Citat:
Du får nog precisera vad du far efter.
Jag menade att SE inte fanns utanför biografen efter föreställningens slut inom det tidsspann sällskapet befann sig där. Det vill säga att han var Mårtens grandman.
Men du menar att han var där ett par minuter tidigare, just när sällskapet kommer ut? Alltså en annan grandman?
Jag är, för övrigt, som vanligt mer intresserad av vad som är rimligen tänkbart än vad som är möjligt utan brott mot fysikens lagar.
Jag menade att SE inte fanns utanför biografen efter föreställningens slut inom det tidsspann sällskapet befann sig där. Det vill säga att han var Mårtens grandman.
Men du menar att han var där ett par minuter tidigare, just när sällskapet kommer ut? Alltså en annan grandman?
Jag är, för övrigt, som vanligt mer intresserad av vad som är rimligen tänkbart än vad som är möjligt utan brott mot fysikens lagar.
Ja Mårtens Grandman liknar Engström men det behöver som sagt inte vara Engström..
Jag gick just genom vår konversation och jag skrev varje gång ca 23 och till 23:10 där är ju som bekant 2 kvinnor som observerar en person som liknar Engström!
Men deras obervation är tidsmässigt bättre för Engström, även om det inte heller behöva vara SE
Men då är vi alltså överens att det är ju mer troligt att Engström är vid Grand än CA om man bara räknar till plats och tillfälle !
Teorin kan bygga på något annat du varit inne på...Varför pratar Engström med väktarna om han funderar på att skjuta Palme !
Det jag har syftat på är att Engström kl 23:19 har gett upp försöket och ska hem
Då ser han återigen LOP av en slump , det kan först likna en slump men samtidigt vet vi ju att LOP faktiskt går förbi Skandia och vi vet att Engström är på väg ut från porten
Så slumpen ligger i att han kommer ut när dom är hyffsat nära
.