Citat:
Ursprungligen postat av
Neverever31
Tack för inspel, förbered dig på attacker från kvinnohatarna i tråden/FB som menar att allt detta beror på E.
Och pratar du illa om en man i detta fall, blir MENA-männen/kvinnohatarna ännu mer triggade....

läser man dina inlägg så får man intrycket att du är en lättkränt MENA homosexuell man, men se hur den här skribenten utrycker sig, han skriver inte som dig och tomatpuren och ljuger och säger såhär är det, han är tydlig med vad han tycker är sannolikt och vad som är mest roligt osv.
Det är en väldigt stor skillnad skriva så än att läsa FUP, vilet jag inte tror du gjort och säga såhär är det allt annat är uteslutet, man märker hur oerfarna ni är av rättsfall när ni skriver på det sättet, inte ens en partisk åklagare skriver så just för det är avslöjande den är partisk, och man ska vara väldigt tydlig med vad som går bevisa och vad som är indicier och teorier.
Jag vet inte varför jag skriver det här till er ni kommer i nästa inlägg skriva exakt samma sak som ni skrivit i snart hela tråden, utan att skriva i JAG form prova skriva lite mer i JAG form så ska de se du blir tagen på större allvar.