500 år i framtiden enbart skulle lyckas gräva fram just det där diagrammet ur spillrorna av vår civilisation, och ingenting annat, så skulle dom INTE kunna dra någon slutsats om överrepresentation. För DOM så skulle det vara omöjligt. Men för oss så ÄR det möjligt. Vi har ju all information som krävs.

Citat:
Det enda jag har sagt är att diagrammet inte kan avkodas till en överrepresentation. Det är helt och hållet korrekt.

Jaha och? Du slår in en öppen dörr.

Däremot så kan du använda informationen som diagrammet ger dig, och kombinera den med faktum som vi båda känner till, för att dra slutsatsen att det finns en överrepresentation. Om du bara hade kunnat medge den självklarheten så hade vi kunnat komma vidare i diskussionen. Men du kanske inte vill att diskussionen ska leda nån vart?

Citat:
Nu blir det inget mer svar . Nog får vara nog. Du diskuterar oärligt, det gör inte jag.

Det lovade du iochförsig i förra inlägget också.
Hoppas att du kan hålla det löftet den här gången. Ha det gott!
Citera
2025-06-28, 23:03
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Och DET är INTE korrekt, så som du formulerade dig. Vi har visst den MÖJLIGHETEN. Vi känner till fakta som vi kan kombinera med informationen i diagrammet, för att KUNNA dra en slutsats. Det ÄR möjligt.
Vad för fakta då, menar du?
Citera
2025-06-28, 23:26
Medlem
Först en liten trigger warning till snöflingorna i tråden: Jag vill inte störa korrigeramigmera0s fans med vetenskap, ni har er kult och det är också okej i den här tråden *kram*. Men för dem som är intresserade av vetenskapliga rön kom nu i juni ännu en av alla artiklar som säger att spikproteinfragmenten från vaccinet finns kvar i mer än ett år.

Ska vi titta på den då, det är i Journal of Clinical Neuroscience, Impact Factor 1.9:
Expression of SARS-CoV-2 spike protein in cerebral Arteries: Implications for hemorrhagic stroke Post-mRNA vaccination

Highlights

Spike protein expression was detected in 43.8% of vaccinated patients.

SARS-CoV-2 spike protein persists in cerebral arteries up to 17 months post-vaccination.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S096758682500195X
Det här är ju en sån artikel som kurredutt0 inte kommer att nämna för sina oskulder tillfans, dessutom har studien mage att påstå att vaccinets långtidseffekter inte är klarlagda, vilket går emot kurredutt0s sekttlära:
The rapid deployment of mRNA vaccines for SARS-CoV-2, such as BNT162b2 (BioNTech-Pfizer) and mRNA-1273 (Moderna), provided a critical tool in combating the COVID-19 pandemic. While their short-term safety and efficacy were demonstrated in clinical trials, rare adverse events, including hemorrhagic strokes, have been reported after widespread use. However, the long-term biodistribution and effects of mRNA vaccines remain underexplored.
Jag hoppas verkligen att inte kolonkoll0s hangarounds har läst så här långt eftersom detta ju inte alls stämmer med hennes godnattsaga. Ska vi ta konklusionen då:

Conclusion

Although the possibility of spike protein expression due to asymptomatic SARS-CoV-2 infection cannot be entirely excluded, this study demonstrated prolonged presence of SARS-CoV-2 spike protein in the cerebral arteries following mRNA vaccination. Additionally, some inflammatory cell infiltration was observed in spike-positive vessels. These findings raise significant concerns regarding the biodistribution of lipid nanoparticle-based vaccines and their long-term safety. Global replication studies are urgently required to validate these findings and ensure comprehensive safety evaluations of mRNA vaccines. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S096758682500195X
Naturligtvis kommer det att dyka upp en gubben i lådan som piggt påpekar att de ju minsann säger att de inte helt kan utesluta att spikproteinet beror på asymptomatisk Covid. Det börjar bli många såna studier nu, som faktiskt drar slutsatsen att detta troligtvis beror på vaccinet.

