2026-06-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Det förstår inte jag heller. Han har ju koll på att indiern snackar med cyborgen och låter det ske.

Han låter konflikten löpa hela vägen för att båda sidorna ska slå ut varandra. Han vill att cyborgen ska döda pojkgeniet så han kan ta över Prodigy.
Citera
2026-06-16, 20:45
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Han låter konflikten löpa hela vägen för att båda sidorna ska slå ut varandra. Han vill att cyborgen ska döda pojkgeniet så han kan ta över Prodigy.
Ah. Men vem skulle slå ut cyborgen?
Citera
2026-06-18, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Ah. Men vem skulle slå ut cyborgen?

Det är liksom bara en person och han kan bli likviderad hur som helst. Att ta över Prodigy handlar ju mycket om att ägandeskap ska föras över till han själv (Kirsch). Det finns säkert en plan. Skulle han inte haft någon lurt i görningen så skulle han aldrig hjälp syntpojkarna att smuggla kroppen tilll stranden.
Citera
2026-06-18, 09:52
Medlem
Earth började så bra med fullt slaktös och en värld som jag tyckte stämde väl överens med den teknodepressiva känslan alien ska ha. Jag var ett fan av att gänget var barn i vuxna kroppar, kapabla men sköra och det eliminerade risken för en sexig touch som definitivt inte har i alien att göra. Men oj vilken störtdykning serien gjorde på slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in