2025-06-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Fröken ”jag vill inte bli influenser Lundström” är värre än vad många någonsin kunnat tro.
Det är riktigt illa att barn och unga ser upp till henne. Hon är en liten orten wannabe.

Exakt så, dom borde skämmas.
Men förhoppningsvis börjar folk inse hur det ligger till när fupen har kommit.
Citera
2025-06-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det som kommit igår det har väl även nåtts av clownen själv? Hur orkar han ens fortsätta lägga ut sina trötta inlägg på sociala medier? En normal funtad människa hade stängt av allt och funderat på vilket helvete hen hade satt sig och va som väntar.

Tuff morgon:

https://ibb.co/tM3F9sGp
Citera
2025-06-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Och har Linnea varit med på den här biten och sen sitta och försöka vara en förebild för unga personer är för jäkligt, usch!

Hon har precis som Christofer suttit och spelat skenhelig så många gånger.
Citera
2025-06-27, 10:44
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tuff morgon:

https://ibb.co/tM3F9sGp

Menar det. Det fokuserar man på tydligen. Han fattar inte att folk kollar bara för att de väntar på att han ska åka in.
Citera
2025-06-27, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Precis, i Chrippas huvud så är dom för mer än andra. Ingen kommer väl någonsin att glömma de första vloggarna i Sthlm. Han sprang runt och gapade och skrek med en kamera på Stureplan och skröt om att adresserna dom kollade boende på var riktigt feta.

Han skröt om boenden på Östermalm, blev ett råttbo på Södermalm 😁😆😆
Citera
2025-06-27, 10:46
Medlem
Citat:
Menar det. Det fokuserar man på tydligen. Han fattar inte att folk kollar bara för att de väntar på att han ska åka in.

Exakt det är den största anledningen till att folk kollar hans Instagram, snart är det slut på slalom.
Citera
2025-06-27, 10:48
Medlem
Citat:

Detta är som en trafikolycka. Man kan inte kolla bort fast man borde. Just nu har bilen krokat där Linnea och Christopher är på väg att slängas ut ur bilen och in i betongväggen.
Citera
2025-06-27, 10:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Har Linnea fått sina nya bröst? Hon skulle väl få det?
Citera
2025-06-27, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, nåt åt det hållet. Förresten visste han innan det var officiellt att det var Gambino som blev skjuten i Norrköping, han visste redan vem som skjutits när nyheten spreds i hans chatt på streamen. Det var udda.

Kanske har han haft riktigt problematiska kontakter, som han både kunde nyttja och bli utnyttjad av.

Att han åldrats så groteskt på några få år kanske beror på riktig stress?

Det där med Gambino är intressant med tanke på killen han hade med att göra ang stämplingen.
Citera
2025-06-27, 10:53
Medlem
Citat:

Sluta nu! Alla kollar för att Chippa är en av Sveriges mest omtalade influenser. Han drar ju in miljonbelopp på sina visningar.😉😂
Citera
2025-06-27, 10:53
Medlem
Från Linneas snap igår ikväll:

Hennes nyinköpta fläkt fungerar inte, behövs då det är så varmt i ”MIN” lägenhet.

Senare:

Linnea: ”Jag och Chrille ska ha sleepover ikväll, har inte sovit med varann på hela veckan”

Chrippa: ”Nej jag har sovit hemma”.

Ett försök till ”bevis” efter att det skrivits här om hans folkbokföring i Mantorp? Att han faktiskt inte bor med Linnea…
Citera
2025-06-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloggbruden
Från Linneas snap igår ikväll:

Hennes nyinköpta fläkt fungerar inte, behövs då det är så varmt i ”MIN” lägenhet.

Senare:

Linnea: ”Jag och Chrille ska ha sleepover ikväll, har inte sovit med varann på hela veckan”

Chrippa: ”Nej jag har sovit hemma”.

Ett försök till ”bevis” efter att det skrivits här om hans folkbokföring i Mantorp? Att han faktiskt inte bor med Linnea…

Det blir verkligen pinsamt hur dom håller på.
Men åklagaren lär ju ha full koll på vad han håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in