2025-06-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
Igen? Har hon slutat?
Det skrivs så mycket här om att hon smygsuper och är bakfull. Det kanske är sant men jag har bara sett henne full en gång på Facebook och det var när hon hade städat i källaren hos Ola (heter kan så?) Och hon var väldigt sluddrig i talet.
Citera
2025-06-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Det skrivs så mycket här om att hon smygsuper och är bakfull. Det kanske är sant men jag har bara sett henne full en gång på Facebook och det var när hon hade städat i källaren hos Ola (heter kan så?) Och hon var väldigt sluddrig i talet.

Skygglappar??
Citera
2025-06-15, 22:02
Medlem
Jackie la ut vilken underbar dag.. Glass med chokladsås sedan tidigt i säng.. 21.30..
21.30 är tidigt i säng..
Citera
2025-06-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
A-kassa kan hon väl knappast ha. Då måste man väl ha jobbat vissa månader?

Har för mig att hon sa någon gång innan jul att hon skulle få a kassa om tre månader. Det kan ha varit skitsnack som allt annat iofs.
Då kvarstår väl endast sjukskrivning eller soc för hennes del.
Citera
2025-06-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashy

Hon kanske inte lägger upp alla fyllor på Facebook men på Instagram ser man henne sluddrandes och fyllepostandes minst 3 gånger i veckan. För det mesta oftare än så.
Citera
2025-06-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Har för mig att hon sa någon gång innan jul att hon skulle få a kassa om tre månader. Det kan ha varit skitsnack som allt annat iofs.
Då kvarstår väl endast sjukskrivning eller soc för hennes del.

https://arbetsformedlingen.se/for-ar...ingfranakassan

Ja, ngt får hon väl o måste då söka jobb aktivt.
Citera
2025-06-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
https://arbetsformedlingen.se/for-ar...ingfranakassan

Ja, ngt får hon väl o måste då söka jobb aktivt.

Hon har aldrig jobbat 6 månader på ett och samma ställe.
Citera
2025-06-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Hon kanske inte lägger upp alla fyllor på Facebook men på Instagram ser man henne sluddrandes och fyllepostandes minst 3 gånger i veckan. För det mesta oftare än så.
Jag skrev fel. Jag menade Instagram men skrev Facebook. Förmodligen är jag inte tillräckligt uppmärksam. Att hon är vulgär, saknar all stil och är osammanhängande kan ju alla intyga men hon behöver ju inte vara full för det.
Citera
2025-06-16, 01:42
Medlem
Jackie är en narcissist, medveten eller förvärvad pga trauma.
Hon har ju varit med om ett och annat.
Citera
2025-06-16, 01:57
Medlem
Nyreggad här men har följt tråden och Jackie i flera år.

En grej som jag reagerat på är att Jackie har alltid rätt när det kommer till mat, träning, npf diagnoser. Och hur man inte ska bete sig mot sin näste (projektion from hennes sida).

Sen ska vi inte snacka om käglan, som lägger ut en story som sa ”Proof of testosterone decline the last 30 years”. Män som headbangade. Åtföljdes av ett klipp med Machine Gun Kelly som dansade framför en bil. MGK var tydligen inte tillräckligt mycket man för deadbeat
Märkligt, jag är en kvinna som lyssnar på ”hårdare” musik än det han delade. Tror inte jag besitter jätte mycket testosteron.
Senast redigerad av Incorporeal 2025-06-16 kl. 02:20.
Citera
2025-06-16, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Jackie är en narcissist, medveten eller förvärvad pga trauma.
Hon har ju varit med om ett och annat.

Du tänker inte ärftlig?
Citera
2025-06-16, 09:09
Medlem
Nu kallar hon P för ”min daddy”?! Kärt barn har många namn…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in