"In February 2022, the Department of Homeland Security (DHS) issued a bulletin condemning online voices and public gatherings attacking such government Covid policies as mask and vaccine mandates. Those spreading “misinformation” about the pandemic, DHS warned, were undermining “public trust in the U.S. government institutions” and could be considered a “domestic threat actor” or a “primary terrorism-related threat.”
"How did government vigilance against lethal attacks like 9/11 culminate in the claim that critics of public health measures were terrorists?"
https://brownstone.org/articles/when-the-war-came-home/
En gång i tiden var vi terrorister om vi inte höll två meters avstånd.
Det var ganska bisarrt men inte i vaccinförespråkarnas värld, där var ju allt fullt logiskt, inte kunde man räkna med naturlig immunitet, vaccinationsvilja enligt Novus 2021 var 94%, ingen tvingades till det, bara massiv hjärntvätt för att rädda 20 miljoner sjuka och gamla som ändå skulle dö snart.
Det var inte många som förlorade två vänner, jag förlorade bara en och vad gör det på det stora hela?
Det var en kraftig paranoia som spred sig och allt var så logiskt för om vi bara slutade smitta varandra skulle respiratorerna räcka till alla!
Fy fan vad sjukt det var, särskilt för mig som var naturligt immun, jag hade ju överlevt och ville börja leva men nej nån festival för naturligt immuna kunde man inte ha, ett litet test på att man hade antikroppar borde räckt för att leva som vanligt.
Det är patetiskt och läsa vaccinförespråkarnas inlägg, de är kvar i 2020, två meter för fan skrek en tant, likadant skriker de på nätet idag.
För mänskligheten, två meter för fan, typ så.
Nej ni räddar inte mänskligheten genom att kriga för vaccinationsviljan på nätet, den dog 2022 när alla fick omikron.
Om ni bara hade låtit bli och trycka på för ett kasst vaccin hade vaccinationsviljan för fungerande vaccin varit kvar, det är alltså ni covidvaccinförespråkare som sänkt vaccinationsviljan, inte vi andra.
Uppenbart att operation damage control gått igång.
Nu ska vi återigen stämplas som galna.
Vi fattar ju inte att vaccinet var genialt.