Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
Du radade precis upp de mest avskyvärda länderna i världen som utöver behandlar sina egna invånare som kattskit, är ett hot mot den fria världen. Mängden ondska dessa länder genererat mot mänskligheten är oändlig.
Det är alltså dessa som du vill ska ta över makten i världen, stackars eländiga islamist-apolget.
Jag föreslår att du flyttar till något av dessa länder så att du från insidan får erfara hur det är att bo i en shariadiktatur som pissar på kvinnors rättigheter, minoriteter, yttrandefrihet, mänskliga rättigheter, där tortyr är lagligt, som avrättar människor mer än någon annanstans i världen, som mångmiljontals flytt ifrån, som har som grundidé och näring att hata väst, som är en välkänd terrorstat med många terrorceller och proxyarméer över hela världen, som dagligen stipulerar död åt Europa, USA och hela den fria världen
Kallar du väst för
den fria världen för att det är en etablerad fras bland politiker för att vara nöjd i västvärlden eller för att den faktiskt är att betrakta som
fri i jämförelsen med en fastkedjad förtryckt muslimsk kvinna? Är den bisarra skuldsättningen och instagram i väst det ultimata tecknet för den fria världen, ja kanske.
Jag har ingen större lust att flytta till mellanöstern, jag ställer mig mest frågan hur mycket stryk av USA de orkar med när mellanöstern brukar förknippas med hederskultur.