2025-06-23, 02:56
Är inte alls bög men jag hade satsat på Gabriel om jag var tjej och måsta välja en ros. Han är snygg och charmig det kan man säga ändå. Ni då? Vem?
Citera
2025-06-23, 09:38
Medlem
Man får inte glömma att tjejerna ska behandlas med respekt. Som Natalia sade att här sätter hon livet hemma på paus, så får hon bara sitta i tio dagar och vänta på en dejt.

Och när den kommer är det som ett uppsamlingsheat med fyra tjejer som dessutom blir avbrutet av två nya pangbrudar. Och dessutom två nya till i huset. Det är inte respektfullt mot henne eller dom andra på uppsamlingsdejten.

Heder åt Gabriel som valde att inte dela ut någon ros efter en lunchkonversation.
Citera
2025-06-23, 12:23
Medlem
Gabriel pratar som en grottmänniska. Hade valt Christopher om jag var tjej.
Citera
2025-06-23, 13:42
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123
Är inte alls bög men jag hade satsat på Gabriel om jag var tjej och måsta välja en ros. Han är snygg och charmig det kan man säga ändå. Ni då? Vem?

Gabriel ser bra ut, men kommer över som lite pojkaktig och naiv i min värld, tycker han är mer enkel i sin konversation. Jag hade slätrakat mig i hans ställe, för att ge större kontrast gentemot Christopher.

Christopher ser också bra ut på ett annat sätt, verkar vårdad, vänlig och trygg. Han har fått mer djup i samtalen med de tjejer som vågar visa lite mer djup, på gott och ont för dem. Han verkar mer empatisk än Gabriel, beror troligtvis på att han är mer närvarande i respektive situation.

Gabriel - No för mig, Christopher - OK, kanske lite tråkig eller bara mycket medveten om att han är filmad hela tiden.

Edit: Lite tråkig är mycket bättre än drama, det går säkert att skoja upp Christopher.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2025-06-23 kl. 13:59.
Citera
2025-06-23, 14:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Är inte Fanny och Natalia sjukt lika varandra? Jag ser inte ens skillnad på dem om jag inte ser namnet.
Citera
2025-06-23, 14:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Vad gör den klart överviktiga bruden i Bachelor? Hon är ju utdömd redan från början och det finns noll chans att nån av killarna kommer välja henne.

Vad föranleder till denna kvotering? Försöker bachelor att vara woke och ta in olika människor bara för representationens skull och inte bara personer som man tror kan falla Bacherlorn i smaken?
Helt klart är hon inkvoterad i värsta pk-kanalen fyran. Det är hon och Linn som åkte i första rosceremonin.
Dessutom oproportionerligt många svarta/färgade. Bara en asiat och muslim i burka som fattas.
Citera
2025-06-23, 14:52
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Helt klart är hon inkvoterad i värsta pk-kanalen fyran. Det är hon och Linn som åkte i första rosceremonin.
....
Njaäee, det var Linn och Melody som åkte vid första rosceremonin. Tuva har klarat sig över den andra rosceremonin, där Linnea och Jozephine fick åka hem.
Citera
2025-06-23, 15:18
Medlem
Vad tycker ni om Tuva utan smink? Jag tycker inte hon är så vacker som folk skriver. Och de beror inte bara på fetma.
Citera
2025-06-23, 15:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Njaäee, det var Linn och Melody som åkte vid första rosceremonin. Tuva har klarat sig över den andra rosceremonin, där Linnea och Jozephine fick åka hem.
Det är precis det jag skriver. De feta är hon (Tuva) samt Linn som åkte i första rosceremonin.
Citera
2025-06-23, 15:59
Medlem
Spector-583s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waz12zaw
Gabriel pratar som en grottmänniska. Hade valt Christopher om jag var tjej.

Ja han ser lite ovårdad ut ibland.
Citera
2025-06-23, 16:03
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruitdaloomdude123

Framförallt verkar han mer seriös än den andra killen som delar ut rosor till tjejer han precis träffat.
Citera
2025-06-23, 16:07
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Man får inte glömma att tjejerna ska behandlas med respekt. Som Natalia sade att här sätter hon livet hemma på paus, så får hon bara sitta i tio dagar och vänta på en dejt.

Och när den kommer är det som ett uppsamlingsheat med fyra tjejer som dessutom blir avbrutet av två nya pangbrudar. Och dessutom två nya till i huset. Det är inte respektfullt mot henne eller dom andra på uppsamlingsdejten.

Heder åt Gabriel som valde att inte dela ut någon ros efter en lunchkonversation.

Ja där visade han en mer sympatisk sida än den lättflirtade Christopher. Jag tror faktiskt Gabriel är den med mest empati och djup, även om han verkar lite ytlig han också och t ex nästan såg äcklad ut när han inte gav någon ros till Tuva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in