Citat:
Ursprungligen postat av
Herr.Dittling
Äntligen - sällan har ordet passat bättre.
En person som bara ställt till med bråk och elände under hela sitt liv.
Aldrig tillfört någonting av värde för samhället.
Jorå, visst tusan har Clark tillfört ett värde. Nästan alla svenskar i detta avlånga land har snackat och haft åsikter om Clark under väldigt många år runt kaffeborden så nog sjutton har han haft ett värde. Om inte annat så en form av underhållningsvärde. Utan Clark exempelvis hade min farsa (som älskade att berätta historier) aldrig kunna berätta om en speciell natt 1965. Pappa vaknade mitt i natten i vårt gamla soldattorp av att bildörren öppnades och stängdes och han var helt säker på det var Clark som hade tänkt att sno hans bil. Clark var på rymmen just då och polisen sökte i de täta sörmlandsskogarna efter honom. Jag tror farsans fantasi kanske var lite för livlig den gången men historien var riktigt bra och spännande på 60-talet. Brorsan snubblade många år senare av en slump på Clark någonstans och de satt och snackade ett tag. Det slutade med ett foto av dem båda och brorsan sa att Clark hade varit en trevlig snubbe. Jag själv blev lite ledsen idag för nu är "Clark-eran" definitivt slut. Usch ja, åren går och vi blir gamla allihopa. Åsså dör vi...