2025-06-24, 18:28
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Hade vaccinet fungerat så hade det räckt med att de som ville ta vaccinet skulle ha tagit det.
Det var precis vad som skedde eftersom de som vill ta vaccinet tog det och det fungerade.
Citera
2025-06-24, 18:41
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Jag uppskattar din nedlåtande attityd, det är bra att varningslampan blinkar.

Kan du inte berätta hur du upplevde pandemin?
När blev du smittad?
När blev du vaccinerad?
Vad tyckte du om att gå på höger sida på gångbanan?
Vad tyckte du om hon som hostade på en parkbänk?
Sökte du vård?
Fick du vård eller hade vårdcentralen stängt?

Själv fick jag corona typ februari början på mars utan att veta om det och pandemin startade 11 mars 2020, då hostade jag massa grönt slem och hade feber men stannade inte hemma för jag behövde frisk luft.

Så jag hade ingen pandemi.
Jag har insett att din hjärna är som ett kaleidoskop genom vilket du betraktar verkligheten, där allt upplevs som isärbrutet och oregelbundet kaotiskt. Men för oss andra är det i motsats till dina autistiska oförutsägbara kast och svängningar i en debatt inga problem att hålla ihop en logisk röd tråd i en diskussion.

Nej, vad jag tyckte om folk som hostade, när eller var jag blev vaccinerad har ingen som helst relevans för diskussionen (eller för den delen lögnerna) om kontamineringar och annat skitprat som du kläcker ur dig. Inget vaccin har några spårämnen efter DNA över de tillåtna gränsvärdena. Hur du kommer fram till den typen av trams får en professional psykolog analysera. Han har ett digert arbete framför sig, verkar det som.
Citera
2025-06-24, 18:51
Medlem
Kungenshoras avatar
Hur står sig Great Barrington Declaration sig 2025?
Citera
2025-06-24, 20:04
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Det var precis vad som skedde eftersom de som vill ta vaccinet tog det och det fungerade.
Varför räddades bara 20 miljoner liv då?
0,25% av de över 5 miljarder människor som tog det?

Jag är extremt överygad om att legalisering av cannabis skulle haft en större hälsoeffekt.

Och de unga människor som tog livet av sig på grund av att paniktanter som du själv fick för styra och ställa med hjälp av korrupta modeller?
Räknar ni in dom i statistiken på nåt sätt?

Och alla barn som dog av restriktionsorsakad svält?
Är de mindre viktiga än 85-åriga tanter som är multisjuka?

Vad gjorde du 11 mars 2020 när PANDEMIN startade?
Bunkrade toapapper?
Du vill väl tala om pandemin i pandemitråden?
Annars finns det nog andra trådar om vaccin...
Senast redigerad av Kungenshora 2025-06-24 kl. 20:13.
Citera
2025-06-24, 20:32
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Varför räddades bara 20 miljoner liv då?
0,25% av de över 5 miljarder människor som tog det?
Du får väl sätta igång och ta tag i den frågan. Det här är ingen sökmotor eller frågeservice.

Citat:
Jag är extremt överygad om att legalisering av cannabis skulle haft en större hälsoeffekt.
Vem bryr sig om vad du har för preferenser när det gäller ditt knarkande. Du får röka hur mycket hasch du vill för mig, några gränsvärden för spårämnen i vaccinet överskrids inte för att du fortsätter punda.

Citat:
Och de unga människor som tog livet av sig på grund av att paniktanter som du själv fick för styra och ställa med hjälp av korrupta modeller?
Räknar ni in dom i statistiken på nåt sätt?
"Vi"..? Det är socialtyrelsen och SCB som ansvarar för statistiken. Ställ frågan till dem, jävla pucko.

Citat:
Och alla barn som dog av restriktionsorsakad svält?
Är de mindre viktiga än 85-åriga tanter som är multisjuka?
Menar du att de ihopljugna kontamineringar som anutivaxxar-patrask tramsar om dagarna i ända är relaterade till multisjuka 85-åriga tanter? På vilket sätt då?

Citat:
Vad gjorde du 11 mars 2020 när PANDEMIN startade?
Bunkrade toapapper?
Du vill väl tala om pandemin i pandemitråden?
Annars finns det nog andra trådar om vaccin...
Är det inte stalkning du ägnar dig åt nu med alla personliga frågor som inte har med ämnet att göra?

