2025-06-22, 10:30
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Om jag inte upptäcker att hon har tatueringar så knulla jag henne som jag vill men utan tatueringar så gör man inte allt med tjejer

Tatuering är den ultimata trashmarkören och skriker "du får göra vad du vill med mig"
Det är ok att våldta vissa tjejer. Du knullar runt som ej äcklig hora. Ditt slamp beteende är den ultimata WT markören. Din lilla äckliga slampa .IUrk
Citera
2025-06-22, 10:31
Medlem
Stora tatueringar på tjejer är en varningssignal, man vet att pappa varit för närgången, swipa och sök vidare
Citera
2025-06-22, 10:52
Medlem
Jag tycker personligen det är maskulint, speciellt med stora synliga.
Citera
2025-06-22, 10:55
Medlem
Tomtekukars avatar
För hedonism och knull i någon vecka, tatueringar och piercingar är krav.

För en vettig längre relation, samma sak. Sex och intellektuell stimulans är det enda som räknas.

Tatueringar kan vara tecken på högre intellekt.
Citera
2025-06-22, 10:56
Medlem
Alla har väl rätt till sina preferenser. Mer än så finns det väl inte att säga på ämnet.
Citera
2025-06-22, 11:15
Medlem
Stora tatueringar på bröst, armar och lår går alltid bort.
Citera
2025-06-22, 11:24
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Västa jag har sett var någon tinderbrud som jag dejtade. Hon visade sitt ben. Där hade hon tatuerat en grön zombie från låret hela vägen ned på benenet.

”Han heter Gunde”.

Vi träffades bara två gånger, sen blev det inte mer.
Man undrar ju om det kan ha varit Gunde Svan i zombie form? Määääärkligt
Färg är inte helt lätt i kombination med allt annat.
Citera
2025-06-22, 11:37
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Vi är inga vänner och det är du som är slampan. Alla killar knullar runt om de kan för det är naturligt. Det är en bedrift för en man, men inte för en slampa som du.
Nej det är det inte. Ingen anständig kvinna vill ha en man som horar. Hur kan jag vara en slampa? Kan knullar inte runt och har faktiskt inga tatueringar. Ändå är det jag som är en slampa. Det du skriver går inte i hopp. Du är verkligen dummare än ern normal WT. Du får be personalen förklara för dig. Lille gubben. Inget att skämmas för att ,man inte förstår bättre- Men du är den äcklig slampa.
Citera
2025-06-22, 11:39
Medlem
Tidsresenarens avatar
Kul att tråden blev så pass populär, kanske detta är något som fler än vad vi tror funderar på trots allt. Jag tror och hoppas att detta mode är på tillbakagång 💯

Tack för svaren hitils och ni som bara läser, skriv ni också, jag ska svara vidare på meddelanden under dagen!
Citera
2025-06-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Kul att tråden blev så pass populär, kanske detta är något som fler än vad vi tror funderar på trots allt. Jag tror och hoppas att detta mode är på tillbakagång 💯

Tack för svaren hitils och ni som bara läser, skriv ni också, jag ska svara vidare på meddelanden under dagen!
Eftersom kvinnor med tatueringar sannolikt inte har några större problem med att hitta partners så tror jag inte du kan starta en folkrörelse här och få kvinnor att sluta tatuera sig. Däremot har ju du såklart rätt att inte ha med tatuerade kvinnor att göra. Men det stör nog inte dem så mycket.
Citera
2025-06-22, 11:45
Medlem
Blaskas avatar
Jag swipar höger på allt. Kollar inte ens på bilderna. Tills dagens likes är slut. Sedan titta vad som fastnat i nätet.
Citera
2025-06-22, 11:54
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Så många incels i tråden som vill leka att de kan välja och vraka mellan tjejer

Lite väl mycket trollvarning på detta kanske, men det är väl snarare tvärtom att det är incels som inte har några krav.

Det stämmer dock att det blir ett mindre urval att välja på och det är synd att tatueringar ska vara i vägen för nåt som annars hade kunnat vara en bra match.

Men om detta är viktigt för dig. Jag har legat med ganska många och har alltid haft rimliga krav, så är nog inte den typiska incellen du hoppas på att jag var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in