Jag har länge försökt hitta någonstans att streama Masterchef USA och Hells Kitchen, men Svenska tjänster verkar ju totalt skita i dessa serier. Ska man behöva ladda ner illegalt bara för att ingen kan erbjuda en det?
Jag betalar gärna, men när det inte ens går betala för något vad ska man göra?
Ge gärna länk till streamingsida eller helst app som erbjuder dessa.
Möjlighet att casta till TV är nästan eller måste.
Tror någon tipsade om någon app tidigare, men det funkade inte. Man behövde installera och registrera massa addons och skit och det funkade ändå inte. Det ska vara enkelt, bara spela och köra.
Ursäkta spammandet men vet du var man kan hitta avsnitt 5 också haha? hittar den inte på den sidan
Det är tydligen inte uppladdat där ännu. Här bör vara länkarna för kommande avsnitt 6-10. De finns så klart inte nu i skrivande stund, men du kan kolla där kommande veckor.
Hittade precis denna sida;
hydrahd.sh
där jag kollar House of the dragon men verkar finnas rätt mycket. Finns både svensk, engelsk och massa andra språk på subtitles, iallafall på den serien jag kollar nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!