2025-06-15, 13:07
Medlem
Der här med Måns uttag av 6000kr kl 04. Han hävdar att de var till ett släp, många här misstänker att han köpte sex men med tanke på det som kommit fram, finns det inte en risk att de användes för att köpa knark?
Citera
2025-06-15, 14:47
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Der här med Måns uttag av 6000kr kl 04. Han hävdar att de var till ett släp, många här misstänker att han köpte sex men med tanke på det som kommit fram, finns det inte en risk att de användes för att köpa knark?
Nu är det ju inte klarlagt att det var M, enbart spekulation i en annan tråd
Citera
2025-06-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
En man ska aldrig bruka våld mot en kvinna, det håller jag med om. De är ynkliga människor.
I det här fallet vet vi ju inte på vilket sätt Måns ska ha brukat våld mot henne. Vi vet bara att Ciara har skrivit det i sociala medier. Det är ju inget bevis för att det ska ha ägt rum.

Att en person väljer att gå ut med såna anklagelser offentligt brukar oftast handla om att få någon dömd på förhand i allmänhetens ögon. Det finns absolut ingen orsak till att göra det annars, då alla vet att det inte är allmänheten som utdelar straff.

Det är även stor skillnad på att knuffa undan och slå med knytnäve, om han hade gjort det hade det ingått i domen före droganvändningen. I vartenda sportsammanhang ingår tacklingar, knuffar och inte döms de för misshandel. Håller helt med dig, här vet vi inte ens om det är sant det hon skriver. Ord står mot ord och blir säkerligen nedlagt.

Att hon gått ut på detta sätt är för att förekomma honom och det han skulle kunna berätta om henne, varför han ville skilja sig från henne. Det har inte fått komma fram.
Citera
2025-06-15, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Knark, raseriutbrott och otrohet

Vilket av det har du sett?
Citera
2025-06-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tror också att de flesta säkert förstår att sanningen i det Ciara lagt ut i sociala medier ligger någonstans i mitten.

Vem behöver skydda sin familj för att den ena är otrogen? Hon är ju konstnär och vet hur man målar med stora ord. Ligger han med grovt kriminella som sedan utpressar familjen eller har han fått ett psykfall på halsen som hotar honom och familjen om han inte inleder ett förhållande med henne?

Jag säger inte att Måns är fri från skuld, men jag har sett för många liknande fall att jag inte skulle bli förvånad om det visar sig att de flesta av anklagelserna är förstorade. När någon går ut i sociala medier och formulerar sig på det vis hon gjorde lämnar ju mycket för läsarna att tolka. Då vet man att läsarna alltid tolkar det på värsta tänkbara sätt och då har man ett övertag.

Jag har också den erfarenheten att det förstoras vid kommande separation. Bra skrivet!
Citera
2025-06-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Vilket av det har du sett?
Alla tre
Citera
2025-06-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Alla tre

Bevis för det, annars förtal.
Citera
2025-06-15, 17:18
Medlem
Citat:
Bevis för det, annars förtal.
Hur skulle det kunna vara förtal och vad tror du att du kan göra åt det
Citera
2025-06-15, 17:32
Medlem
Har inte hängt med, är han cancelled ?
Citera
2025-06-15, 17:50
Medlem
Citat:
Det är även stor skillnad på att knuffa undan och slå med knytnäve, om han hade gjort det hade det ingått i domen före droganvändningen. I vartenda sportsammanhang ingår tacklingar, knuffar och inte döms de för misshandel. Håller helt med dig, här vet vi inte ens om det är sant det hon skriver. Ord står mot ord och blir säkerligen nedlagt.

Att hon gått ut på detta sätt är för att förekomma honom och det han skulle kunna berätta om henne, varför han ville skilja sig från henne. Det har inte fått komma fram.

Det du skriver är bara så urbota idiotiskt och vidrigt på alla sätt. Men priset i dumhet tar du väl ändå när du jämför med knuffar i sportvärlden...Dina inlägg verkar inte vara skrivna av någon som har alla hästar i stallet, för att uttrycka det milt.

Man kan undra varför en del av er vill förnedra er hur mycket som helst för att försvara en person som själv vet om att han ställt till det. Det är obergripligt - efter vad jag har förstått t.o.m.för honom själv.
Citera
2025-06-15, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Tror det var både och. 3000 för kokain till sig och transan. 3000 kronor för en exklusiv stund med skäggiga damen.
Citera
2025-06-15, 20:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Det du skriver är bara så urbota idiotiskt och vidrigt på alla sätt. Men priset i dumhet tar du väl ändå när du jämför med knuffar i sportvärlden...Dina inlägg verkar inte vara skrivna av någon som har alla hästar i stallet, för att uttrycka det milt.

Man kan undra varför en del av er vill förnedra er hur mycket som helst för att försvara en person som själv vet om att han ställt till det. Det är obergripligt - efter vad jag har förstått t.o.m.för honom själv.
Polisen är väl medvetna om vem som ljuger i såna sammanhang och inte är det Ciara. MånsPetter kommer åka dit för knuffen och att han bände upp Ciaras fingrar när hon försökte ta ifrån han kokainet. Därför anlitade han en brottmålsadvokat då det kan bli fängelse.

Minimistraffet är 1 år. Eftersom fallet inte är nedlagt så pågår nog en gedigen utredning.
Senast redigerad av Vipan 2025-06-15 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in