2025-06-06, 17:28
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej, inte jag heller. Har inte IG.
Men i en tråd läser man väl länkar? Med fakta från deras IG.
Hur kan man annars bilda sig en uppfattning om sakernas tillstånd?
Jag läser/lyssnar på de dokument som finns och matas med löp från tidningar.
Alla skriver ju här vad hon säger/skriver på sin instagram. Just det har ju tjatats till leda.
Du behöver inte bekymra dig över mig..jag är insatt i ämnet
Citera
2025-06-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men alla här i tråden måste väl ändå hålla med om att Ciaras anmälan är en taktisk anmälan? Väldigt lägligt om jag säger så. Obs jag står inte på någons sida..
Inte alls . Däremot var han ganska otaktisk och dum i huvudet om han brukar våld mot henne .
Citera
2025-06-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Han kommer gå över lik för att krossa henne. En kränkt narcissist är farlig ffa när han blivit kränkt och blottad. Och mamma och pappa kan inte rädda honom denna gången.

Ja, jag är lite orolig över hur han ska agera framöver, med tanke på det vi redan sett...Den förnuftiga sidan av en människa, den som beter sig vettigt, insiktsfullt, ödmjukt, empatiskt och klokt, och som tar rätt beslut, den har vi hittills inte sett minsta spår av hos Måns tyvärr. - Tyvärr för hans barn och Ciara, som trots allt måste förhålla sig till, och ha någon slags relation till honom.
Citera
2025-06-06, 17:30
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Isåfall hade han väl svarat på Cs kränkande förtal för länge sedan.
Men MZ har inte förtalat sin X-fru med ett ord.
Du slänger dig med en diagnos på MZ. Var har du fått den ifrån?
Narcissism räknas väl inte som en diagnos, det är väl ett personlighetsdrag/ defekt
Citera
2025-06-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Jag läser/lyssnar på de dokument som finns och matas med löp från tidningar.
Alla skriver ju här vad hon säger/skriver på sin instagram. Just det har ju tjatats till leda.
Du behöver inte bekymra dig över mig..jag är insatt i ämnet
Ja, du tycks trådinsatt.
Här finns gott om trådsanningar, obekräftade rykten och spekulationer. Men väldigt få dokument.
Tror inte någon är insatt i sanningen här alls.
Inte jag heller.
Citera
2025-06-06, 17:37
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ja, du tycks trådinsatt.
Här finns gott om trådsanningar, obekräftade rykten och spekulationer. Men väldigt få dokument.
Tror inte någon är insatt i sanningen här alls.
Inte jag heller.
Nu är ju detta en tråd med namnet: skvaller om Måns Zelmerlöv
Och de brukar bestå av både det ena och det andra.
Citera
2025-06-06, 17:37
Medlem
Citat:
Narcissism räknas väl inte som en diagnos, det är väl ett personlighetsdrag/ defekt
Narcissism är en personlighetstörning. Det är en diagnos. Som bara erfarna psykiatriker kan sätta efter noggranna utredningar. Du fick väl inte din egen diagnos som du berättat om av en googlepsykiatriker i någon tråd hoppas jag. Utan genom psykiatrin av en läkare/psykiatriker..
Citera
2025-06-06, 17:43
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Narcissism är en personlighetstörning. Det är en diagnos. Som bara erfarna psykiatriker kan sätta efter noggranna utredningar. Du fick väl inte din egen diagnos som du berättat om av en googlepsykiatriker i någon tråd hoppas jag. Utan genom psykiatrin av en läkare/psykiatriker..
Du har rätt där..lite snabbsummerat av mig. M behöver mao proffessionell hjälp som jag skrev innan.
Vad beträffar mina diagnoser så är de högst off topic
Citera
2025-06-06, 17:43
Medlem
Citat:
Nu är ju detta till en tråd med namnet: skvaller om Måns Zelmerlöv
Och de brukar bestå av både det ena och det andra.
Jag är medveten om det. Men i det här fallet borde folk lyssna lite mer på sitt samvete om de har någon empati.
Och sluta smutskasta en person som de inte alls känner.
Ge honom en chans att komma på fötter och läka.
Eller hoppas ni på allvar att MZ ska gå under?
För ni tror väl ändå inte att hat och smutskastning kommer att bidra till hans rehabilitering?
Citera
2025-06-06, 17:45
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Jag är medveten om det. Men i det här fallet borde folk lyssna lite mer på sitt samvete om de har någon empati.
Och sluta smutskasta en person som de inte alls känner.
Ge honom en chans att komma på fötter och läka.
Eller hoppas ni på allvar att MZ ska gå under?
För ni tror väl ändå inte att hat och smutskastning kommer att bidra till hans rehabilitering?
Jag kastar inte skit. Men konstaterar att han behöver vård innan han ska ha sina barn. Och vad det verkar så är det inte det han prioriterar just nu...men vad vet jag
Citera
2025-06-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Håller med om att det känns oetiskt av advokaten och ärligt talat, jag tycker synd om Måns. Alltså han har helt uppenbart varit ett mega-arsle men frågan är om han ens är förmögen att begripa det själv i detta läge.
Dessvärre tror jag inte han har förmåga till det. Varken teoretiskt eller känslomässigt . Det är slut med daltandet och han kommer förhoppningsvis till någon form av insikt att han inte står över Sveriges rikes lag.
Citera
2025-06-06, 17:50
Medlem
Citat:
Jag kastar inte skit. Men konstaterar att han behöver vård innan han ska ha sina barn. Och vad det verkar så är det inte det han prioriterar just nu...men vad vet jag
Vad har du nu lyssnat på för rykten?
Jag har läst i tråden men inga fakta. Det är isåfall folks egna spekulationer och fantasier.
Det finns det ju gott om av här.
Eller har jag missat något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in