2024-01-21, 12:51
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
KEE var med i dagens "Sista Måltiden" och var riktigt ohyfsad. Sjukt malande, tjattrande irriterande röst med en övertydlig härskarteknik.
Tycker det var komiskt att hon började bryta när hon blev uppjagad. Är hon uppväxt i orten eller vad är det frågan om

Får se om jag orkar mig igenom hela avsnittet. Hon slänger omkring sig påstående om hur folk känner, tänker och tycker samtidigt som hon inte accepterar anekdoter från övrga. Har träffat nog med muslimer och araber för att dra slutsatsen att de har starkt negativa tankegångar om judar. Hela deras syn på friheten kräver judarnas förfall
Citera
2024-01-21, 13:11
Medlem
Domstolsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
KEE var med i dagens "Sista Måltiden" och var riktigt ohyfsad. Sjukt malande, tjattrande irriterande röst med en övertydlig härskarteknik.

Sa hon något om att hon är intellektuell?
Citera
2024-01-21, 15:11
Medlem
prominentens avatar
Flera gånger.

Maken till skambeläggare får man leta efter. Alla andra är dumma och har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Domstolsverket
Citera
2024-01-21, 20:46
Medlem
smoerreboms avatar
Sjukt dryg

Tycker det låter lite som att hon nästan pratar med ortensvenska, Svennigt bimbospråk men uttalet och frasering/intonation låter som ortensvenska. Hon lär ju hänga rätt mycket såna
Citera
2024-01-21, 22:00
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:

Absolut!
Citera
2024-01-21, 22:08
Medlem
Kan det här vara Sveriges dumaste kvinna?
Vet någon vad som har hänt den här stackars person som är så mentalt efterbliven ?

Min egna funderingar är om hennes föräldrar använde hennes huvud för hamra skruvar som liten.
Kan inte komma på någon annan förklaring till hennes uttalande.

Om vi frågar snällt tror ni hon åker till Gaza då ?
Hon verkar ju vilja bo där.
Citera
2024-01-21, 22:24
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
KEE är inte en intellektuell. Hon må vara kunnig och insatt om en del frågor. Men hon har därutöver inga formella kvalifikationer.

Dessutom kan man knappast kalla sig själv för intellektuell när man samtidigt hävdar att ” Hamas är som socialdemokraterna”. https://www.expressen.se/nyheter/sve...sorganisation/
Citera
2024-01-21, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WNde
Kan det här vara Sveriges dumaste kvinna?
Vet någon vad som har hänt den här stackars person som är så mentalt efterbliven ?

Min egna funderingar är om hennes föräldrar använde hennes huvud för hamra skruvar som liten.
Kan inte komma på någon annan förklaring till hennes uttalande.

Om vi frågar snällt tror ni hon åker till Gaza då ?
Hon verkar ju vilja bo där.

Hennes mamma är död, dog när hon var i 20-årsåldern. Det har hon pratat om i flera intervjuer. Fadern är aktiv sosse och var högre chef på SIDA. Aktiv inom Svenska Afghankommittén. Hon har två halvsystrar varav en är aktiv sosse hon med. Ena systern jobbade för Strandhällskan eller någon annan kvinnlig minister tror jag och var aktiv inom Stockholmssossarna. Så fadern med familj förefaller ju åtminstone vara mindre galna och ner mainstream än Kajsa Ekis.
Citera
2024-01-21, 22:42
Medlem
Domstolsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
KEE är inte en intellektuell. Hon må vara kunnig och insatt om en del frågor. Men hon har därutöver inga formella kvalifikationer.

Dessutom kan man knappast kalla sig själv för intellektuell när man samtidigt hävdar att ” Hamas är som socialdemokraterna”. https://www.expressen.se/nyheter/sve...sorganisation/

Jag skojade till det lite pga att hon i alla debatter och poddar som hon deltar i måste säga det av någon anledning.
Citera
2024-01-21, 22:57
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Jag skojade till det lite pga att hon i alla debatter och poddar som hon deltar i måste säga det av någon anledning.
Det är så hon vill framstå. I självs verket är hon bara en bråkstake och översittartendenser.
Citera
2024-01-21, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Sjukt dryg

Tycker det låter lite som att hon nästan pratar med ortensvenska, Svennigt bimbospråk men uttalet och frasering/intonation låter som ortensvenska. Hon lär ju hänga rätt mycket såna
Ganska exakt så. Frustrerande att SM-killarna inte pressar henne hårdare. Hon argumenterar otroligt fult och beter sig som en riktig fjortis, iaf tills avsnittet bryts. (Har otroligt svårt för att de har radioreklam i en podd som därtill är avhuggen och avslutas med deras "egna" reklam om att bli prenumerant till podden).
Citera
2024-01-21, 23:46
Medlem
Hon är hopplös. Ett luder i media och privat. Uppmärksamhet är hennes grej och det är tråden man ska dra i när man vill ha henne i säng.
Faktiskt imponerande att hon inte lärt sig bedöma risk-reward trots att hon sysslat med detta hela livet.

Tror faktiskt detta öppna Hamas-hyllande blir droppen för hennes möjlighet att medverka i bredare medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in