2024-09-05, 20:13
Medlem
har haft många tillfällen. men en står ändå ut väldigt mycket från mängden. detta i ett kök på en väldigt sunkig restaurang. då dök plötsligt Fredr*k Wilk*nson *=i upp med två vänner av det väldigt mer ljusskyggare slaget och reglerade en skuld i kontanter. då var han inte direkt så speedad som man ser honom på tv, utan han var mer återhållsam med vad han sa och inte. jag uppfattade det bara som att han ville ha allt löst och sen kunna springa vidare från det. allt gick lugnt och fint iaf.
Citera
2024-09-05, 20:20
Medlem
Gal Gadot, när hon extraknäckte i receptionen på sin makes hotell Versano i Tel Aviv.
Citera
2024-09-05, 20:20
Medlem
neomunaas avatar
Stötte på Notch Markus Persson på ett live spelning med The Glitch Mob I Stockholm. Visste om att han gillade elektroniskt och så såg jag han där lite ensam typ, gick fram sa att jag älskar hans spel (Minecraft) skakade hand och det var det.

Har också i efterhand fått veta jag vart på samma efterfast som Richard D James(Aphex Twin), tydligen satt han nånstans på den våningen och spelade Grand Turismo på en PS2 med en väns jobbarkompis.
Senast redigerad av neomunaa 2024-09-05 kl. 20:24.
Citera
2024-09-05, 20:23
Medlem
För bra många år sedan bodde jag på samma hotell som Ingemar Stenmark med familj. Vi träffade på dom ganska ofta då mitt yngre syskon lekte en del med hans yngsta barn. Väldigt trevlig familj. Jag var dock själv ganska liten då, och hade ingen koll på vem han var.
Citera
2024-09-05, 20:38
Medlem
Gick tätt bakom Sara Skyttedal en bra bit på Arlanda och hann studera hennes kraftiga vader och lite säregna gångstil.
Citera
2024-09-05, 20:44
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenjonga
Haha. Roligt tråd det här. Min svärfar var faktiskt kompis med Bo Brundin.

Se där ja, har också viss koppling till honom men då kompis mamma.
Citera
2024-09-05, 20:47
Medlem
Dalulvens avatar
Woody Allen, tittade storögt och möjligen nervöst omkring sig, innan han pep över en bakgata i Stockholm.

Jakob Eklund, tornade Johan Falk-aktigt upp sig med ett snett flin, när vi höll på att gå in i varann i Göteborg.

Såg Lill Babs titta, möjligen lystet, på en, när jag sneglade över axeln i kön på en dansbandsgala i Borlänge. (Det var inte den enda dam som gav blickar denna ljuva 90-talskväll.)

Historikern Peter Englund, vände sig hastigt om och kontrollerade läget, när jag hänfört stod och stirrade i en dataspels-butik. Bakifrån såg han ut som en skinhead.

Ok. Det kanske inte är så udda ställen, men men ...

Snarare deras naturliga habitat vid dessa tidpunkter?
Citera
2024-09-05, 20:54
Medlem
Newkies avatar
Dogge, The target Stockholm. Han skötte kassan..
Citera
2024-09-05, 21:15
Medlem
Carl S Bergs avatar
Bengt Alsterlind. Hiss i parkeringshus i Karlstad. Kanske inte så udda ställe, men ändå. Chip chip
Citera
2024-09-05, 21:16
Medlem
Sprang på Maja i The Sounds efter en spelning mitt på festivalområdet. Jag var full hon var full och jag kläckte något om att hon var snygg. Slutade med lite snabbt hångel sen försvann hon lika fort.
Citera
2024-09-05, 21:37
Medlem
Skulle ta en öl med en kompis och ett antal andra i en liten stad i södra Norrland, jag kom sent och lokaliserade kompisen vid ett bord, uppfattade att han och de andra vid bordet flinade lite lurigt åt mig, jag hann undra vad fan? Innan jag såg att den som satt bredvid honom var Björn Borg,
Björn o de andra garvade rätt bra åt mitt något chockade ansiktsuttryck.

Samma uttryck fast gånger 100 blev det när jag typ 1978 gick i egna tankar förbi en grannes bakgård och i ögonvrån såg några som satt och fikade där, av någon anledning stannade jag till och tittade och upptäcker att den som satt med grannen var Ingemar Stenmark, vilket då och där kändes som att se snömannen eller Jesus eller nåt, dom ropade in mig förmodligen för att jag såg helt chockad ut, jag fick inte fram ett ljud.
Citera
2024-09-05, 21:59
Avstängd
vichy6s avatar
Såg Robert Aschberg häromdagen på Söder, inget konstigt men han gick och bar på en barnvagnsöverdel på en gata så lite udda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in