Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Berätta vad är Husvagnens, eller dina, "kvalifikationer" för att uttala er om vad människors kroppar genomgår för fysiska reaktioner då de utsätts för just sexuellt våld?
Jag har forskare bakom mina påståenden: att ja våldtäktsoffer kan hamna i tonisk imobilititet, jag har statistisk, jag har faktiska människor som kan berätta om att detta har hänt dem.
Vad har ni?

Inget av det är några bevis för fenomenets existens. Samtliga studier som presenterats här i tråden har plockats sönder fullständigt av de vettiga skribenterna.
Jag, HusvagnSvensson m fl behöver inte ha någonting alls för att motbevisa något vars existens aldrig har bevisats. Faktumet att dess existens aldrig bevisats räcker.
Och "faktiska människor som kan berätta att detta har hänt dem"
Ja, det finns faktiska människor som säger sig ha sett spöken eller blivit bortförda av aliens också. Det bevisar inte på något sätt att det existerar spöken eller aliens. Lika lite som att någon säger sig ha fått en "frysreaktion" vid en "våldtäkt" bevisar att ett sådant fenomen existerar. Begriper du? Eller ska man behöva ta ner det till en 3-årings nivå?