2025-06-27, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
Knappast topp 3 och man vet redan hennes personlighet, Nacka bimbo.
Typ bara trashiga överklassföräldrar som döper sina döttrar till Filippa

Det var väldigt specifik kritik måste jag säga.

Vem är inom top 3 för dig då?
Citera
2025-06-27, 21:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Samnytt borde anställa dig att hitta fula bilder på människor.
Det är jag som har tagit fotot (på plats ), det där var Kamila på sitt attraktivaste, det är
bara droppa ett tjej eller killnamn som ni vill ha en snyggbild på så sviker
jag inte ett förtroende

Citat:
Men du kanske inte är rasist?
Bara ibland
Citera
2025-06-27, 22:09
Medlem
Förlåt hörrni. Men är det någon mer som reagerat på tönten Christoffer som använder "så så så" lite väl mycket? Så jävla störigt. Han har 0 bachelor karisma. Eller överdriver jag?!
Citera
2025-06-27, 22:22
Medlem
Citat:
Jag gissar att några av dem haft sex typ en avrunkning eller liknande.

Har det hänt i någon säsong att de knullat?
Ja i alla fall på några slutdejter har det hänt, vet att att Julia Franzén berättade att det hade legats. Har för mig att även Sonja berättade samma sak.
Citera
2025-06-28, 00:04
Medlem
Det var någon av Bacheloretterna som höll på likadant. Riktigt irriterande. SÅ irriterande.

Citat:
Ursprungligen postat av fluffyburger
Förlåt hörrni. Men är det någon mer som reagerat på tönten Christoffer som använder "så så så" lite väl mycket? Så jävla störigt. Han har 0 bachelor karisma. Eller överdriver jag?!
Citera
2025-06-28, 01:25
Medlem
NamnlosBarns avatar
Varför visar dom aldrig när Maja är på dejt ? Dom hoppar över henne jättemycket. Tycker iallafall att hon är super vacker
Citera
2025-06-28, 05:39
Medlem
Citat:
Jag gissar att några av dem haft sex typ en avrunkning eller liknande.

Har det hänt i någon säsong att de knullat?
Äntligen en intressant spekulation. Men hur menar du?

I fall du gissar att deltagarna ägnar sig åt onani för sig själva under resans gång så är det helt säkert. I förra bachelor hade åtminstone en av tjejerna haft med sig en dildo och den hade till och med lånats ut några av dem emellan!

Om det skulle ha skett att hånglande på någon dejt övergått i mer avancerad petting inkluderande ömsesidigt fingerpull i "stridens hetta" så är jag nog mer tveksam. Visserligen smeker de nog varandra utanpå kläderna och kollar läget så att säga men det är mycket kameror och omtagningar som pajar stämningen. Möjligtvis om produktionen låter dem vara ifred en stund innan de körs tillbaka till huset men jag tror tyvärr inte det.

Litet coolt hade det ju varit om någon av damerna öppet erbjudit sin bachellor en avrunkning eller avsugning i utbyte mot löfte om en ros (och om ett sådant löfte brutits!) men det är nog tyvärr tveksamt om än fantasieggande.

När det kommer till de så kallade lyxdejterna, det vill säga när det bara återstår två damer/ herrar att välja mellan så förekom det definitivt att paren låg med varandra under de tidiga säsongerna. Detta förbjöds dock mer eller mindre i samband med Paradise Hotel-skandalerna men det kan ju ha lättats på bestämmelserna igen. Någon som vet mera?
Citera
2025-06-28, 05:48
Medlem
Jag saknar Roman! Det hade varit roligt om denne hjälte gjort come-back som bachellor istället för en sån som tönt-Stoffe. Fast å andra sidan så önskar jag att Roman funnit kärleken på andra vägar och numera lever i ett lyckligt förhållande fjärran från vimlets yra.
Citera
2025-06-28, 11:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Varför visar dom aldrig när Maja är på dejt ? Dom hoppar över henne jättemycket. Tycker iallafall att hon är super vacker
Hon har väl inte varit på någon riktig korvätardejt än?, det låter tvivelaktigt att tv plötsligt bara klipper till när dom kommer tillbaka?
Det var nån olyckskorp i tråden som började citera Peter Lemarks Little Willie(penis)John och sjöng att Maja var missanpassad & bodde på andra sidan älven, men det är nog bara nys!

Håll med om att det vore trevligt om alla tjejer utöver Maja och bachelorna får insatt varsin trashig näsring i programmet, fan vad ont det ska göra, också kör vi på det istället för tv4's kommande storsatsning Alla dejtar alla. Det skulle ge ännu större appeal sex till Miranda vill jag tro
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-28 kl. 11:22.
Citera
2025-06-28, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Varför detta rassesnack
Har du aldrig hört de uttrycket förut? Vad tänker du på? 😀
Citera
2025-06-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var nån olyckskorp i tråden som började citera Peter Lemarks Little Willie(penis)John och sjöng att Maja var missanpassad & bodde på andra sidan älven, men det är nog bara nys!
Du blandar inte ihop det med när jag skrev att:
"Vi träffades i en glasblåsa, i ett rivningshus,
bakom en trasig rullgardin, i ett vinfärgat ljus
En sekund taget, säkert tidlös lång,
men klockan mot mitt hjärta slår mot en undergång
Jag vet vad hon heter, men jag kallar henne Tess!"
Citera
2025-06-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Håll med om att det vore trevligt om alla tjejer utöver Maja och bachelorna får insatt varsin trashig näsring i programmet, fan vad ont det ska göra, också kör vi på det istället för tv4's kommande storsatsning Alla dejtar alla. Det skulle ge ännu större appeal sex till Miranda vill jag tro
Varför skall bachelorna skonas?
"Fan vad ont det ska göra"
Trashig näsring?
Trashig näsring?
Under franska revolutionen, du, då högg de huvudena av dem som limpskivor! Tjoff! Tjoff! Tjoff!
De hade varit jävligt glada de om de fått en trashig ring insatt i näsan!
Trashig näsring?
Trashig näsring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in