2025-06-17, 01:36
  #76825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa:

https://ibb.co/5Xw8mpHC

Han är verkligen fullblodnarcesist.
Det är verkligen så synd om den lilla narcissisten.


Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Fyllkärring? Du har skjuter långt ifrån målet jag är inte av kärringkön ens.
Nej jag kan säga att ingen rynkar på näsan åt henne, vi har bott på samma hotell och samma platser flera gånger och dom flesta av oss skulle inte ha något emot henne i bingen och vid frukostbordet för hon är både smart och kul.
Chrippa är också en väldigt kul typ på alla sätt. Jag har inte varit så kontant med dom så att vi umgåtts men suttit nära dom och hälsat på dom några gånger. Urhärliga människor som du kanske borde träffa innan du dömer dom.
Måste vara jobbigt att ha så många personligheter. Du kan inte ens skriva på svenska, så stäng bag-in-boxen eller sluta knarka.
Citera
2025-06-17, 01:46
  #76826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Ska du prata om hyfs.
hahahahahahahahahahahahahahaha

Ja, det ska jag. Du beter dig som en svartsjuk person som drar in Julia nu. Vad säger Linnéa om det tro?
Och igen, fint att du ändå tycker att avsnitten om Chrippa, till viss del även om Linnéa, var till belåtenhet.
Citera
2025-06-17, 02:33
  #76827
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa:

https://ibb.co/5Xw8mpHC

Han är verkligen fullblodnarcesist.

Jag tror att han är farlig. Bara alla tankar ffa kring sin bror är en stor varningsflagga.
Citera
2025-06-17, 02:40
  #76828
Medlem
Lyssnat på del 1 nu av Badinflunser hos SvD. Jäklar han framställs verkligen inte bra. Förstår det dampades loss i Linköping när de lyssnade på det 😁

Riktigt bra avsnitt.

Edit: Kan sakna att de inte tog upp domen 2023, skippade samhällstjänsten och gick mer ingående in på skulderna hos KF och inkasso på 1 800 000 kr.

Kanske även razzian på vinden och alla släppta ljudklipp där han uttalar sej riktigt vidrigt. Men att göra 90 min podd av så.mkt matrial är väldigt svårt.

Dramat med Jocke början på 2024 med lägenheten osv är ju grund till mycket.

Vi får se vad som kommer i del2.
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-17 kl. 02:49.
Citera
2025-06-17, 03:00
  #76829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han klarar ju inte av att varken skriva sitt namn rätt själv eller folkbokförd sej korrekt. Men lite dåligt av SvD.

Ja, kanske undertecknade ett sms till reportern med namnet felstavat!


Blir lite fnittrig när jag kollar kräkets stories från idag.

När tror ni att det gick upp för honom att podden inte var särskilt positiv för hans del...? Han la ut de första redan kl 7.

"If you never set goals you'll never achieve them /zyzz"!

Wow, han var "STARK", liksom! Han följde snabbt upp med att deklarera att han aldrig gör nåt gratis och att Schibsteds valt fel motståndare. Sen är det sedvanligt skit (mat, träning).

Klockan 13 försöker han äga situationen genom tjat om hur stor han är på sociala medier. Kan han ha vid denna tid insett vad podden faktiskt beskriver...? Sen följer snabbt bilder på kopior av både väskor och klocka - innan det brakar till med inlägg om Jocki, han ompublicerar tillochmed en av sambons uppladdningar om brodern.

Kan det varit så att han stått och onanerat till sin egen spegelbild i gymmet på morgonen, riktigt skitnöjd att han avböjt medverkan...? Kanske hann han ejakulera på spegeln innan han åkte hem, lyssnade och sen hände nåt...?

"Ööhhh...?! Det är Jockis fel!"
Citera
2025-06-17, 03:02
  #76830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Han stavar med ett F så vad gaggar du om.

Säg det till Svenska dagbladet, haha...!
Citera
2025-06-17, 03:04
  #76831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Lyssnat på del 1 nu av Badinflunser hos SvD. Jäklar han framställs verkligen inte bra. Förstår det dampades loss i Linköping när de lyssnade på det 😁

Riktigt bra avsnitt.

Edit: Kan sakna att de inte tog upp domen 2023, skippade samhällstjänsten och gick mer ingående in på skulderna hos KF och inkasso på 1 800 000 kr.

Kanske även razzian på vinden och alla släppta ljudklipp där han uttalar sej riktigt vidrigt. Men att göra 90 min podd av så.mkt matrial är väldigt svårt.

Dramat med Jocke början på 2024 med lägenheten osv är ju grund till mycket.

Vi får se vad som kommer i del2.

Jag har lyssnat på båda i Podme och det går i samma spår.
Citera
2025-06-17, 03:23
  #76832
Medlem
Bäst I del 2:

- Jag spelar in bara så du vet.

- Okej. Alltså jag kör bil nu. Det är jättemycket trafik. Jag måste lägga på nu.

Skaplig panik 😁😆😆

Cirka 32 min in.
Citera
2025-06-17, 03:38
  #76833
Medlem
Hans ego måste ta en rejäl smäll av dessa 2 avsnitt.

Har en hjärna med narcesism någonsin lidit mer?

Linnea riktigt oskön utanför TR. Synd SvD inte fick med hennes bråk med Glenn. Hade varit halvtidsunderhållning på Super Bowl 😁

- Om du vill nåt så säg det i mitt face.
- Va?
- Du kan tjäfta på DM se om du vågar nu då.
- ??
- Jockes hund. Voff voff.
- Mår du bra?
- Ta av den fula jackan så slåss vi!!

😆😆😆😆
Citera
2025-06-17, 03:57
  #76834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hans ego måste ta en rejäl smäll av dessa 2 avsnitt.

Har en hjärna med narcesism någonsin lidit mer?

Linnea riktigt oskön utanför TR. Synd SvD inte fick med hennes bråk med Glenn. Hade varit halvtidsunderhållning på Super Bowl 😁

- Om du vill nåt så säg det i mitt face.
- Va?
- Du kan tjäfta på DM se om du vågar nu då.
- ??
- Jockes hund. Voff voff.
- Mår du bra?
- Ta av den fula jackan så slåss vi!!

😆😆😆😆

Även han, precis som Blicka, lägger störst vikt vid att han är så stor på internet. Det var detta både han och Blicka tog med sig från avsnitten.

Tick tack är på tapeten igen.
Citera
2025-06-17, 04:02
  #76835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Även han, precis som Blicka, lägger störst vikt vid att han är så stor på internet. Det var detta både han och Blicka tog med sig från avsnitten.

Tick tack är på tapeten igen.

Omtalad och stor är inte samma sak. Det förstår inte Nasa reserverna här.

Jag är helt säker under 20 % av svenskarna känner igen Christopher och över 80 % Joakim Lundell. De spelar inte i samma liga.

Sjukt med alla dessa hot från ett håll verkligen.

Vad räknar han ner till? Åtal? KF kommer? Linnea kollar på porr med muslimska män?
Citera
2025-06-17, 08:41
  #76836
Medlem
Domkallarmighakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Även han, precis som Blicka, lägger störst vikt vid att han är så stor på internet. Det var detta både han och Blicka tog med sig från avsnitten.

Tick tack är på tapeten igen.

Undrar om poletten trillar ned och han inser att det är inte i positiva ord han är omtalad och "stor" på YouTube.

Hade han haft nån driftighet som sin brorsa så hade han för längesedan kunnat kapitaliserat på detta dramat. Tror nog den möjligheten sakta men säkert sveps bort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in