2025-06-27, 11:19
Medlem
Kroppsidealen har varit annorlunda förr. Kolla på gamla målningar med feta kvinnor som ideal.

Det finns en gammal italiensk målning där en gammal, naken kvinna tittar avudsjukt på en ung, naken kvinna. Den gamla kvinnan har en smal kroppsform som liknar dagens kroppsideal för en kvinna. Den unga kvinnans kropp på tavlan anses som fet i dag, hon har mage och stora höfter. I dag skulle den unga kvinnan titta avudsjukt på den gamle. Det känns lite förvirrande att se den gamla kvinnans avudsjuka, hon föddes på fel tid.
Citera
2025-06-27, 11:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Oväntat att en svart brud drar rasistkortet så fort hon blir bortvald. NOT! Jävligt fult av Felicia.

Dessutom satt hon och ljög. Christoffer sa aldrig att de var lika. Tvärtom konstaterade han gång på gång hur olika de är. T.ex. det där med hundar, som han älskar och hon ogillar. Han nämnde fler saker, men minns inte vad just nu.
Citera
2025-06-27, 12:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det finns även vita killar som tänder på svarta kvinnor, medan för ngn annan är den mörka hudfärgen en big no. Man behöver inte vara en rasist om man inte tänder på en svart kvinna. Vissa gillar blondiner, andra brunetter eller svarthåriga. Vissa gillar stora pattar och andra små. Vissa vill ha en kvinna med stor rumpa, en annan vill ha en kvinna med en pojkes kropp. Ngn vill ha en liten kvinna och ngn annan tänder på en stor. Låt alla ha sin smak. Släpp tanken på att alla killar måste tycka att just du är attraktiv och sök till dom som verkligen uppskattar dig och dina former och färger. Det räcker att en tycker att du är den finaste.

Även kvinnor tänder på olika manskroppar. Vissa gillar muskulösa killar, andra föredrar en nallebjörn och pappa kroppen med mage. En del vill ha en lång kille och ngn annan en kort. Vissa vill ha en mörk kille och ngn annan en "Kalles kaviar" o c v. Varför kallas man inte rasist om man inte gillar en väldigt ljus kille?
Vilket branttal!, men man kan också välja att bara rekrytera utifrån var flest pojkar och flickor föredrar om man vill ha ett genuint utfall, för det är t.e.x inte trovärdigt att alla 4 Brun-hilde är kvar i huset då enbart Naomi är objektivt snygg (i dom flestas ögon) sen kan man ha tycke & smak för dom andra, men då ofta under starkt inflytande av bedömarens självbild över hur snygg man själv är för att kunna utgöra ett par med vederbörande, out of my league tänket är biologiskt betingat, förutom i bachelor

Det var förövrigt märkligt att Kamila var beredd att ta emot (t)rosor av Christoffer trots skymfen i att han understod sig att inför henne hångla med någon mycket fulare's öra (Malin) enligt henne själv, varför in my leauge har bidragit till att hon är så förlåtande

Men iaf dom som ska göra urvalet är blott 2 gossar som därav statistiskt & troligast gillar lika, men uppdraget är att indoktrinera tittaren & tjyvkoppla/inspirera folks preferenser där dom underrepresenterade kropparna ska ge sken av att vara populärare än vad dom är IRL hos fel grupp dvs hos bachelors, och först till slakt var Tuva efter att ha givit sken av att hon var ett potentiellt val fram tills nu
Citat:
Jag tycker att det är fel att man tränger sig på ngn som inte tycker att man är attraktiv med t ex övervikt. Acceptera att alla har olika smak. Tuva behöver inte gå ner i vikt, hon behöver hitta ngn som gillar kvinnor med hennes vikt. Hon har ett vackert ansikte, vackra egna färger som hudfärg, ögonfärg och färgen på läppar, fin hud. Det finns säkert killar som tycker att hon är den vackraste i världen. Hon bör söka sig till dom om hon vill ha en kille som gillar hennes yttre.
Hoppas hon accepterar då att det kan vara ostrategiskt att gå runt och vara singel & refusera andra spolformade män i hoppet om att stöta på den där enda mannen som föredrar henne och samtidigt är en Chad med fetisch
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-27 kl. 13:30.
Citera
2025-06-27, 13:19
Medlem
Treschows avatar
Man förstår redan nu att tjejerna som har barn sedan tidigare inte kommer bli valda. Sandra är snygg, men kommer inte bli vald. 2 barn sedan tidigare förhållande? Nej, tack! Samma sak gäller Utter. Hon mörkade det länge. Detta tillsammans med att hon horar sig på OnlyFans är ingenting man vill presentera för sina föräldrar direkt.
Citera
2025-06-27, 13:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Oväntat att en svart brud drar rasistkortet så fort hon blir bortvald. NOT! Jävligt fult av Felicia.
Hon blev ju inte bortvald, hon fick väl (t)rosor även av Christoffer?

