2025-06-14, 19:49
Medlem
Faltas avatar
En fråga! Jag tittade på ett instagram konto på en man som var president för en HA avdelning från ca 1997 fram till 2015 det är 18år . Han har visserligen bytt efternamn 2ggr men vem han är saknar betydelse. Han verkar vara en ganska ensam man med fru och få vänner.

Min fråga är, blir man bortglömd av en sån organisation när man lämnar? Alla ryggdunkare är borta och kanske 2-4 personer gör tummen upp vid inlägg. Vem han är saknar betydelse, men det där med bror och snygga tjejer verkar bara gälla just då. Han lämnade i good standing, om det heter så! Men försvinner vännerna när en HA lämnar?
Citera
2025-06-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En fråga! Jag tittade på ett instagram konto på en man som var president för en HA avdelning från ca 1997 fram till 2015 det är 18år . Han har visserligen bytt efternamn 2ggr men vem han är saknar betydelse. Han verkar vara en ganska ensam man med fru och få vänner.

Min fråga är, blir man bortglömd av en sån organisation när man lämnar? Alla ryggdunkare är borta och kanske 2-4 personer gör tummen upp vid inlägg. Vem han är saknar betydelse, men det där med bror och snygga tjejer verkar bara gälla just då. Han lämnade i good standing, om det heter så! Men försvinner vännerna när en HA lämnar?
Det varierar säkert på graden av vänskap men inte ovanligt att flertalet glömmer dig som inte är med längre….BTDT
Citera
2025-06-14, 22:33
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:

Svensk eller?
Citera
2025-06-15, 12:25
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Svensk eller?
Ja absolut, vi gjorde lumpen tillsammans i Arvidsjaur som jägare. Han var anställd senare av försvarsmakten på kungsängen utanför Stockholm. Men han sa upp sig när dom blev MC Sweden. En bra kille. Han har en tatuering i ansiktet och det är som sagt märkligt att dom sk bröderna bara släpper kontakten. Men jag kan ingenting om mc världen mer än några namn,det kanske funkar så! Stjärna ena dagen och bortglömd 2a dagen..
Citera
2025-06-15, 22:34
Medlem
FrankieMartinos avatar
Citat:
Ja absolut, vi gjorde lumpen tillsammans i Arvidsjaur som jägare. Han var anställd senare av försvarsmakten på kungsängen utanför Stockholm. Men han sa upp sig när dom blev MC Sweden. En bra kille. Han har en tatuering i ansiktet och det är som sagt märkligt att dom sk bröderna bara släpper kontakten. Men jag kan ingenting om mc världen mer än några namn,det kanske funkar så! Stjärna ena dagen och bortglömd 2a dagen..

Tippar på att du pratar om en person med initialerna T.D (som aktiv).

Han var ett riktigt jägarämne har jag för mig, bra fysik och väl tilltaget pannben. Lite modellsnygg så nästan haha.

Har han tagit bort eller modifierat ansiktstatueringen såhär i efterhand?
Citera
2025-06-18, 20:32
Medlem
Temu Hells Angels - Upp till 90% rabatt.
temu.com

Nån som vet något om temu och deras koppling till insignia?
Citera
2025-06-18, 21:49
Medlem
Domen kommer säkert imorgon eller nästa vecka för dom som stod åtalade för Linus Mord..

Vad tror ni?
Jag tror dom kommer gå fria då dom redan är släppta..

möjligtvis blir väl kanske presidenten dömd för sitt halsband och ringar.
Löjligt.. Bevisa att han inte fått dom i present

Ska bli intressant att se..
Citera
2025-06-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Domen kommer säkert imorgon eller nästa vecka för dom som stod åtalade för Linus Mord..

Vad tror ni?
Jag tror dom kommer gå fria då dom redan är släppta..

möjligtvis blir väl kanske presidenten dömd för sitt halsband och ringar.
Löjligt.. Bevisa att han inte fått dom i present

Ska bli intressant att se..
Domen skulle komma idag....någon som sett den?
Citera
2025-06-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BangkokCock
Är Röde Orm MC en diamantklubb? Såg en video på när det rullade in folk med diamant på bröstet i madängsholm påväg till dom. Är inte alla i den klubben 70+ och halvdöda redan? 🧐

En kompis har vart där, ingen diamant. Som du säger, pensionärer hela bunten. Dom har väl inget med rödvitt att göra ?
Citera
2025-06-21, 13:59
Medlem

https://www.flashback.org/p92234703
Citera
2025-06-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieMartino
Tippar på att du pratar om en person med initialerna T.D (som aktiv).

Han var ett riktigt jägarämne har jag för mig, bra fysik och väl tilltaget pannben. Lite modellsnygg så nästan haha.

Har han tagit bort eller modifierat ansiktstatueringen såhär i efterhand?

T.D som blev dömd för att ha hotat en tolvåring med HA eller något sådant förmodar jag det handlar om.
Citera
2025-06-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firenight84

https://www.flashback.org/p92234703

Det är inget nytt om att Roddy sprungit GTs ärenden och är ett svin! Står en del om honom i trådar. Hade varit mer intressant när någon vågar använda tangenterna och öppna en tråd om de riktiga svinen bakom allt. Kunde vara intressant att se hur många fler än de vi har efterforskat som råkat hamna bakom galler eller blivit utsatta för. Men jag antar ingen vågat gå på där så länge han sitter på pengar kapital och våldskapital och det är allt han dessutom har att erbjuda sin omgivning med.
Mitt råd är att man börjar söka där A åkte dit för narkotikan, satt häktad och sen isolerad. Vem och vilka runt Gbg åkte för grovt narkotika brott några månader efter hans dom? Det är där allt detta började med hierakin där även Roddy ingått med sina löjliga och genomskinliga blåsningar!
Hobby utredare och internet experter är både lärorikt och intressantare att ha runt sig än köpta kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in