Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Bara för att späcka din bubbla så vill jag tipsa om att ungefär 5000 personer fick asyl i Sverige 2024, senaste siffran. Den lägsta antalet sedan 1980-talet tror jag. I princip inga utom Ukrainare har fått asyl sedan 2022 när den nya regeringen tillträdde.
Våld är ingen lösning. Vett och fakta är en lösning.
Är du sjuk i huvudet?
Här är hela mitt citat som du valt att klippa ihop till något annat och sedan göra ditt egna inlägg från:
"Du är en nazist på flashback som sitter och ljuger om skit du inte vet nåt om.
Du visste ju inte ens att Sverige har tagit emot 100 k i snitt per år de senaste 15 åren. Utan
hävdade att den ökade skaran invandrare i Sverige bara beror på invandrare som skaffat barn.
Här kan du ju läsa lite om Judar i Polen t.ex.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jews_in_the_Polish_Army
Du vet judar som "alla" har samma "tankegods"? Tror du du är smart när du säger sånna saker?
Man vill bara slå dig."
Du vet alltså ingenting om vad vi diskuterat och så går du och klipper i hop mitt citat till något annat för att kunna prata om något jag inte ens har sagt?
Jag ville slå han p.g.a. av hans judehat, inte att han hade fel om invandringssiffror.
Jag vet att invandringen har minskat rejält med denna regeringen, jag har koll precis och följer med.
6 st asylinvandrare anlände till Sverige i April, vi har en nettoåtervandring till de länder som vi alltid haft stor invandring ifrån t.ex.