Jag gör en snälltolkning av henne, att hon med facit på hand inser tillskillnad från producenterna att dom flesta skulle gilla lika rasligt, så jag är inte säker på att det ens var en rasistkorts-anklagelse riktat mot Christoffer

Oavsett om hon så varit snyggare i ansiktet, gillat kamphundar & att vädret varit halvklart istället för regn under dejten samt att hon varit polly & hatade svartsjuka så hade hon inte en chans, då Christoffer är blond och fixerad vid blondiner och alla deras yttre och inre egenskaper kommer upplyftas & väga tyngre än alla andras.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-27 kl. 13:59.
Citera
2025-06-27, 14:14
Medlem
Det var Delice som fick rosor om jag inte såg helt snett.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Jag gör en snälltolkning av henne, att hon med facit på hand inser tillskillnad från producenterna att dom flesta skulle gilla lika rasligt, så jag är inte säker på att det ens var en rasistkorts-anklagelse riktat mot Christoffer

Oavsett om hon så varit snyggare i ansiktet, gillat kamphundar & att vädret varit halvklart istället för regn under dejten samt att hon varit polly & hatade svartsjuka så hade hon inte en chans, då Christoffer är blond och fixerad vid blondiner och alla deras yttre och inre egenskaper kommer upplyftas & väga tyngre än alla andras.
Citera
2025-06-27, 14:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Det var Delice som fick rosor om jag inte såg helt snett.
Felicia (eller vad hon hette?) åkte inte ut så hon fick åtm en trosa av Gabbe

Lousie Bateman heter hon, det halvasiatiska arvet kommer från UK?
https://www.facebook.com/louise.bateman.503/?locale=sv_SE

Naomi Jensen heter hon, det halvskandinaviska arvet kommer från Danmark?
https://telgenytt.se/naomi-fran-sodertalje-soker-karleken-i-bachelor/

Delice Johansson heter hon, märkligt efternamn för någon som pratar svengelska

Filippa Danell Karlberg heter hon, och är helt ointressant då hon inte har ett enda maskulint ansiktsdrag
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-27 kl. 14:55.
Citera
2025-06-27, 14:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Hon blev bortvald av Christoffer. Han sa under minglet att han inte skulle ge henne någon ros. (Sen fick hon under rosceremonin en ros av den andra killen, Gabriel).

Direkt efter snacket med Christoffer sa hon att "han kanske inte gillade att hon såg annorlunda ut än alla andra tjejer". "Att han bara borde erkänna det, för vi ser ju det allihopa ändå". Inte ordagrant, men med den innebörden. Jag har svårt att se det som något annat än att hon påstod att han inte gillade henne pga hennes hudfärg = rasistkortet.

Förutom det ljög hon för alla att Chrostoffer sagt att de var så lika. Han sa precis motsatsen, att de var så olika. T.ex gällande hundar och svartsjuka.

För övrigt har Chrippa gett rosor till andra svarta tjejer, så Felicias snack var bara så lågt och fult. Vi har sett det i flera dokusåpor nu, att svarta (eller araber) som röstas ut/ifrågasätts/väljs bort ofta slänger fram ett långsökt rasistkort.

Förutom det ovan sagda är det helt legitimt att välja bort någon för att den är svart. Likaväl som man väljer bort någon för att den är rödhårig, kort, lång, tjock, kines eller vad som helst. Vi har alla våra preferenser när det kommer till val av partner. Varför skulle mörk hudfärg vara undantagen?
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-06-27 kl. 14:56.
Citera
2025-06-27, 16:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Det är tydligt att killarna inte tänder på färgade och överviktiga, men de verkar tro att de inte kan skicka dom hem direkt.

Jag tycker att det är bra att Kamilla bara talar för sig själv. Jag gillar inte att man talar om "vi" när man inte ens vet vad de andra tjejerna tyckte om Christoffers beteende. Kan hända att ngn annan tyckte att det var upphetsande när han slickade ngn annans öra inför henne. Alla skall tala för sig själva, tycker jag.

Ja, de har fått för sig att man måste bjuda ut även om de saknar intresse helt.

Nja, det blir jättekonstigt att använda jag och mig i den situationen när hon egentligen borde säga respektlöst att göra det framför oss. För övrigt är Kamilla en stor lögnare "Jag vet inte om jag kommer tacka ja till rosen" när hon tog emot den jättegärna.
Citera
2025-06-27, 18:45
Avslutad
Jag gissar att några av dem haft sex typ en avrunkning eller liknande.

Har det hänt i någon säsong att de knullat?
Citera
2025-06-27, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Ni ba surrar om polski ni, Miranda Berg har överlägset mest sex appeal.

Hon ser väl mest söt ut. Ingen sex apeal.
Citera
2025-06-27, 19:34
Avslutad
Citat:
En dagsktuell bild https://imgbox.com/uRj7tf7G
på den osminkade sanningen (to.m kindmushen är bortplockad) över en maskulin bekymmersrynka mellan ögonen! var är din concealer vitryska kvinna? du skrämmer bort dom allra tuffaste boysen nu

Samnytt borde anställa dig att hitta fula bilder på människor.

Men du kanske inte är rasist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in