2025-06-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachaAndChill
En blivande swishtiggare eller Skugge. Hoppas hon har rika föräldrar för hennes skull.

Samt kapitalinkomst på 32 635 kr.
Citera
2025-06-17, 10:02
Citat:
Ursprungligen postat av Inkomstuppgifter
Samt kapitalinkomst på 32 635 kr.

Oj den där kapitalinkomsten ja. Bostadsrätt i Bandhagen. Hon har det fixat för sig. Pengar och ett eget rum.

Hon har navigerat bättre än Natashja Blomberg iaf i sin iver att befria palestinier och kvinnor det får man ge henne.
Citera
2025-06-18, 08:19
En påminnelse från förra gången det begav sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Ekis hyllar Iran för att de skickat raketer mot Israel.

”Jag skulle hylla djävulen om han anföll Israel”
Är hennes svar.

Det här är en av Aftonbladets återkommande skribenter. Liksom Wåg. Liksom Guillou.

Vi har landsförrädarna mitt bland oss som sagt och de är alla uttalade kommunister. De vill störta väst.
Citera
2025-06-18, 08:36
Medlem
Citat:
Oj den där kapitalinkomsten ja. Bostadsrätt i Bandhagen. Hon har det fixat för sig. Pengar och ett eget rum.

Hon har navigerat bättre än Natashja Blomberg iaf i sin iver att befria palestinier och kvinnor det får man ge henne.

Herregud ja, de kan man inte ens jämföra. Oavsett vad man tycker om Ekis Ekman så jobbar ju hon. Man ser henne hålla föredrag, hon har sin tidning, skriver artiklar mm. Samt uppfostrar två barn utan nämnvärd inblandning från fäderna. Lady Dahmer har varit hemmafru och uppfostrat tre barn med en engagerad make. Nu har hon tre halvvuxna barn hälften av tiden och gnäller ändå.
Citera
2025-06-18, 08:43
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Herregud ja, de kan man inte ens jämföra. Oavsett vad man tycker om Ekis Ekman så jobbar ju hon. Man ser henne hålla föredrag, hon har sin tidning, skriver artiklar mm. Samt uppfostrar två barn utan nämnvärd inblandning från fäderna. Lady Dahmer har varit hemmafru och uppfostrat tre barn med en engagerad make. Nu har hon tre halvvuxna barn hälften av tiden och gnäller ändå.

198,000 är 16 i månaden dvs a-kassa.

Tråkigt för Kajsa att hon är en kommunist. Är det för att hon har barn med en palestinier som hon är antisemit?
Citera
2025-06-18, 12:36
Medlem
Citat:
198,000 är 16 i månaden dvs a-kassa.

Tråkigt för Kajsa att hon är en kommunist. Är det för att hon har barn med en palestinier som hon är antisemit?

Jag tror hon var det innan. Är det nästan inte ett krav för att bli extremvänster? Men ingen aning egentligen. Sen har ju hennes yngsta barn (som hon fick med en palestinier) noll kontakt med sin far. Vet ej varför.

Jag menar inte att hon tjänar multum och att bli chefredaktör på Arbetet hade nog suttit fint, ekonomiskt sett. Jag bara menar att i förhållande till Lady Dahmer så jobbar hon på och, vad jag vet, har aldrig beklagat sig över sin lott. Dvs ensamstående med två barn och hon jobbar säkert 40 timmar i veckan. Hon skriver, håller föredrag, håller väl på med sin nättidning mm. Hon har ju åtminstone ett CV och räknas ju som seriös debattör. Om än extrem.
Citera
2025-06-18, 14:08
Citat:
Jag tror hon var det innan. Är det nästan inte ett krav för att bli extremvänster? Men ingen aning egentligen. Sen har ju hennes yngsta barn (som hon fick med en palestinier) noll kontakt med sin far. Vet ej varför.

Jag menar inte att hon tjänar multum och att bli chefredaktör på Arbetet hade nog suttit fint, ekonomiskt sett. Jag bara menar att i förhållande till Lady Dahmer så jobbar hon på och, vad jag vet, har aldrig beklagat sig över sin lott. Dvs ensamstående med två barn och hon jobbar säkert 40 timmar i veckan. Hon skriver, håller föredrag, håller väl på med sin nättidning mm. Hon har ju åtminstone ett CV och räknas ju som seriös debattör. Om än extrem.

Kapitalinkomsten beror ju på att hon har kunnat placera skadeståndet på något vettigt vis, inte för att hon är något finansgeni. Men, alltid något, hon hade kunnat strunta i det också, och bara låtit dem ligga på något skitkonto.
Senast redigerad av Claude3.7 2025-06-18 kl. 14:34.
Citera
2025-06-18, 15:59
Citat:

Sonen har ett tjejnamn, hoppas han inte har någon diagnos typ tourettes eller värre det brukar bli hemmasittare av dem.

En del morsor gillar det iofs. Hon får lycka till i livet.
Citera
2025-06-18, 16:05
Medlem
Citat:
Sonen har ett tjejnamn, hoppas han inte har någon diagnos typ tourettes eller värre det brukar bli hemmasittare av dem.

En del morsor gillar det iofs. Hon får lycka till i livet.

Nej, han har ett normal svensk namn. Dottern har ett svenskt/arabiskt namn. Man kan kolla vad sonen heter. Står skriven med henne.
Citera
2025-06-18, 16:27
Citat:
Nej, han har ett normal svensk namn. Dottern har ett svenskt/arabiskt namn. Man kan kolla vad sonen heter. Står skriven med henne.

Ok men Nin*tte är inte helt normalt (Mellannamn). Gulligt iofs.
Citera
2025-06-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ok men Nin*tte är inte helt normalt (Mellannamn). Gulligt iofs.

Pappan är portugis/spanjor eller något. Kanske därifrån?
Citera
2025-06-18, 17:52
Citat:
Pappan är portugis/spanjor eller något. Kanske därifrån?

OK. Två ungar med två olika svartskallar och numera 44-årig blond plastikopererad judehatande extremist i Bandhagen.

Varför är jag inte förvånad. Jaja, en unge till med någon ny arabisk prins har hon i sig.

Hon skulle aldrig ha snackat skit om stans horor. Hon får lycka till i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in