2025-06-25, 12:09
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Jag kan köpa den siffran.
Det vi diskuterar, dock, är vilken regering som tagit hit flest blattar.
Och det är S.
Alldeles oavsett att de blattar som togs hit på 60-90 tal nu ynglat av sig.

Du vet ju verkligen ingenting om nåt, de som kom 60.70.80 tal var mest kvalificerad arbetskraftsinvandring, dessutom är du anti-semit så dra åt helvete.

Desstom talar vi om ditt grova fel att du trodde att de är mer "blattar" som skapats p.g.a. avyngling, de stämmer ju inte ens till 10 %. De flesta har kommit i närtid.
Citera
2025-06-25, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Herregud, så löjligt det känns... Jimmie har ju i alla år förnekat sambandet.

först nu så ska han erkänna att SD var ett gammalt nazistparti eller vad..??? Haha politiskt självmord på G

Knappast, men jag vet dock att de sitter väldigt mycket människor i den här tråden med personlighetsstörningar av olika sorter.

Han fick rungande applåder efter sin ursäkt, självklart är det bra att släppa en vitbok, att utesluta människor som säger konstiga saker och att enat be om ursäkt. Som ett parti måste göra när såna saker har hänt.

De ökar sina band till den judiska populationen i Sverige hela tiden och har gjort så länge, de har hela tiden sagt att Israel har rätt att försvara sig. Allt detta gagnar dom såklart i folks ögon och vänstern tokidéer om att SD skulle vara ett nazistiskt parti.
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-25 kl. 12:12.
Citera
2025-06-25, 12:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Knappast, men jag vet dock att de sitter väldigt mycket människor i den här tråden med personlighetsstörningar av olika sorter.

Han fick rungande applåder efter sin ursäkt, självklart är det bra att släppa en vitbok, att utesluta människor som säger konstiga saker och att enat be om ursäkt. Som ett parti måste göra när såna saker har hänt.

Jag tycker det känns ganska genomskinligt på något sätt. Jag har tröttnat på SD och detta gjorde inte saken bättre.
Citera
2025-06-25, 12:13
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillfabrikoren
Tänkte att "vit"-delen av titeln skulle attrahera honom att läsa iallafall
Kan man betta på när Jimpa kommer be om ursäkt till Sveriges alla muslimer för att hans parti kan uppfattas som hotfullt och skrämmande för dem? Eller det kanske kan tangera spelfixning om Jimpa själv bettar?
Citera
2025-06-25, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker det känns ganska genomskinligt på något sätt. Jag har tröttnat på SD och detta gjorde inte saken bättre.

Mm, Sd bryr sig väldigt mycket om din röst, verkligen. Man kan se hur viktigt det är för dom. Åh nej, nu förlora vi en röst medans vi bättra på vårt rykte ordentligt hos den normalt fungerande befolkningen.
Citera
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:

De ökar sina band till den judiska populationen i Sverige hela tiden och har gjort så länge, de har hela tiden sagt att Israel har rätt att försvara sig. Allt detta gagnar dom såklart i folks ögon och vänstern tokidéer om att SD skulle vara ett nazistiskt parti.
Gäller det bara vissa religioner eller alla?
Citera
Medlem
Ratads avatar
Det ser väl i alla fall rätt okej ut på pappret att han gjorde uttalandet, SD har väl en del judiska väljare.

Om man vill se ett spektakel så skulle jag vilja se Nyans salafistföreträdare tvingas att be om ursäkt för det de sagt om judar. Kommer aldrig hända men de skulle direkt spela ut sitt offerkort och börja med whataboutism.
Citera
2025-06-25, 12:15
Judar har som grupp varit oproportionerligt inblandade i att införa mångkultur och öppna gränser i Sverige och Europa

Är det inte judar som ska be om ursäkt till svenskar?
Citera
2025-06-25, 12:16
Citat:
Mm, Sd bryr sig väldigt mycket om din röst, verkligen. Man kan se hur viktigt det är för dom. Åh nej, nu förlora vi en röst medans vi bättra på vårt rykte ordentligt hos den normalt fungerande befolkningen.

Den s.k. "normal fungerande befolkningen" har satt oss i skiten. Att anpassa sig till dem är korkat. Det är dem som ska anpassa sig till SD. SD har haft rätt och dem har haft fel.
Citera
2025-06-25, 12:18
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Gäller det bara vissa religioner eller alla?

Hur tänker du?

Jag vet redan hur du tänker, "SD är nazister" tänker du.

För att de har så mycket grejer som är emot islam.

Nej, de dom kritiserar är islamering, inte islam i sig.

Jag skiter i vad du ber till för gud, jag ser sekulariserade muslimer som alla andra. De som har en konservativ tro av Islam är väl upp till dom, jag håller inte med om i många värderingar. Men så länge de inte försöker islamera övriga världen så är det fine.

Det är ju inte kul hur de behandlar kvinnor dock.
Citera
2025-06-25, 12:21
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Du vet ju verkligen ingenting om nåt, de som kom 60.70.80 tal var mest kvalificerad arbetskraftsinvandring, dessutom är du anti-semit så dra åt helvete.

Desstom talar vi om ditt grova fel att du trodde att de är mer "blattar" som skapats p.g.a. avyngling, de stämmer ju inte ens till 10 %. De flesta har kommit i närtid.

"Kvalificerad".
Ja, tjena.
Förtidspensionärer till största delen efter att ha stått vid ett löpande band...
Citera
2025-06-25, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av De14Orden
Den s.k. "normal fungerande befolkningen" har satt oss i skiten. Att anpassa sig till dem är korkat. Det är dem som ska anpassa sig till SD. SD har haft rätt och dem har haft fel.

Din jävla idiot, det vet väl alla. Varför påstår du nåt annat om mig, med normalt fungerande människor så tänker jag sådana som kan tänka att "det är bra när någon ber om ursäkt för nåt hemskt."

Det är alltså en tanke som är universal hos människor, det gäller alltså polacker, ungrare och svenskar.

Nu vill jag inte prata mer med din personlighetsstörning, du behöver inte svara. Att vara på flashback kommer inte hjälpa dig.

Menade så klart inte "den normalt fungerande befolkningen" med Pk människor. Dom är väl för fan inte normala? De kan väl inte tänkas rösta på SD?

De som hör den ursäkten på kanske moderata sidan, eller KD kanske nu kan tänka sig rösta på SD istället. Det var det jag menade, uppenbarligen.
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-25 kl. 12:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in