2025-06-19, 18:06
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Inget nytt på insta-story på hela dagen. Märkligt.

Han har tre barn på sommarlov och en nyopererad fru. Han har väl bara tagit med dem på dagsutflykt, sen in på Biltema köpa grillkol och sandpapper och 3-pack tennisbollar, hem och sandpapprat bort stickor från runda brädets hantag som spretade ifjol, tankat bilen, gjort middag, bakat tårtbotten till imorgon och insett en sista rusch på ICA behövs, och annat sånt som världens bästa pappor gör.

Min pappa ställde fram trädgårdsmöbler, högg björkris, fixade basen till midsommarstång, sade åt oss barn plocka ängsblommor och visade "långt ner på stjälken, inte bara blomman på en smörblomma" sen pumpade han nåt cykeldäck och ropade till mamma "var sa du tre extrastolar finns, vi har ju 12 men jag ser inga på vinden" och de enades om att de står hos Lars efter kräftskivan i augusti året innan, dit och hämta och mamma "men herregud du ser väl de är smutsiga, vem ska sitta på dem i ljusa kläder" så spola av med trädgårdsslangen och så vidare. W dad.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-19 kl. 18:19.
Citera
2025-06-19, 18:13
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Hon har ju dock inte framstått själv som ett kap, så andrahandsvärdet är ju oerhört lågt. Blir nog mer att vända sig till en loppmarknad.

Ja. Fet, åldrad i förtid, mycket ointelligent och med tre halvdampiga ungar kan knappast välja och vraka bland gentlemännen
Citera
2025-06-19, 18:14
Medlem
Rnygren45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Rent spontant känns det som att Runkbaronens äktenskap kommer braka ihop snart. Therese kommer för eller senare inse vilken ansiktstatuerad pajas hon är gift med. Frågan är om hur det blir då. Therese borde få ensam vårdnad om barnen. Äckelbaronen kan inte ens ta hand om sig själv, så hur fan skulle ha hand om 3 ungar? Carl Fredrik kommer nog gå ner sig totalt om han kastas ut av Therese. Supa, knarka och sova på soffan hemma hos någon batikhäxa. Det är nog Game Over för Bajsbaronen inom om några år. Såvida han inte hamnar på kåken, vilket nog skulle vara det bästa. Några år utan porr, sociala medier och annat skit skulle bara göra honom gott.
Det kommer aldrig att hända. Therese är alldeles för korkad och gaslightad för att inse att hon lever ett dåligt liv med en sinnessjuk och självisk koprofag som Rask.
Citera
2025-06-19, 18:20
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Inget nytt på insta-story på hela dagen. Märkligt.
Kan det vara för det pekades ut en ny 50+ kvinna som baronen möjligtvis doppar nosen i.
Idag satt även Shill-eras på stream och gick in på en tik-tok konto med samma kvinna och hon försvarade PorrBaronen och otroheten. Hon var otroligt arg på Fru Medvikt.

Sen har han inte lagt upp något vettigt på Insta på evigheter

Vi vet inte vilka överenskommelser nertrycka Tessan och översexuella Baronen har!
Citera
2025-06-19, 18:24
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Kan det vara för det pekades ut en ny 50+ kvinna som baronen möjligtvis doppar nosen i.
Idag satt även Shill-eras på stream och gick in på en tik-tok konto med samma kvinna och hon försvarade PorrBaronen och otroheten. Hon var otroligt arg på Fru Medvikt.

Sen har han inte lagt upp något vettigt på Insta på evigheter

Vi vet inte vilka överenskommelser nertrycka Tessan och översexuella Baronen har!
Oj. Men varför skulle Axel bry sig? Om han gick in på ett konto under sin live så lovar jag nästan att han inte gjorde för "expose" Rask ha nån jävla affär. Kan du utveckla detta tack. Och Fru Motvikt skiter också i det i sak, nästan bombsäkert. Berätta mer om nu detta har relevans.
Citera
2025-06-19, 18:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag orkar inte läsa tråden. Rask är för hjärndöd och äcklig.

