2025-02-02, 12:34
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rezoonizer
Någon som testat det gula cmcet i Uppsala?? Är det normalt att det är gult? Har bara sett vitt/genomskinligt
jag har aldrig sätt gult 3cmc, bara kristaller/vit-aktiga kristaller, tycker det låter väldigt konstigt med gult.

Fan att 3cmc typ är den enda drogen jag kan få tag på häromkring som inte visar på pissprover.
Citera
2025-02-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
jag har aldrig sätt gult 3cmc, bara kristaller/vit-aktiga kristaller, tycker det låter väldigt konstigt med gult.

Fan att 3cmc typ är den enda drogen jag kan få tag på häromkring som inte visar på pissprover.
Sen holland gjorde det olagligt är det bara 3-cmc 1 gång av 10.

När det var lagligt i sverige fanns det gula batcher som va rätt bra drag i dock.
Citera
2025-02-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin

Jag kan lova dig att 3-CMC visar på pissprov. Folk har åkt dit för drograttfylla på denna substans och jag har själv pissat positivt på arbetet (genom Falck).
Citera
2025-02-15, 10:29
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Jag kan lova dig att 3-CMC visar på pissprov. Folk har åkt dit för drograttfylla på denna substans och jag har själv pissat positivt på arbetet (genom Falck).
Yes 3-CMC ger utslag på metamfetamin.
Citera
2025-02-16, 17:11
Medlem
Dyngsleggas avatar
1 gubbe kriss och 1 karta blå på krita ers nåd!

Tar sällan alprazolam men behöver kunna slagga när natten anländer för vi äro goda trogna arbetare.

Någon som uppskattar att blanda 3-CMC med Xanax? Jag testade ikväll och känner mig i gott behag men ruset av stimulantia är som begränsat av benzon. Det är ju fullkomligt logiskt om man tar en upper och sedan en downer att det jämnas ut.

Just nu kör jag något mindre linor, lite schangdobelt pund, men kanske 2-3mg blå och lite fetare linor s skulle mixen kunna sitta fint? Jag frågar för att jag hade häromsistens en ytterst trevlig tillvaro på just Iktorivil och 3-CMC. Som att myset från ikton inte tog bort ruset från gamle gode Kristina.
Citera
2025-02-16, 18:00
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngslegga
1 gubbe kriss och 1 karta blå på krita ers nåd!

Tar sällan alprazolam men behöver kunna slagga när natten anländer för vi äro goda trogna arbetare.

Någon som uppskattar att blanda 3-CMC med Xanax? Jag testade ikväll och känner mig i gott behag men ruset av stimulantia är som begränsat av benzon. Det är ju fullkomligt logiskt om man tar en upper och sedan en downer att det jämnas ut.

Just nu kör jag något mindre linor, lite schangdobelt pund, men kanske 2-3mg blå och lite fetare linor s skulle mixen kunna sitta fint? Jag frågar för att jag hade häromsistens en ytterst trevlig tillvaro på just Iktorivil och 3-CMC. Som att myset från ikton inte tog bort ruset från gamle gode Kristina.

400mg oralt, 100-150mg nasalt i varje borre på samma gång samt 2-3mg alprazolam så ska du se att du får en bra kväll.
Citera
2025-02-16, 18:57
Medlem
Dyngsleggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
400mg oralt, 100-150mg nasalt i varje borre på samma gång samt 2-3mg alprazolam så ska du se att du får en bra kväll.
Sagt o gjort! 400mg oralt o så kör jag snoken så gott de går, försöker få den ena borren att kunna andas igen (efter några år så har nosen börjat svika efter bara några timmars bruk).
Citera
2025-02-17, 09:25
Medlem
Citat:
Sagt o gjort! 400mg oralt o så kör jag snoken så gott de går, försöker få den ena borren att kunna andas igen (efter några år så har nosen börjat svika efter bara några timmars bruk).

Hoppas det blev bra

Är iallafall personligen så jag hade lagt upp det.
Citera
2025-02-17, 10:42
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Låter som jag brukade köra nästan.