Inlägget rapporterat för 0.03 Trams
Citera
2025-06-24, 20:42
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Vem bryr sig om vad du har för preferenser när det gäller ditt knarkande. Du får röka hur mycket hasch du vill för mig, några gränsvärden för spårämnen i vaccinet överskrids inte för att du fortsätter punda.
Nej det får jag inte. Det är olagligt.

Du jag skiter i om det finns DNA över eller under gränsvärdena, eftersom man inte ens brytt sig om att undersöka ifall plasmid-DNA från PROCESS 2 vaccin kan integreras med mänskligt DNA vid närvaro av lipidnanopartiklar är frågan öppen UTAN att du kan säga bu eller bä, man vet helt enkelt inte.

Finns det någon biverkning av vaccinet enligt dig? Vilken?
Kan du svara vettigt på en enda fråga?
Citera
2025-06-24, 20:54
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Menar du att de ihopljugna kontamineringar som anutivaxxar-patrask tramsar om dagarna i ända är relaterade till multisjuka 85-åriga tanter? På vilket sätt då?
Jag menar att av de över 5 miljarder som vaccinerades, räddades enligt dina extrema modeller 0,25%.
Det är mindre än 3 av tusen och de flesta var antagligen 85-åriga tanter och gubbar som ändå inte kan föröka sig för de är impotenta och multisjuka samt har för få uppskattade levnadsår för att ta hand om ett barn.
På vilket sätt räddade vaccinet mänskligheten genom att de fick leva några år till?
Det har gått ett par år så 19 av de där 20 miljonerna är säkert döda nu.

Samtidigt sjönk vaccinationsviljan med över 50% i vissa grupper för varannan person förstår idag att pandemihysterien skriptades av nån hypokondriker som du.
Så nu är det damage control, bevisa att vaccinet visst var effektivt för att på så sätt få upp vaccinationsviljan till tidigare nivå.

Under de 4 år som gått har mer än 20 miljoner i olika åldrar dött av luftföroreningar men ser inte ens en notis om det!

Jag menar vaccinet och restriktionerna var bortkastad tid, särskilt för unga som nu har sociala svärigheter på grund av hemundervisning och masktvång.
Resurserna hade gjort större nytta till grön omställning eller nästan vilken hälsoåtgärd som helst.

Du ser varken helheten eller detaljerna, du ser bara vaccinet, vaccinet, vaccinet...
Det imponerar på få, precis såna som du som fick för mycket syre 11 mars 2020.
Senast redigerad av Kungenshora 2025-06-24 kl. 20:58.
Citera
2025-06-24, 21:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag menar att av de över 5 miljarder som vaccinerades, räddades enligt dina extrema modeller 0,25%.
Mina modeller? Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon skrivit eller påstått något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Citat:
På vilket sätt räddade vaccinet mänskligheten genom att de fick leva några år till?
Det har gått ett par år så 19 av de där 20 miljonerna är säkert döda nu.
Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen sökmotor eller frågetjänst.

Citat:
Samtidigt sjönk vaccinationsviljan med över 50% i vissa grupper för varannan person förstår idag att pandemihysterien skriptades av nån hypokondriker som du..
Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon skrivit eller påstått något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Citat:
Så nu är det damage control, bevisa att vaccinet visst var effektivt för att på så sätt få upp vaccinationsviljan till tidigare nivå.
Varför skall jag eller någon annan bevisa något?

Citat:
Under de 4 år som gått har mer än 20 miljoner i olika åldrar dött av luftföroreningar men ser inte ens en notis om det!
Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen plattform för miljöpolitisk debatt.

Citat:
Jag menar vaccinet och restriktionerna var bortkastad tid, särskilt för unga som nu har sociala svärigheter på grund av hemundervisning och masktvång.
Resurserna hade gjort större nytta till grön omställning eller nästan vilken hälsoåtgärd som helst.
Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen plattform för politisk agitering.

Citat:
Du ser varken helheten eller detaljerna, du ser bara vaccinet, vaccinet, vaccinet...
Det imponerar på få, precis såna som du som fick för mycket syre 11 mars 2020.
Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon skrivit eller påstått något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Citera
2025-06-24, 22:35
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Mina modeller? Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon skrivit eller påstått något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen sökmotor eller frågetjänst.

Varför skall jag eller någon annan bevisa något?

Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen plattform för miljöpolitisk debatt.

