2025-06-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Undrar om poletten trillar ned och han inser att det är inte i positiva ord han är omtalad och "stor" på YouTube.

Hade han haft nån driftighet som sin brorsa så hade han för längesedan kunnat kapitaliserat på detta dramat. Tror nog den möjligheten sakta men säkert sveps bort
Ingen av dessa idioter förstår det, det är faktiskt ofattbart får någon som iaf är normalbegåvad.
Citera
2025-06-17, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vem är V*ctor Gl*ns som Chrippa skrev om på IG story förut? Hann inte läsa allt eftersom det togs bort.

Har googlat och fick fram en dom om hot mot tjänsteman o h lite annat.

Otäck jävel så jag hoppas att det inte är någon i Chrippa-dramat (oavsett sida) som umgås med svinet.

*=i
*=a

Om du tycker att där går gränsen för ett svin, så antar jag att du också ser vilka svinerier som din idol håller på med just nu.
Och om inlägget togs bort finns det väl en anledning till det. Han är ju egentligen en fegis.
Hoppas han blir inspärrad snart, för tror att topplocket gått helt tyvärr och nånting kommer hända annars. Han blir ju också konstant gaslightad och påhejad av sin sambo, som också visat sig helt sakna spärrar, samt sina minionkärringar här på FB.
Charmigt att det googlas, fokusförflyttas och matas på, samtidigt som han kör på i 200, rakt in i väggen. Slumpen?
Citera
2025-06-17, 10:24
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Lyssnat på del 1 nu av Badinflunser hos SvD. Jäklar han framställs verkligen inte bra. Förstår det dampades loss i Linköping när de lyssnade på det 😁

Riktigt bra avsnitt.

Edit: Kan sakna att de inte tog upp domen 2023, skippade samhällstjänsten och gick mer ingående in på skulderna hos KF och inkasso på 1 800 000 kr.

Kanske även razzian på vinden och alla släppta ljudklipp där han uttalar sej riktigt vidrigt. Men att göra 90 min podd av så.mkt matrial är väldigt svårt.

Dramat med Jocke början på 2024 med lägenheten osv är ju grund till mycket.

Vi får se vad som kommer i del2.

Han beklaga sig över att SVD hade gått på lögnerna från Youtubedrevet. Är han numera så delusional han på riktigt försöker få det att det är Jocke som hittat på hans skulder?
Citera
2025-06-17, 10:46
Medlem
Baron21s avatar
Kanske redan är sagt, men nu står C skriven på en adress i Mantorp
Citera
2025-06-17, 10:50
Avslutad
Citat:
Det fanns mer men jag valde att inte lägga ut det.

Jag skrev eftersom det verkar ha betydelse.

Varför svarar du aldrig på direkta frågor?
Du är dock jäkligt bra på att ALLTID kommentera inlägg med en fråga.

Vad tycker du om Chrippas beteende just nu?
Citera
2025-06-17, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Kanske redan är sagt, men nu står C skriven på en adress i Mantorp

Hmm undra om den andra på adressen vet om det
Citera
2025-06-17, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Hmm undra om den andra på adressen vet om det

Det finns säkert nån med lite tid över som kan kontakta personen och fråga ;-)
Citera
2025-06-17, 11:04
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Varför svarar du aldrig på direkta frågor?
Du är dock jäkligt bra på att ALLTID kommentera inlägg med en fråga.

Vad tycker du om Chrippas beteende just nu?

Chrippa må göra många fel men de bleknar radikalt i ljuset av drevet som fortfarande pågår.
Citera
2025-06-17, 11:05
Avslutad
Citat:
Chrippa må göra många fel men de bleknar radikalt i ljuset av drevet som fortfarande pågår.

På vilket sätt pågår ett drev fortfarande? Och vilka drevar?
Citera
2025-06-17, 12:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
SVT har gjort dokumuntärer om:
Amanda Breden
Pontus Rasmussson
Olof Gustafsson
Hon som filmade i trappuppgången

Osv

Dokumuntären kommer nog inte vara en storsatsning och enbart handla om hans brott. Kan tänka mig att det kommer vinklas till Jockes bror och likt "badinfluenser".
Varför ska allt vinklas för hela tiden? Det är verkligen inte seriös och bra journalistik att vinkla saker.
Hoppas verkligen inte SVT försöker vinkla deras dokumentär av chrippa.

'Hon som filmade i trappuppgången" var Margaux Dietz, och det borde du veta eftersom jocke baserade sin film "Canceled" från den händelsen.
Citera
2025-06-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
På vilket sätt pågår ett drev fortfarande? Och vilka drevar?

Ja det undrar jag också? Anjo & Rask säger typ ingenting han har väl tagits upp någon gång i deras video i förbifarten.
Jocke har lagt ut 2 inlägg om stalker vilket jag förstår med tanke på hur det varit och är nu.
Det är ju främst C som försöker och skapa något med alla dussin inlägg på storys, han vet att han kommer glömmas bort när dramat upphör och därför måste han hålla igång det, så går mina tankar.
Citera
2025-06-17, 12:55
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Omtalad och stor är inte samma sak. Det förstår inte Nasa reserverna här.

Jag är helt säker under 20 % av svenskarna känner igen Christopher och över 80 % Joakim Lundell. De spelar inte i samma liga.

Sjukt med alla dessa hot från ett håll verkligen.

Vad räknar han ner till? Åtal? KF kommer? Linnea kollar på porr med muslimska män?
Vem har sagt att Jocke och Chrippa spelar i samma liga?

Vem hotar vem?

Vad är det för fel på muslimska män?
För som du uttrycker dig låter det som om det är något negativt med att det skulle vara just muslimska män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in