Har något tagit upp varför Rask inbillar sina följare på Instagram att Anjo satte dit Lokal om "100k sponsrade" och vad Lokal menade med "i så fall ljög jag" och "när gjorde jag" när han _INTE_ åsyftade det han sade på stream 3 min sen, utan på "när sade jag jag fått UT 100k"

Vidrigt.

Detta har hänt:
- Lokal bad om sponsorer: OM JAG OCH OLOF åker till Colombia för att göra content kostar det? Vill någon sponsra?
- Några i sammalagt värde av tillsammans 100k "ja vi gör om du åker" let's go
- Lokal: Vi har sponsorer upp till 100k om vi åker

Inga pengar han hade i flickan, tog ut, eller påstått han tog ut. För resan blev aldrig av. Ingen sponsor blev blåst.

- Anjo "Så du ljög!" när du sa du hade fått 100k (annars var tog pengarna vägen scammer)
- Lokal "Ja isåfall gjorde jag" (Som i hävda han som Anjo PÅSTÅD; att han tagit ut 100k in på kontot + scam donatorer och sagt "här sitter jag med 100k i fickan" . De 100k i donatorer han fått ihop betalas ju endast ut OM resan blev av, den blev aldrig, och han bad om mer som minimum).

SÅ:

Anjo fattade 100% han lurade Lokal in i en retorisk fälla. Lokal har ALDRIG sagt "100k in på kontot" och förtydligande igen på Dialogiskt bevis på han sagt om sponsorer. Victor trög på bollen "du sa nyss du ljög".

Rask är så in i helvete DUM så att missförstå detta totalt och vrida till något helt annat är ensamt skäl nog att en så DUM är skadlig för samhället.

Går ju att dra en parallel till hans insamling till hennes skuld. Chrippa-månaden. Den blev inte fullföljd, därför avsa han sig ansvaret att fullfölja det.
Citera
2025-06-19, 18:37
Medlem
Spritnotas avatar
Efter 80-120 videor från Rask på temat "detta är en småbarsfar som påstår sig älska sin dotter men (Chrippa) hänger ut en lyckligt gift 3-barnfars som masserar min fru till sömns varje kväll" och sext text gate, och Rasks världsrekord i Super G efter det från trångbodd till vi inte vet om de är swingers...

...det kan väl inte finnas fler okända i Rask öppna realation? Det är bara för klantigt. Vägrar tro på det.
Citera
2025-06-19, 18:40
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Går ju att dra en parallel till hans insamling till hennes skuld. Chrippa-månaden. Den blev inte fullföljd, därför avsa han sig ansvaret att fullfölja det.

Fast där visste vi 99% han inte skulle orka. Två okända kvinnor hans fru är okej de är swingers med, näää jag vägrar tro på det, som i kvinna två är nyheter för Rasks fru.
Citera
2025-06-19, 18:45
Medlem
Martensites avatar
Carl Fredriks klädstil blir bara knäppare för varje bild han lägger upp. Varför klär han sig som en hemlös heroinmissbrukare frän Rumänien? Hade kanske varit coolt om han varit tonåring, men han är ju för fan nästan 40 bast. En äcklig jävla pajas är vad han är.

#RäddaThereseOchBarnen
#FamilyIsEverything
Citera
2025-06-19, 18:46
Medlem
Rnygren45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja. Fet, åldrad i förtid, mycket ointelligent och med tre halvdampiga ungar kan knappast välja och vraka bland gentlemännen
Hon verkar ju ha en grej för kriminella nysvenskar. Hon är perfekt för dom
Citera
2025-06-19, 18:48
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Haha var, youtube? Kan man se den nu efteråt?
Citera
2025-06-19, 18:51
Medlem
GreenBatterys avatar
För Guds skull, missa inte Hjälmens alla fantastiska uploads!!

https://m.youtube.com/@Hj%C3%A4lmen/videos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in