Du får ta tag i den frågan. Det här är ingen plattform för politisk agitering.

Innerst inne vet du att mänskligheten skulle överlevt minst lika bra utan restriktioner och vaccin.
Ett vaccin som räddar livet på 2,5 halvdöda multisjuka gamlingar på tusen vaccinerade mitt under en "pandemi" med smitta överallt, vilken mirakelkur!
Vad ska det stå på din gravsten?
"TRUST THE SCIENCE BITCH"?
Citera
2025-06-24, 22:47
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Innerst inne vet du att mänskligheten skulle överlevt minst lika bra utan restriktioner och vaccin.
Ett vaccin som räddar livet på 2,5 halvdöda multisjuka gamlingar på tusen vaccinerade mitt under en "pandemi" med smitta överallt, vilken mirakelkur!
Vad ska det stå på din gravsten?
"TRUST THE SCIENCE BITCH"?
Det där låter jätteintressant, du. Pröva att lufta den typen av åsikter i det forum som upprättats för just den typen av galna åsikter och andra konspirationer. Jag skall hjälpa dig hitta dit:
(FB) Alternativa teorier om covid-19
Citera
2025-06-24, 23:56
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Det där låter jätteintressant, du. Pröva att lufta den typen av åsikter i det forum som upprättats för just den typen av galna åsikter och andra konspirationer. Jag skall hjälpa dig hitta dit:
Har din enda skiva hakat upp sig?

Är det en "galen åsikt" att bara 2,5 multisjuka åldringar räddades av vaccinet per tusen vaccinerade?
Det är ju ni vaccinförespråkare som säger att 20 miljoner "liv" räddades.

Men visst vi kan ta min version istället, vaccinet räddade ingen, tvärtom för det kommer bli svårare nu att motivera andra att ta vaccin som fungerar bättre mot farligare sjukdomar.
Nu fick ju folk uppleva med egna ögon att de blev sjuka TROTS att de var vaccinerade.
Det var ju inte så vaccinet såldes in.

FALSK MARKNADSFÖRING kallas det och nästa gång ett vaccin ska säljas in kommer vaccinationsviljan va låg på grund av det.
Då kommer folk dö på riktigt på grund av covidvaccinfanatismen du står för.

Grattis, det kallas att skjuta sig själv i foten.
we're seeing that it is very unlikely that a vaccinated person, even if there's a breakthrough infection, would transmit it to someone else

Anthony Fauci
Senast redigerad av Kungenshora 2025-06-25 kl. 00:28.
Citera
2025-06-25, 00:12
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Har din enda skiva hakat upp sig?

Är det en "galen åsikt" att bara 2,5 multisjuka åldringar räddades av vaccinet per tusen vaccinerade?
Det är ju ni vaccinförespråkare som säger att 20 miljoner "liv" räddades.
Vilka är de där "vaccinförespråkarna"? Mig veterligen är det inte en enda person här som "förespråkat" något vaccin, och i synnerhet har jag aldrig sett någon påstå något dylikt. Däremot har jag sett i princip varenda en förklara att var och en får göra som de vill och att de skiter i vad andra gör. Du verkar dock ha en närmast morbid fascination över vad andra gör och har gjort. Lämna gärna en referens eller ett citat när du påstår att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Citat:
Men visst vi kan ta min version istället, vaccinet räddade ingen, tvärtom för det kommer bli svårare nu att motivera andra att ta vaccin som fungerar bättre mot farligare sjukdomar.
Nu fick ju folk uppleva med egna ögon att de blev sjuka TROTS att de var vaccinerade.
Det var ju inte så vaccinet såldes in.
Det är ett ämne som jag gissar att du skulle ha större framgång att diskutera i det forum som är skapat för det ändamålet. Jag skall hjälpa dig hitta dit:

Citat:
FALSK MARKNADSFÖRING kallas det och nästa gång ett vaccin ska säljas in kommer vaccinationsviljan va låg på grund av det.
Då kommer folk dö på riktigt på grund av covidvaccinfanatismen du står för.
Du vet inte vad jag står för och vad bättre är - det har ingen som helst relevans för sakfrågan. Vill du diskutera marknadsföring och om den varit falsk gissar jag att det är bäst att föra diskussionen i konspirationsforumet. Jag skall hjälpa dig hitta dit:
Senast redigerad av korrektamund0 2025-06-25 kl. 00:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in