2025-06-27, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
För åklagaren har ej väckt åtal än. Endast då släpps förundersökningsprotokollet.

Just nu så arbetar dem fortfarande med förundersökningen, så det arbete dem gör idag kommer finnas tillgängligt i framtida protokoll.
Åtal väcktes 20 maj ( om jag minds rätt.) för rapparen hezzy, han åtalas för stämpling till mord mott Fruängenrapparen BB29 och hans bror
Citera
2025-06-27, 11:11
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shhheo
Åtal väcktes 20 maj ( om jag minds rätt.) för rapparen hezzy, han åtalas för stämpling till mord mott Fruängenrapparen BB29 och hans bror

Ja och den fupen är ute och har hänvisats till många ggr.

Nu syftade han på detta mål.
Citera
2025-06-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Ja och den fupen är ute och har hänvisats till många ggr.

Nu syftade han på detta mål.
Aha my bad trodde personen frågande om hezzy
Citera
2025-06-27, 12:52
Medlem
Det jag har svårt att förstå är att om det är nu att G1 inte har något med mordet på gaboro att göra varför går han inte ut på sin instagram och berättar hans oskuld. likt rapparen Lillen när han blev anklagad för mordet.

Och om vi säger att han sitter häktad. För vad sitter han häktad? kan det vara att han sitter häktad för samma mål han släpptes för den 18 december?

Det vart skottlossning i marielund den 14 juni mot några personer oklart hur många de va men har för mig 4 personer. Kan det vara en av de som är misstänkt för mordet på gaboro som inte är frihetsberövad?
Citera
2025-06-27, 13:02
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarnasfiske
Det jag har svårt att förstå är att om det är nu att G1 inte har något med mordet på gaboro att göra varför går han inte ut på sin instagram och berättar hans oskuld. likt rapparen Lillen när han blev anklagad för mordet.

Och om vi säger att han sitter häktad. För vad sitter han häktad? kan det vara att han sitter häktad för samma mål han släpptes för den 18 december?

Det vart skottlossning i marielund den 14 juni mot några personer oklart hur många de va men har för mig 4 personer. Kan det vara en av de som är misstänkt för mordet på gaboro som inte är frihetsberövad?

Varför skulle han göra det? Vad har han för anledning att försvara sig mot rykten på flashback?

Sedan så finns det ett uttryck som heter "all reklam är bra reklam", speciellt när det kommer till rappare. Tror folk att han ligger bakom mordet på Gaboro = mer streams, bara logiskt.
Citera
2025-06-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Varför skulle han göra det? Vad har han för anledning att försvara sig mot rykten på flashback?

Sedan så finns det ett uttryck som heter "all reklam är bra reklam", speciellt när det kommer till rappare. Tror folk att han ligger bakom mordet på Gaboro = mer streams, bara logiskt.

jag förstår vad du menar men han är redan en rappare som inte behöver bevisa sig
Citera
2025-06-27, 21:44
Medlem
Sneeviltrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vart han skjuten för att han va en värdelös rappare? hans musik sög som fan haha

Nej, hans musik var bra. Det är fler som lyssnar på honom nu än förut. Såna som du, som säger att hans musik sög lyssnar säkert på det här: https://www.youtube.com/watch?v=Kh0i...nnel=DelgadoTv
Citera
2025-06-27, 21:48
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarnasfiske

Nej, om g1 är skytten blev han häktad i detta ärende och inget annat.
Däremot om skytten var häktad i annat ärende så finns det bara en det kan vara.
Citera
2025-06-27, 21:50
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneeviltron
Nej, hans musik var bra. Det är fler som lyssnar på honom nu än förut. Såna som du, som säger att hans musik sög lyssnar säkert på det här: https://www.youtube.com/watch?v=Kh0i...nnel=DelgadoTv
Den låten va också kass, men den va betydligt bättre än Gaboro
Citera
2025-06-27, 22:51
Medlem
Silky vad vet du om svensk rap din pajas
Citera
2025-06-28, 14:47
Medlem
Sneeviltrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Den låten va också kass, men den va betydligt bättre än Gaboro