2025-06-17, 13:12
  #76849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Undrar om poletten trillar ned och han inser att det är inte i positiva ord han är omtalad och "stor" på YouTube.

Hade han haft nån driftighet som sin brorsa så hade han för längesedan kunnat kapitaliserat på detta dramat. Tror nog den möjligheten sakta men säkert sveps bort

Det är jag också övertygad om. Han hade inte behövt välja den kriminella banan. Han valde att ta den snabba vägen till rikedom som nu är den som raserar hans liv.
Han pratade ju också om en app han skulle skapa för att kunna coacha människor som tex vill bygga muskler.
Citera
2025-06-17, 13:13
  #76850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Han beklaga sig över att SVD hade gått på lögnerna från Youtubedrevet. Är han numera så delusional han på riktigt försöker få det att det är Jocke som hittat på hans skulder?

Christopher är så jävla förutsägbar. Hans lögner till försvar är alltid de snabbaste och enklaste.
Citera
2025-06-17, 13:13
  #76851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vem har sagt att Jocke och Chrippa spelar i samma liga?

Vem hotar vem?

Vad är det för fel på muslimska män?
För som du uttrycker dig låter det som om det är något negativt med att det skulle vara just muslimska män

Chrippa? Chrippa.
Citera
2025-06-17, 13:16
  #76852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
På vilket sätt pågår ett drev fortfarande? Och vilka drevar?

Det finns inget drev. Det är bara Christopher som håller på nu.
Citera
2025-06-17, 13:18
  #76853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Kanske redan är sagt, men nu står C skriven på en adress i Mantorp

Jag var tvungen att kolla. Det stämmer ju. Han bor själv i hushållet.
Varför Mantorp?
Citera
2025-06-17, 13:19
  #76854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Varför ska allt vinklas för hela tiden? Det är verkligen inte seriös och bra journalistik att vinkla saker.
Hoppas verkligen inte SVT försöker vinkla deras dokumentär av chrippa.

'Hon som filmade i trappuppgången" var Margaux Dietz, och det borde du veta eftersom jocke baserade sin film "Canceled" från den händelsen.

1. Det måste vinklas på nåt sätt då Christopher som person är för ointressant.

2. Nej jag bör inte veta det då jag inte sett den filmen. Du verkar tro mitt rum är fullt av Joakim Lundell prylar och jag kan öppna museum.
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-17 kl. 13:29.
Citera
2025-06-17, 13:23
  #76855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja det undrar jag också? Anjo & Rask säger typ ingenting han har väl tagits upp någon gång i deras video i förbifarten.
Jocke har lagt ut 2 inlägg om stalker vilket jag förstår med tanke på hur det varit och är nu.
Det är ju främst C som försöker och skapa något med alla dussin inlägg på storys, han vet att han kommer glömmas bort när dramat upphör och därför måste han hålla igång det, så går mina tankar.

Christopher nämner Jocke sista 24 timmarna nu massa på IG. Han är riktigt rädd att glömmas bort och vill få igång drama igen. Vi såg 2024 hur Christopher grät och bad alla sluta sedan när alla slutade var han inte nöjd utan gick till attack. Det blev så uppenbart att det blev självmål och många som stod på hans sida övergav honom. Nu är det bara psykfall kvar som försvarar honom
Citera
2025-06-17, 13:25
  #76856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vem har sagt att Jocke och Chrippa spelar i samma liga?

Vem hotar vem?

Vad är det för fel på muslimska män?
För som du uttrycker dig låter det som om det är något negativt med att det skulle vara just muslimska män

1. Christopher.

2. Tick tack är ett hot.

3. Det är inget fel på muslimska män, ta den diskussionen med Christopher.
Citera
2025-06-17, 13:27
  #76857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa? Chrippa.

Ja Christopher är svaret på alla 3 frågor.

Det är han som påstår han spelar i samma liga som Jocke, han som hotar och han som är emot muslimska män.
Citera
2025-06-17, 13:28
  #76858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag var tvungen att kolla. Det stämmer ju. Han bor själv i hushållet.
Varför Mantorp?


Nej det är en äldre man skriven på adressen också (KJZ).
Citera
2025-06-17, 13:42
  #76859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej det är en äldre man skriven på adressen också (KJZ).

Ahh det stod att han är ensam på adressen. Såg nu att Mr Koll har angett en annans namn på adressen. Är det någon Chrippa känner tro? Oavsett så tror inte jag att han flyttat till Mantorp.
__________________
Senast redigerad av 111-111 2025-06-17 kl. 13:45.
Citera
2025-06-17, 13:55
  #76860
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Kanske redan är sagt, men nu står C skriven på en adress i Mantorp
Va, hade inte Chrippa flyttat utomlands? Eller var det som vanligt en lögn från Chrippa? 😜
Han borde veta vad folkbokföringsbrott är, då han blivit dömd för just det....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in