Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
.... Fast alt för mycket info finns att ignorera pågående kriminella operationer och sprayande osv. ...
Info om kriminella operationer? Det är ett helt sjukt påstående med tanke på att det inte har kommit fram någon som helst konkret information de senaste trettio åren. Ni har hållit på och yrat om chemtrails i decennier och ni står fortfarande och stammpar på samma infantila ställe där er "info" består av ni ser moln.
Men visst, vi kör det att varv till. Vad har du för information om kriminella operationer? Och då pratar jag inte om att du tycker att moln är läskigt, att det finns aluminium i naturen eller att du har mött likasinnade på sociala medier. Har du överhuvud taget något konkret att komma med förutom att du tycker jag är en grindpojke, meteorologer är lögnare och att alla som inte delar din världsuppfattning är dumma.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
...Men i sosiala medier, diskutionsplatser, kommentarsfält finns massor av dom som irriterer sig över msssmedia, troll och debunkers...
Men du, att det finns förvirrade människor som du möter på "sosiala medier" och att ni irriterar er över massmedia, troll och debunkers är inte information kriminella operationer. Det är bara tecken på utanförskap och paranoida vanföreställningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
Dina "experter" är ju skyddade personer som aldrigen går med i reell debatt.
Inte heller det är någon information om kriminella operationer. Det är bara ett patetiskt försök att dölja att du inte har något att komma konkret att komma med.
Och nej, meteorologer, flygledare och piloter är inte skyddade personer. Och de, liksom jag, kan gå in i en debatt så fort du har något konkret att komma med.