Citat:
Ursprungligen postat av
Vandammes
Det är väl snarare tvärtom. Han har ju raserat sin egen skapelse med de urusla Prometeus och Alien Covenant.
Urusla var de verkligen inte och kollar du IMDBs betyg så säger det att de flesta tycker att de var mycket bra. Däremot så var de inte lika bra som "originalet" så att säga. Men det tror jag beror mycket på att det inte är något nytt utan bygger på något vi redan sett. Så det blir inte lika spännande och intressant.
Sen var ju den första väldigt speciell faktiskt. Den ska ligga högt på topplistor över bästa filmer någonsin.
Men det man vet att man får med denna gubben är hög kvalitet. Däremot så är det väl inte lika spännande med samma aliens och deras kletiga äckliga ägg. Så jag önskar väl att de kunde släppt det och gjort något helt nytt.
Men det är klart att man kommer se den när den släpps och slå ett öga på den och se om den är värd tiden.