Är det nasalt/oralt så antigen 500mg upp i näsan direkt eller bomb på 500mg och sen lika i näsan.

IV så gäller 500mg pannor eller 300mg om jag inte kört på 3+ månader.
Citera
2025-02-18, 00:47
Medlem
Dyngsleggas avatar
Citat:
Hoppas det blev bra

Är iallafall personligen så jag hade lagt upp det.
Klockrent! Steg just in i min lya efter krogen och det blev en ypperlig kväll tack vare ditt upplägg. Behöll energin och pratgladheten men kände det fina lugnet och blev därför inte "stissig" eller konstant sugen på mer linor. Nu har jag haft mitt lilla roliga och som ett avslut i sängkammaren har jag nyss bombat 600 mg och tagit 2mg blå för att kvällsmyset ska bli till sömn.

Tack och godnatt!

Mvh, Per Automatik

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Låter som jag brukade köra nästan.

Är det nasalt/oralt så antigen 500mg upp i näsan direkt eller bomb på 500mg och sen lika i näsan.

IV så gäller 500mg pannor eller 300mg om jag inte kört på 3+ månader.
Jäklar! Det påminner om mig förr (minus IV som jag aldrig testat), innan näsan sa stopp. Vänstra borren blir ruset störtskönt i, men täpps igen efter 1-2 linor. Höger näsborre är oförutsägbar, trots att jag testat olika vinklar (siktar in mot näsväggen), storlekar, sugkraft så går det 50% av tiden rakt ner i halsen. Deppigt.

Så därför bombar jag nästan exklusivt numera.

PS:
nkpg is sannerligen it!

Mvh, Per Automatik
Senast redigerad av Dyngslegga 2025-02-18 kl. 00:54.
Citera
2025-02-20, 06:15
Medlem
Citat:
Klockrent! Steg just in i min lya efter krogen och det blev en ypperlig kväll tack vare ditt upplägg. Behöll energin och pratgladheten men kände det fina lugnet och blev därför inte "stissig" eller konstant sugen på mer linor. Nu har jag haft mitt lilla roliga och som ett avslut i sängkammaren har jag nyss bombat 600 mg och tagit 2mg blå för att kvällsmyset ska bli till sömn.

Tack och godnatt!

Mvh, Per Automatik

Jäklar! Det påminner om mig förr (minus IV som jag aldrig testat), innan näsan sa stopp. Vänstra borren blir ruset störtskönt i, men täpps igen efter 1-2 linor. Höger näsborre är oförutsägbar, trots att jag testat olika vinklar (siktar in mot näsväggen), storlekar, sugkraft så går det 50% av tiden rakt ner i halsen. Deppigt.

Så därför bombar jag nästan exklusivt numera.

PS:
nkpg is sannerligen it!

Mvh, Per Automatik

Kul att det blev bra!

Själv föredrar jag att bomba mina droger (t.ex amfetamin, mdma osv) över att snorta då jag tycker bättre om karaktären ruset får av oralt intag.

Men bäst är ju trots allt IV, tätt följt av rövpanna. Skjuter inte längre men blir en och annan rövpanna
Citera
2025-02-20, 21:02
Medlem
Citat:
Kul att det blev bra!

Själv föredrar jag att bomba mina droger (t.ex amfetamin, mdma osv) över att snorta då jag tycker bättre om karaktären ruset får av oralt intag.

Men bäst är ju trots allt IV, tätt följt av rövpanna. Skjuter inte längre men blir en och annan rövpanna
Hatar att jag aldrig känner mig tillfredställd av att bomba. Typ som att bota ett sug efter snus med nikotinplåster. Annars hade jag väldigt gärna besparat mig själv eländet som uppstår i näsan.

Men senast jag bombade en del fick jag ändå lära mig ett par dagar senare att det är möjligt att skita rent slem (fyfan) så helt fri från dåliga biverkningar blir man ändå inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in