Citat:
Ursprungligen postat av
Olle-Johnny
Blir nyktert idag på midsommar. Firar ensam vilket jag gjort senaste 6-7 åren. Är övertygad om att jag kan skylla det på spriten som gjorde mig innesluten och gjorde att jag drog mig undan då jag gillade att supa ensam, samt lite andra tragiska händelser som bidrog.
Ljuger för min familj och arbetskamrater att jag har firat, samma med nyår. Snart läggdags och sova till 10.00. Sen blir det en lång löptur och träning på gymmet. Känns ändå helt ok då jag har blivit något av en ensamvarg och lider inte så mycket utav det.
Usch, känns hemskt att skriva det i text men det är så det har blivit. