2025-06-20, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Roliga minnen om kompisen som tog livet av sig såhär på midsommar.

Messet frän herren med xxl kuk och nio satser sperma var ändå lite kul, säkert nån härifrån 😁.

Vilken kompis är det? Tog kompisen livet av sig på midsommarafton?
Citera
2025-06-20, 12:54
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vilken kompis är det? Tog kompisen livet av sig på midsommarafton?

https://www.imagevenue.com/ME1AZY4P

https://www.imagevenue.com/ME1AZY3C

Antar det hände på midsommar eftersom hon spammar det just idag. Jättehemskt och tråkigt men blir väl infe bättre av det.
Citera
2025-06-20, 13:20
Medlem
Citat:
https://www.imagevenue.com/ME1AZY4P

https://www.imagevenue.com/ME1AZY3C

Antar det hände på midsommar eftersom hon spammar det just idag. Jättehemskt och tråkigt men blir väl infe bättre av det.

Ja, det är hemskt m självmord o när hennes bror dog. Men hennes familj är ju inte helt borta o alla har vi folk runtom oss som dör. Tar livet av sig. Hon behöver ju iaf inte sörja sin far som ville ha ihjäl henne.
Citera
2025-06-20, 13:45
Medlem
Citat:
Roliga minnen om kompisen som tog livet av sig såhär på midsommar.

Messet frän herren med xxl kuk och nio satser sperma var ändå lite kul, säkert nån härifrån 😁.

Hon klarar aldrig av att va närvarande i nuet verkar det som. Eftersom hon inte tjänar pengar på att lägga ut på sociala medier kan hon ju ha en lugn o fin helg utan mobil.
Citera
2025-06-20, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Men det är ändå fel om det nu inte varit någon överenskommelse att han ska träffa sin farmor med. Farfar? Är barnet 9 år.

Kan inte uttala mig då jag inte vet vad dom har för överenskommelse kring umgänget. Förhoppningsvis har han det trevligt med farmor och pappa iallafall.
J sitter på Instagram och gråter och saknar sin döda vän, så pappa och son får nog lite egentid iallafall.
Är sonen bara 9? Har för mig att han var typ 11 förra året men kan ha fel.
Citera
2025-06-20, 17:45
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Kan inte uttala mig då jag inte vet vad dom har för överenskommelse kring umgänget. Förhoppningsvis har han det trevligt med farmor och pappa iallafall.
J sitter på Instagram och gråter och saknar sin döda vän, så pappa och son får nog lite egentid iallafall.
Är sonen bara 9? Har för mig att han var typ 11 förra året men kan ha fel.

Nån sa 13 😁.
Citera
2025-06-21, 08:33
Medlem
Hon sitter och gråter över sin döda vän på sociala medier för att ”bonus sonen” är i fokus och inte hon. Skabbiga skata.
Citera
2025-06-21, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hon sitter och gråter över sin döda vän på sociala medier för att ”bonus sonen” är i fokus och inte hon. Skabbiga skata.

Ja så är hon ju. Hon ska inte va med någon som har barn och hon borde bo ensam och gå i behandling.
Citera
2025-06-21, 15:31
Medlem
Fy fa... vilket helvete det måste vara för käglans föräldrar.. Tänk bara att ha dessa två sluskar som får allt serverat under helgen. Gissar att de åker dit eftersom de inte har några pengar. Uäck vilka gamar
Citera
2025-06-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Fy fa... vilket helvete det måste vara för käglans föräldrar.. Tänk bara att ha dessa två sluskar som får allt serverat under helgen. Gissar att de åker dit eftersom de inte har några pengar. Uäck vilka gamar

Nu brukar ju familjer ses på just midsommar så är nog därför. Men tror inte dom handlade till midsommarbordet iallafall

Morran sitter bara där och gör nada. Men hylla bonussonen och påpeka att knullkarlns bror är singel som hon gör varje gång.
Citera
2025-06-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Nu brukar ju familjer ses på just midsommar så är nog därför. Men tror inte dom handlade till midsommarbordet iallafall

Morran sitter bara där och gör nada. Men hylla bonussonen och påpeka att knullkarlns bror är singel som hon gör varje gång.

Visst brukar familjer ses det stämmer, tråkigt att paret Ferm aldrig bjuder in på helhelg med fem rätters flera gånger om dagen till någon annan. Det är alltid dom andra som bjuder.
Citera
2025-06-21, 18:59
Medlem
Bra många olika glas på borden idag

Kan det bli en bastubild ikväll tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in