Diskussioner om streaming, tips/efterlysningar på siter med streamad film
Eftersom många tycks vara intresserade av att se streamade filmer/tv-serier dyker det upp ett antal trådar i ämnet varje vecka. Flera har efterfrågat en "officiell" tråd i ämnet och här kommer den.
Observera. Jag har ingen koll på de där siterna, vet inte vilka länkar som är döda, vilka siter som är pålitliga eller där man utsätts för en massa reklampup-ups o.d. Det får ni själva ta reda på. I fortsättningen diskuterar och efterfrågar vi streaming-siter här och ingen annanstans.
Tack!
är det olagligt att titta på streamad film? Jag har tittat ett tag nu, enligt vad jag har förstått så är det lagligt för oss som tittar på dessa streams eftersom vi inte laddar ner, är detta korrekt? ngn som har info?
är det olagligt att titta på streamad film? Jag har tittat ett tag nu, enligt vad jag har förstått så är det lagligt för oss som tittar på dessa streams eftersom vi inte laddar ner, är detta korrekt? ngn som har info?
Hej.
Här kommer en lista på lite streamade filmer. Bara att klicka och njuta, helt gratis!
Jag kommer att uppdatera med fler länkar så småningom, och om det finns någon film du vill se, så skriv bara ett inlägg med filmens hela titel så kan jag fixa det. En imdb-länk vore bra med!
Jag kan även publicera länkar till serieavsnitt om det efterfrågas.
Listan är tyvärr ej i bokstavsordning.