2025-03-13, 01:13
Avstängd
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Äter dagligen SSRI men hur lång tid bör jag hålla upp med det för att det inte ska påverka nått? 2 dagar ca? Då medicinen ska ätas dagligen så bör ett 2 dagars uppehåll inte krocka med det. Tar heller inte metylfenidat men Strattera. Strattera är dock inte en stimulant så det borde inte vara nått problem.

Beställde bara en gubbe från RC-Bolaget för att testa men vill testa säkert efter besvikelsen med Blandshoppen.

Beror på vilken ssri du har, flouxetine t.ex. byggs upp i kroppen med tiden, kan sitta kvar i flera månader pga metabolit med lång halveringstid
Citera
2025-04-29, 20:34
Medlem
bottenskrapads avatar
hur länge räcker 4g för er?
Citera
2025-05-01, 01:32
Medlem
Inte länge fy kuken vad det går åt när man har byggt upp lite tolerans.
I början kunde man sitta ett gäng och dela på en femma under en natt men när man kört på ett tag behöver man ju bomba 0,7 och 0,3 i näsan sen hinner man knappt sätta sig ner innan det är dags att fylla på igen ÅHHHHH HERREGUD saknar det ej tjacket är min bästa vän
Citera
2025-05-12, 02:12
Medlem
nissishs avatar
Hade en fri helg & var längesedan så jag klippte 2 påsar som förbrukats från Fredag runt 14 tiden fram till nu & ska precis snart försöka sova för första gången denna helg, har fått mycket gjort & mått ok fram till nu, fysiskt känns det ok annat än kallsvettiga händer, lite ökad puls & överlag lite kall.

Det psykiska där emot, det är ju inte direkt otippat efter denna helgen & jag kanske tog i lite för mycket med ~mis~bruket. Jag skäms & känner mig som så bör göra, som en dålig människa..

Folk är ute & umgås, hittar på saker, jobbar, förbättrar sig själva mm & jag har inte ens lämnat huset 1 gång denna helg.

Denna är väl komiskt nog lite hur det ser ut nuhttps://images.app.goo.gl/3NAcLMo7GBA4s1fQ9

Så det kan gå
Citera
2025-05-25, 11:31
Avstängd
3-cmc är en av det sämsta drogerna jag testat å då har jag ändå sålt skiten å testat många batches. Allt från näsa till rövpanna till IV. En gång drog jag en lina härifrån till Märsta (5mil) å då blev det lite mdma effekt och en spya..
Citera
2025-05-29, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngslegga
Klockrent! Steg just in i min lya efter krogen och det blev en ypperlig kväll tack vare ditt upplägg. Behöll energin och pratgladheten men kände det fina lugnet och blev därför inte "stissig" eller konstant sugen på mer linor. Nu har jag haft mitt lilla roliga och som ett avslut i sängkammaren har jag nyss bombat 600 mg och tagit 2mg blå för att kvällsmyset ska bli till sömn.

Tack och godnatt!

Mvh, Per Automatik

Jäklar! Det påminner om mig förr (minus IV som jag aldrig testat), innan näsan sa stopp. Vänstra borren blir ruset störtskönt i, men täpps igen efter 1-2 linor. Höger näsborre är oförutsägbar, trots att jag testat olika vinklar (siktar in mot näsväggen), storlekar, sugkraft så går det 50% av tiden rakt ner i halsen. Deppigt.

Så därför bombar jag nästan exklusivt numera.

PS:
nkpg is sannerligen it!

Mvh, Per Automatik

För en okunning hur bombar man 3c och hur mycket ska man köra?
Citera
2025-05-29, 18:48
Medlem
Blev det någon klarhet kring de två personerna som påstods ha dött av 3-CMC kort inpå varandra för något halvår sedan?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...sen-for-drogen

Skulle verkligen vilja veta vad polisen kom fram till.
Citera
2025-05-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challwah
3-cmc är en av det sämsta drogerna jag testat å då har jag ändå sålt skiten å testat många batches. Allt från näsa till rövpanna till IV. En gång drog jag en lina härifrån till Märsta (5mil) å då blev det lite mdma effekt och en spya..
Man ska vara försiktig med det du säger att man ökar dosen för att det ska vara värt med skiten då man kan få hjärtklappning och samt förstöra näsan (som det blev för mig).
Det tråkiga med just 3-cmc är det att den blivit populär, det är den sämsta skiten någonsin, köp någon form av pyrovaleron derivat ist om man nu vill ta någon designer drog.
Om någon läser detta och vill köpa 3-cmc råder jag dig att lägga pengarna på någon pyrovaleron derivat som MDPV eller MDPHP ist.
Citera
2025-06-10, 06:56
Medlem
Phobiazis avatar
Förstår inte hur 3cmc säljer så jävla bra, vad är det egentligen folk gillar med den? Jag testade det men inget jag skulle vilja fortsätta bruka själv.
Citera
2025-06-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Förstår inte hur 3cmc säljer så jävla bra, vad är det egentligen folk gillar med den? Jag testade det men inget jag skulle vilja fortsätta bruka själv.
Bara för du fått en dålig upplevelse så är det inte per automatik en kass drog? Du fick väl en dålig batch eller blev blåst?
Förövrigt finns inte 3-cmc kvar på gatan sen typ 2 år nu då det blev bannat i Holland.
Bara kranarna som har kassa koll o kallar alla kristaller för det.
Citera
2025-06-22, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Pilla in en kristall mellan skinkorna och hör av dig sen
Citera
2025-06-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Vad tror ni om att sprinkla lite i en joint ?

Katinoner verkar inte vara bra att röka. Tror det delvis är för katinoner inte är tillräckligt dospotenta men finns säkert andra anledningar oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in