2025-06-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mainstreamsurgubbe
Hade oturen att få se Felix Herngren på restaurang 2 dagar i rad i Öregrund. Dag 1 var han och halva gänget från solsidan aspackade, högljudda och störiga på en restaurang där de förstörde alla andras middag. Dag 2 hade vi lyckats få bord på ett annat och rätt trevligt ställe. När vi sitter till bords glider Felix in och vill ha bord. Samma kläder som dagen innan. Såg ut som han sovit fyllan av sig i de paltorna. När han inte kan få något bord eftersom. det är lördag kväll och fullsmockat så höjer fjanten rösten och säger....vet du inte vem jag är? Lite i falsett nästan. Servitrisen ser nyss fyllda 18 år ger honom en trött blick och replikerar, nej inte en aning. Ha en trevlig kväll. Kvar står lodisen Felix och söker blickar som ska stötta honom bland gästerna. Ungefär som ni känner väl igen mig? Så jävla stöddig och pinsam. Usch.
Passande scen i Solsidan.
Citera
2025-06-22, 12:17
Medlem
godboys avatar
På 90 talet träffade jag Marika Lagercrantz. På den tiden gick Emma Åklagare på TV som hon hade huvudrollen i. Mycket vacker och extremt trevlig, vi träffades nära Stadsteatern i Göteborg på en restaurang/bar. Hon tog ett glas rött i baren och jag en öl och vi väntade på våra respektive sällskap.

Även träffat på Anne-Lie Rydé, detta var i Stockholm på någon trevlig bar. Hon väntade på sitt sällskap och jag på mitt. Så snygg och trevlig. Vill minnas att det var sent 90 tal eller tidigt 00 tal.
Citera
2025-06-22, 16:22
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Sprang in i Josef Fares på en efterfest i Malmö för några år sedan, vill minnas att det var någon spelkonferans i stan och att dom nyss släppt det där spelet där man bryter sig ut ur finkan.

Han var tvärpackad och väldigt trevlig, högst oklart hur han hamnade i min polares lägenhet men där var han
Citera
2025-06-22, 16:52
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Sprang in i Josef Fares på en efterfest i Malmö för några år sedan, vill minnas att det var någon spelkonferans i stan och att dom nyss släppt det där spelet där man bryter sig ut ur finkan.

Han var tvärpackad och väldigt trevlig, högst oklart hur han hamnade i min polares lägenhet men där var han
Citera
2025-06-22, 18:05
Medlem
Bluebeast72s avatar
Delade sovhytt på sj tåg till Norrland med Efterlyst Brynolf Wendt, den såg jag inte komma

Väldigt trevlig o vi tog även en kaffe ihop i resturangvagnen.
Citera
2025-06-22, 23:16
Medlem
Jag var på ett jobb i Örebro för några vintrar sedan och bodde på det centrala hotellet där (minns inte namnet). Claes Malmberg bodde där samtidigt, han var mycket trevlig och ställde glatt upp på en selfie.
Citera
2025-06-22, 23:23
Medlem
stibkloFs avatar
Tubbs från Miami Vice. Tog samma hiss som han på ett hotell i NYC. Jag sa bara hej för jag kände igen honom - men det klickade inte i huvudet just då.
Citera
2025-06-22, 23:24
Medlem
Söp och drog kola med Matti Nykenen i Åbo 2003 när han spelade med sitt band.
Citera
2025-06-23, 09:53
Medlem
Dr_Dollars avatar
En kväll nånstans vid 22-tiden går jag inne i Umeå city, och möter Olle "Fråga Olle"...och av en ren slump så säger jag;
Men tjeena!
Hej

Mitt undermedvetna ville så gärna tro att jag kände honom 😁
Citera
2025-06-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag hamnade bredvid Nanne Grönwall i en bastu. Kände först bara "Henne känner jag igen, men vem fan är hon?". Sen fattade jag och sa "Tjena Nanne!". "Tjena!", svarade hon och sen snackade och skrattade vi. Trevlig kvinna!

Henne har jag fixat mat till för massa år sedan när jag jobbade inom restaurang. Grejen var den att min arbetskamrat jag hade då tappade helt hakan när han såg henne, där han förmodligen var den enda i Sverige som inte visste vem hon var. Sedan körde han med sina moves helt utan framgång och var väl lite modfälld över det som den Casanova han var, så till slut drar han bara till med hur det skulle vara med en trekant. Hon tappar hakan och samtidigt från ingenstans kommer en man och ber henne om en autograf. Nu var det min arbetskamrat som istället tappade hakan, frågade vem hon var och bad om ursäkt. Sedan sade hon att det var hon som skulle uppträda, så hon hade inte tid med dans eller något annat. Vi skrattade gott över det hela när hon väl hade gått.
Senast redigerad av Kammadaj 2025-06-23 kl. 13:20.
Citera
2025-06-23, 13:55
Medlem
Jag såg Dr Alban en gång - oskön kille
Citera
2025-06-23, 13:59
Medlem
Jag beundrade en sällsynt fågel på besök i hembyn när Per Bolund kom cyklande för att göra detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in