2025-06-26, 20:31
Medlem
TaxenSixtens avatar
Hur kan någon tjej/kvinna vilja ha den där urtrista Christoffer?
Citera
2025-06-26, 20:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tyvärr så är det inte jag som har uppfunnit den där vändningen som konstform, utan det var ju Petra Mede på gaygalan! alternativt föddes den redan av amerikanska versioner av Hasse & Tage för 70 år sedan

Det är lätt att man slinter på tangentbordet, du menade givetvis tvärtom, vi noterade
att hon blev en 9:a så fort hon var osminkad i gårdagens episod, sen sjönk hon till en stark 2:a när kladdet åkte på

Kvinnor som har FF har med andra ord föräldrafritt, alternativt Fittfritt, det är svårt att hitta dom där tjejerna som bjuder ut sig till alla, jag letar med ljus och lykta i fel kretsar! efter henne

FF betyder Fritt Fram.
Du kollar ju på ett program med flera kvinnor utan trosor.
Så du har hittat några.
Citera
2025-06-26, 20:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
FF betyder Fritt Fram.
Du kollar ju på ett program med flera kvinnor utan trosor.
Så du har hittat några.
F(r)itt Fram
Jag editerade ditt IRL, en nudiststrand! där har vi en troslös klientdel som bjuder ut sig till första sämsta bergis!

(mer namedropping av svarta män till dig)
Det är lite konstigt av Christoffer att ta Malin åt sidan men sedan inte adressera att han gjorde fel när han försökte utföra på henne en Evander Hollyfield på Mike Tajtson som bara slutade i en misslyckad slickning, för den frågan ska han ta med alla andra tjejer utom henne, med henne ska fokus förflyttas till det hon just nu är mest bekymrad över (jag slog dövörat till rörande vad)

Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
När har du sett henne osminkad?
Jag har tagit en skärmbild för vår skull över bevisbördan
https://imgbox.com/iSZ9FQ6f
Såhär ser en osminkad kvinna ut (i ögonen) kan jag meddela
och det här vart mycket bättre anser vän av ordning

I gårdagens avsnitt såg man det också men jag har slarvat bort positionsangivelsen
så det blev ingen bild

Här ser vi också läppar som inte är uppfyllda av vävnad direkt.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 21:19.
Citera
2025-06-26, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hur kan någon tjej/kvinna vilja ha den där urtrista Christoffer?

Tycker du Gabriel är mer spännande?

På vilket sätt i sådana fall?
Citera
2025-06-26, 20:50
Avslutad
Citat:
F(r)itt Fram
Jag editerade ditt IRL, en nudiststrand! där har vi en troslös klientdel som bjuder ut sig till första sämsta bergis!

Det är lite konstigt av Christoffer att ta Malin åt sidan men sedan inte adressera att han gjorde fel när han försökte göra en Elivander Hollyfield på Mike Tajtson som bara slutade i en misslyckad slickning, för den frågan ska han ta med alla andra tjejer utom henne, med henne ska fokus förflyttas till det hon just nu är mest bekymrad över (jag slog dövörat till)

Jag har tagit en skärmbild för vår skull över bevisbördan
https://imgbox.com/iSZ9FQ6f
Såhär ser en osminkad kvinna ut (i ögonen) kan jag meddela

I gårdagens avsnitt såg man det också men jag har slarvat bort positionsangivelsen
så det blev ingen bild

Inte så farligt ändå men jag fattar.
Citera
2025-06-26, 20:50
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Tycker du Gabriel är mer spännande?

På vilket sätt i sådana fall?
Gabriel är en skön typ av vad jag sett, typ två avsnitt. Han går inte omkring som han hade en pinne i röven som Christoffer. Ser mycket bättre ut dessutom.
Senast redigerad av TaxenSixten 2025-06-26 kl. 20:53.
Citera
2025-06-26, 21:08
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Gabriel ser bra ut, men kommer över som lite pojkaktig och naiv i min värld, tycker han är mer enkel i sin konversation. Jag hade slätrakat mig i hans ställe, för att ge större kontrast gentemot Christopher.

Christopher ser också bra ut på ett annat sätt, verkar vårdad, vänlig och trygg. Han har fått mer djup i samtalen med de tjejer som vågar visa lite mer djup, på gott och ont för dem. Han verkar mer empatisk än Gabriel, beror troligtvis på att han är mer närvarande i respektive situation.

Gabriel - No för mig, Christopher - OK, kanske lite tråkig eller bara mycket medveten om att han är filmad hela tiden.

Edit: Lite tråkig är mycket bättre än drama, det går säkert att skoja upp Christopher.
Har redan skrivit min mening om pojkarna för ett tag sedan, har inte ändrat sig mycket sedan dess. Ingen av dem hade fått mig att kasta de minimala trosorna, om jag nu varit tjej...sköna typer ser annorlunda ut i min lilla värld.

Edit: Gabriel verkar dock söka kärlek mer seriöst än Christopher, som mer är en player med de flesta.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2025-06-26 kl. 21:19.
Citera
2025-06-26, 21:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det är lite konstigt av Christoffer att ta Malin åt sidan men sedan inte adressera att han gjorde fel när han försökte göra på henne en Evander Hollyfield på Mike Tajtson som bara slutade i en misslyckad slickning, för den frågan ska han ta med alla andra tjejer utom henne, med henne ska fokus förflyttas till det hon just nu är mest bekymrad över (jag slog dövörat till rörande vad)
Christoffer kämpar tappert vidare i sina försök att be om ursäkt för att han
slickade bara 1! tjejs öra och inte allas

Men nej! hans försvarsmekanismer är för moderna! så ut kommer en helt annan ursäkt! för att dom tjänstvilliga tjejerna fick agera springschas-pippi mellan dejterna istället för att han använde sin megafon
"Malin till kassa 2, nere vid poolen eller närmsta buskage"

Han uppfattar att det har knorrats i gruppen över detta beteende, man han har inte lagt örat mot rälsen (som Ted Gärdestad) för att lystra vad dom egentligen är tjuriga över

Nu fick man äntligen sa arslet på asiatiskan
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 21:24.
Citera
2025-06-26, 21:14
Medlem
Citat:
Om jag bara skulle ge ett ytligt betyg av alla tjejerna så är nog nykomlingen Filippa i top 3.

Men har knappt sett hennes personlighet.
Knappast topp 3 och man vet redan hennes personlighet, Nacka bimbo.
Typ bara trashiga överklassföräldrar som döper sina döttrar till Filippa
Citera
2025-06-26, 21:30
Medlem
Treschows avatar
Kamila är en kaninkokerska, sådana tjejer ska man akta sig för.
Citera
2025-06-26, 21:36
Medlem
Crapmagics avatar
En dagsktuell bild https://imgbox.com/uRj7tf7G
på den osminkade sanningen (to.m kindmushen är bortplockad) över en maskulin bekymmersrynka mellan ögonen! var är din concealer vitryska kvinna? du skrämmer bort dom allra tuffaste boysen nu
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 22:22.
Citera
2025-06-26, 21:56
Avslutad
Ni ba surrar om polski ni, Miranda Berg har överlägset mest sex appeal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in