Citat:
Ursprungligen postat av
Luftis
Det är en riktig narc-injury Fru Medvikt orsakat Baronen. Han kan verkligen inte hantera hennes totala förakt för honom och hur härligt dryg hon är när hon PMar honom bara för att påtala att hon inte kallat honom "Rask" i chatten utan kort och gott "håll käften, Baronen" Obetalbart. Så sitter han där och låtsas välja the high road, när man ser på hela han att han egentligen bara vill skrika "håll käften själv din fitta"
Det blir givetvis en chock när en intelligent person som har egen kanal äger sönder dig när du inte ens gått gymnasiet. Alla andra människor med 100 IQ och över han haft att göra med vill honom väl, och han bråkar inte. Förutom när de jobbar på en kundtjänst eller myndighet och lägger band på sig och bara svarar emot med fakta i ett telefonsamtal men aldrig gör videor emot honom när han hänger ut dem.
Han har en smalare och smalare bekantskapskrets. Barnens lärare och föräldrars kompisar med 100 IQ har ingen orsak att ställa till med bråk. Det är inte så att han deltar i aktiviteter där de måste hantera honom. Han klappar händerna från läktaren på säsongsavslutningen, ofta i bilen. Han har aldrig erbjudit sig ansvara för att organisera försäljningen av kokosbollar, bingolotter eller vårstädning. Barnen är vänliga och artiga, nästan lite försynta och kommer i tid. Säger "tack för maten, får jag gå ut och leka nu". Finns inget att bråka om.
Edit: Vi har tagit del av slag mot TroBo och dess administrativa personal, Läkemedelsverket, nån pundare till hanverkare hans pappa hängde med, en kvinna på Blocket som ställde krav i efterhand på att hyra ut sitt hus. Men inga spår om att ordföranden i Trosa kampsportsklubb (fiktivt namn jag hittade på) är korrupt. Eller inlägg på Instagram om "KÖP KAKOR TILL GRABBENS FÖRENING". Så finns inga direkta relationer eller bråk med normala privatpersoner. Han har inte gjort anspråk om att bli huvudtränare eller brinner för att träningen inte ska börja 19:00 utan 18:30 och ringt 45 samtal om det som publicerats på youtube.
Och när folk här grinade om nån Rubiks kub och kallade futtig; det var en väldigt populär present och ni kommenterande inte merch från KeeBabb för ni är för okunniga.
Tror han tycker det är skönt sånt rullar på utan honom (spekulerar japp).
Min poäng är: jag tror (vet?!) han är extremt ovan vara oense med någon smart som säger ifrån som inte är bakbunden svara tillbaka, för de är inte i en yrkesroll som tvingar dem hålla käften.