Väl att notera är att om kollomajong0s påstådda grandiosa beskrivningar av sig själv som expert på medicinsk forskning skulle stämma så betyder det att hon medvetet låter bli att nämna artiklar som denna, ut vetenskaplig synvinkel är det mycket allvarligt och kallas cherry picking men inom försäljning och reklam som k0rr0 sysslar med är sådant vardag, för där är Coke "It".
Senast redigerad av Lamento 2025-06-28 kl. 23:29.
Citera
2025-06-29, 00:39
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Vad för fakta då, menar du?

Ja antingen så kan du klura ut det själv. Det är inte så svårt.
Eller så kan du klicka dig två steg bakåt i konversationen och hitta svaret.

Om du inte vill göra någondera så beror det nog på att du inte är så intresserad egentligen, utan bara vill dra igång meningslöst tjafs i vanlig ordning.
Citera
2025-06-29, 00:53
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ja antingen så kan du klura ut det själv. Det är inte så svårt.
Eller så kan du klicka dig två steg bakåt i konversationen och hitta svaret.

Om du inte vill göra någondera så beror det nog på att du inte är så intresserad egentligen, utan bara vill dra igång meningslöst tjafs i vanlig ordning.
Nej, det går inte att klura ut.

Citat:
Vi känner till fakta som vi kan kombinera med informationen i diagrammet, för att KUNNA dra en slutsats. Det ÄR möjligt.

Just i den kontext som du för en debatt blir det svårt att avgöra vad det är för "fakta" du "kombinerar" med diagrammet för att dra några slutsatser. Det går inte att dra några slutsatser över huvudtaget. Det framgår också om du läser på VAERS första sida. Det du gör är kombinerar med en massa antaganden (som dessutom är helt felaktiga).

Åsikter är inte fakta.
Citera
2025-06-29, 01:07
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, det går inte att klura ut.

Just i den kontext som du för en debatt blir det svårt att avgöra vad det är för "fakta" du "kombinerar" med diagrammet för att dra några slutsatser. Det går inte att dra några slutsatser över huvudtaget. Det framgår också om du läser på VAERS första sida. Det du gör är kombinerar med en massa antaganden (som dessutom är helt felaktiga).

Åsikter är inte fakta.

Du har skrivit i den här tråden i hur många år? Och du är självutnämnd expert på ämnet dessutom.
Men du tycker att det inte går att klura ut?
Ja då finns det inget jag kan göra för att hjälpa dig tyvärr. Bra att du bekräftade det jag redan visste. Ha det!
Citera
2025-06-29, 01:11
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du har skrivit i den här tråden i hur många år? Och du är självutnämnd expert på ämnet dessutom.
Men du tycker att det inte går att klura ut?
Ja då finns det inget jag kan göra för att hjälpa dig tyvärr. Bra att du bekräftade det jag redan visste. Ha det!
Nej, då du hittintills inte nämnt en enda uppgift som skulle kunna tolkas som fakta i det aktuella ämnet blir det ju minst sagt svårt.

Walk of shame - antivaxxar-patraskens signum.
Citera
2025-06-29, 02:12
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Först en liten trigger warning till snöflingorna i tråden: Jag vill inte störa korrigeramigmera0s fans med vetenskap, ni har er kult och det är också okej i den här tråden *kram*. Men för dem som är intresserade av vetenskapliga rön kom nu i juni ännu en av alla artiklar som säger att spikproteinfragmenten från vaccinet finns kvar i mer än ett år.

Ska vi titta på den då, det är i Journal of Clinical Neuroscience, Impact Factor 1.9:
Expression of SARS-CoV-2 spike protein in cerebral Arteries: Implications for hemorrhagic stroke Post-mRNA vaccination

Highlights

Spike protein expression was detected in 43.8% of vaccinated patients.

SARS-CoV-2 spike protein persists in cerebral arteries up to 17 months post-vaccination.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S096758682500195X
Det här är ju en sån artikel som kurredutt0 inte kommer att nämna för sina oskulder tillfans, dessutom har studien mage att påstå att vaccinets långtidseffekter inte är klarlagda, vilket går emot kurredutt0s sekttlära:
Nej din dumma antivaxxar-gås, nu är du där IGEN och kopierar in studier som du inte förstår. SKAFFA DIG EN ÄMNESKUNSKAP innan du sätter igång och diskuterar saker du inte förstår. Har du inte gjort bort dig på exakt samma vis minst hundra gånger nu? Man tycker ju att du borde fatta vinken någon gång men nej...

