Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-23, 16:24
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är precis det jag skriver. De feta är hon (Tuva) samt Linn som åkte i första rosceremonin.

Jaha, jag har nog uppfattat Linn som kraftig i jämförelse med Tuva, som går i en högre viktklass.
Citera
2025-06-23, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Jaha, jag har nog uppfattat Linn som kraftig i jämförelse med Tuva, som går i en högre viktklass.

Förutsägbar rosceremoni.

Citera
2025-06-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spector-583
Ja han ser lite ovårdad ut ibland.
Jag håller med. Han använder prefixet ”skit” framför allt han säger, det känns ovårdat också.
Citera
2025-06-23, 18:10
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Kamila ser bra ut och snygg kropp men jag har svårt för den polska brytningen. När hon pratar så ser jag en gammal tant med sjal framför mig.

Undra va det kostar att utfodra Tuva per vecka, matpriserna är ju skyhöga..
Citera
2025-06-23, 19:45
Medlem
Gabriel är så såld på Kamila. Tydligaste crushen i Bachelors historia, pokerface finns inte.
Citera
2025-06-23, 20:01
Medlem
Natalia. Sömnpiller till människa. Besviken är en sak, bitter en annan.
Citera
2025-06-23, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Gabriel är så såld på Kamila. Tydligaste crushen i Bachelors historia, pokerface finns inte.
Gabriel sluddrar som Marcus Skänk-ett-berg, orkar inte artikulera och låta läpparna inte snudda vid varandra när ordet formas

Plocka oliver i klänning är inte ändamålsenligt, för varje ord tjejerna säger borde dom tvingas
plocka ett blad (gör som kungen och vänder på ett blad), det här var ju ineffektivt värre

Bästa med programmet är bakgrundsmusiken

Vad gör tjejerna sittandes i ett lesbian train? smeker dom eller kliar dom varandras ryggar som tjejer gör, nä tjejer ska ju konkurrera med varandra, inte klia varandra.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-23 kl. 20:33.
Citera
2025-06-23, 20:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ja, fast det är ju inte lika illa som häromåret när de slängde in en pansarflata i fårskocken. Undrar hur fan produktionen tänkte då?
Och ingen asiat i år. Är de rasister på Red Arrow/ Baluba eller?
Misstänker starkt att båda ungkarlarna är åtminstone bi- eller homosexuella. Där skulle det kunna komma en twist som ingen (förutom jag då) hade förutspått.
Nu vill jag halvt tro på utbyteskonspirationen om arvet efter en mulatt bachellor igen, eftersom det nu är blygsamma 4 svarta tjejer (där 3 råkara vara bystiga) och fortfarande ingen asiat, tupp tupp men ingen höna, vitt vitt och ingen gula, konstig höna det här, jag brukar ofta få 2 gulor i varje Kinder-ägg

Hur många sydostasiatiska män var det i förra bachelorette säsongen som jag missade, 14 stycken kan man väl ändå räkna med?

Snabba vändningar precis som att ej-acne Fanny har blivit snygg igen till Fonders förskräckelse.
Alpha-female Funny

Fan!!! vad fel jag hade, hon var inte alls från Indien, hon var ju lankes, det är som att förväxla färgen gult med brunt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-23 kl. 21:00.
Citera
2025-06-23, 20:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Kamila ser bra ut och snygg kropp men jag har svårt för den polska brytningen. När hon pratar så ser jag en gammal tant med sjal framför mig.

Undra va det kostar att utfodra Tuva per vecka, matpriserna är ju skyhöga..
Vad är det i Kamila som ser bra ut? för jag ser ingenting, men stör mig enormt på brytningen, det är bara rysk och göteborgsk brytning som är sexig, det är därför det här polska inte funkar

Tuva växte (inte bara fysiskt) i mina ögon då hon blev Ted Åströms olyckan och önskade
att dom 2 tjejtillskotten skulle bli hatade, men varför är hon inte konsekvent mänsklig? och önska missväxt även för orginaltjejerna, programeldaren, och sig själv! slutligen den totala nihilisten, vill ni ha det totala kriget?

Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Är inte alls bög men jag hade satsat på Gabriel om jag var tjej och måsta välja en ros. Han är snygg och charmig det kan man säga ändå. Ni då? Vem?
Ingen av dessa två bachelors är några rosor, men Christogger är snyggare och charmigare enligt den lille bögen på min axel

Låt oss nu döpa om Julia till Petra Nordlund deluxe
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-23 kl. 20:45.
Citera
2025-06-23, 20:47
Medlem
Malin alltså. Var tvungen att googla hennes ålder. Tjugonio?!!! Ser ut som att hon fyllt 45 men det är nog för läpparna. Tycker gemene man det är attraktivt?
Citera
2025-06-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Förutsägbar rosceremoni.
Något du vet eller en intelligent gissning?
Med tanke på att fyra nya tjejer kom behöver dom accelerera antalet tjejer som åker.
Citera
2025-06-23, 20:58
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satina
Malin alltså. Var tvungen att googla hennes ålder. Tjugonio?!!! Ser ut som att hon fyllt 45 men det är nog för läpparna. Tycker gemene man det är attraktivt?
Grattis till att ha blivit av med Flashback-oskulden i och med ditt första inlägg!

OnT: Jag tycker inte om anknäbbar, men det finns rätt många som gjort läpparna på det sättet. Därför kan jag bara anta att det är många som gillar det.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2025-06-23 kl. 21:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in