2025-06-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Otroligt men tänk om det visade sig att C bara har lekt med henne hela tiden. Kanske slagit vad med sina vänner.

Han kanske vill ha sina 15 minutes of fame? Simons kanaler lär väl ha vuxit en del efter allt drama med Linn, kanske ser C också en sån möjlighet.
Citera
2025-06-21, 16:01
Medlem
Antingen är C en på miljonen och är så pass kär i Linn att han till och med kan bortse från det faktum att hon redan har 3 ungar med 3 andra. En kille som hade en lovande framtid med en bra utbildning osv. Men min känsla är att C njuter av rampljuset och tycker det är ”kul” att vara med en ”framgångsrik kändis” (han förstår dock inte att Linn är känd för något dåligt). Kolla på den näst senaste TT videon när dom gör Chicken banana challenge i BADKLÄDER, han ser ut att njuta av detta spektakel mer än henne.
Citera
2025-06-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viravi
Han kanske vill ha sina 15 minutes of fame? Simons kanaler lär väl ha vuxit en del efter allt drama med Linn, kanske ser C också en sån möjlighet.

Kan ju vara så.
Citera
2025-06-21, 18:53
Medlem
Såg idag att Chris ser ut som Peter Dalle, han i Yrrol-filmen.

För övrigt hoppas jag att Linn har träffat sin like och att han kommer utsätta henne för samma behandling hon har utsatt sina tidigare partners för...för karma is a bitch osv..
Citera
2025-06-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Såg idag att Chris ser ut som Peter Dalle, han i Yrrol-filmen.

För övrigt hoppas jag att Linn har träffat sin like och att han kommer utsätta henne för samma behandling hon har utsatt sina tidigare partners för...för karma is a bitch osv..

Om han dumpar henne kommer hon skriva ut alla redflags som finns så att andra tjejer förstår att han sårade den änglalika tjej hon är.
Citera
2025-06-22, 00:06
Medlem
Undrar hur länge stackars Belle fick gå med fel sko på fel fot när de köpte glass idag? Har man inte koll på sina barn, speciellt när man tar foto och lägger upp på sociala medier och man jobbar som influenser!
Citera
2025-06-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Undrar hur länge stackars Belle fick gå med fel sko på fel fot när de köpte glass idag? Har man inte koll på sina barn, speciellt när man tar foto och lägger upp på sociala medier och man jobbar som influenser!

Otroligt idiotisk kommentar. Är inte särskilt ovanligt att barn får klä sig själva och vill ha kvar skon på fel fot. De dör inte av det.
Citera
2025-06-22, 01:06
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Otroligt men tänk om det visade sig att C bara har lekt med henne hela tiden. Kanske slagit vad med sina vänner.

Haha ja! Han är en under cover agent från den här tråden som tar reda på hur Linnsan är på riktigt.

Men näää om jag ska gissa tror jag såhär. Han är en late bloomer som inte har erfarenhet av tjejer, kanske rent av oskuld innan Linnsan. Han är inte jättesnygg och även om han på pappret ser bra ut med lägenhet och utbildning kan han vara en oattraktiv nörd i sitt sätt ( 0 erfarenhet av tjejer , kanske luktar konstigt och är obekväm i sociala situationer).

Utifrån den sitsen kan man förstå att han skulle bli såld på Linnsan.
Citera
2025-06-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Haha ja! Han är en under cover agent från den här tråden som tar reda på hur Linnsan är på riktigt.

Men näää om jag ska gissa tror jag såhär. Han är en late bloomer som inte har erfarenhet av tjejer, kanske rent av oskuld innan Linnsan. Han är inte jättesnygg och även om han på pappret ser bra ut med lägenhet och utbildning kan han vara en oattraktiv nörd i sitt sätt ( 0 erfarenhet av tjejer , kanske luktar konstigt och är obekväm i sociala situationer).

Utifrån den sitsen kan man förstå att han skulle bli såld på Linnsan.

Linn dras ju till killar som inte ser så bra ut (Simon är den som sett bäst ut, men han är ändå inte min typ)

Men om man kollar på M, G, C, Pelle från "Unga mammor" och den där killen (David?) som först skulle få flytta in i hennes radhus så är de inga 10-poängare. Men det kanske är medvetet som hon väljer utseendemässigt svagare partners. Pga saker som hon har skrivit så utgår jag ifrån att hon är osäker och svartsjuk i sina förhållanden.
Citera
2025-06-22, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx

Vissa fighter tar man inte med en 3 åring.
Citera
2025-06-22, 11:05
Medlem
Det här "tjatet" om alkoholfria drinkar är nog lite för att vi ska spekulerar om en eventuell graviditet men jag tänker också att det kanske är en "mini" pik mot Simon och hans alkohol konsumtion, han drack väl ändå öl "relativt" ofta och hon vill att C ska framstå som en "familjeman"🤔
Citera
2025-06-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Det här "tjatet" om alkoholfria drinkar är nog lite för att vi ska spekulerar om en eventuell graviditet men jag tänker också att det kanske är en "mini" pik mot Simon och hans alkohol konsumtion, han drack väl ändå öl "relativt" ofta och hon vill att C ska framstå som en "familjeman"🤔

Jag tror definitivt det är en pik till Simon! Skrev ett inlägg tidigare om hur hon ofta lyfter hennes nya partners egenskaper som den tidigare inte hade så det hon gör går helt i linje med hennes tidigare beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in