Jag skummade igenom skräpet 10 minuter och insåg att det hela är kvacksalveri. Att du inte förstår det är inte så konstigt, du har säkert plockat upp informationen på ChildrensHealthDefense eller via John Campbell men har uppenbarligen inte läst och förstått - som vanligt. Jag gissar att din engelska är ganska dålig pga brist på utbildning (hoppade av nian?) och i kombination med låg ämneskunskap har du ingen som helst möjlighet att bedöma metoder eller brister.

Det är väl två saker som gör att studien falerar fullständigt och det är ingen idé att ens fortsätta granska skiten.
Citat:
SARS-CoV-2 infection history was confirmed only for cases where patients had been diagnosed as positive via polymerase chain reaction (PCR) test or antigen testing at a medical institution. Therefore, cases with mild cold-like symptoms or undiagnosed infections due to the absence of medical consultation were considered as having no history of SARS-CoV-2 infection.
Alltså...hahaha, så länge armarna inte testats för SARS-CoV-2 trots att folk varit sjuka så har man utgått från att de ALDRIG varit smittade med SARS-CoV-2 och om man hittat fragment från spikproteiner så har man utgått från att dessa kommer från ett vaccin. Hahaha...vad i hela helvete är det för skit du sitter och länkar in här med hög svansföring? Fattar du inte hur du gör bort dig?

Och sedan fortsätter det:
Citat:
Since some cases showed positive staining for the SARS-CoV-2 spike protein via immunohistochemical staining, we planned to perform in situ hybridization to differentiate whether the spike protein expression was due to SARS-CoV-2 infection or mRNA vaccination. To address this, in situ hybridization was conducted on three cases (Case 4, 5 and 15) where the infection history was unclear, a significant amount of time had elapsed since vaccination, yet spike protein was still detected through immunostaining.
Man vad i hela helvete....hahahahahahaaaa, BIAS much? Idioterna multiplicerar nu idiotin genom att göra en ISH, men bara på de armar där historiken var oklar.....och då utgår man IGEN från att det måste vara vaccinet som är orsaken...? Hahahahahaaa..vad fan är detta för klantskallar!!?? Och detta trams länkar du in här samtidigt som du slår dig för bröstet? Hahaha, gå för hela friden och skaffa dig en utbildning om du skall sticka ut nacken på det där viset. Haha, viken sopa du är, det är helt sjukt hur någon kan klanta sig som du gör hela tiden.

Författarna försöker åtminsone rädda framtida karriärer genom att upplysa folk om att det hela är skitforskning som inte betyder ett endaste dugg..och att de vet om det.
Citat:
In our study, in situ hybridization detected both mRNA derived from the vaccine and mRNA from the SARS-CoV-2 virus. This suggests that the observed spike protein positive staining in patients with a history of SARS-CoV-2 vaccination, but no documented history of viral infection, cannot definitively be attributed to the vaccine alone. Notably, the nucleocapsid protein was consistently negative across cases, supporting the notion that our in situ hybridization method has high sensitivity and could detect trace amounts of mRNA, possibly reflecting unrecognized asymptomatic infections. These findings emphasize the need for caution in interpreting the presence of spike protein as exclusively vaccine-related.

Jag ställer mig HELT frågande till hur det där skräpet kunnat publiceras. Bli inte förvånad om skiten dras tillbaka. Herre min skapare vilket dravel...jag kastar skräpet i papperskorgen utan att spendera en minut ytterligare.

Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Väl att notera är att om kollomajong0s påstådda grandiosa beskrivningar av sig själv som expert på medicinsk forskning skulle stämma så betyder det att hon medvetet låter bli att nämna artiklar som denna, ut vetenskaplig synvinkel är det mycket allvarligt och kallas cherry picking men inom försäljning och reklam som k0rr0 sysslar med är sådant vardag, för där är Coke "It".
Skulle skämmas som en hund om jag någonsin gjorde bort mig så grundligt att jag citerade en studie som jag aldrig läst. Skulle jag citera den där studien skulle jag aldrig kunna få ett uppdrag inom akedemia igen.

Återigen 15 minuter av mitt liv som jag slösat bort på din skit och ditt tragiska antivaxxar-pajaseri.
Senast redigerad av korrektamund0 2025-06-29 kl. 02:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in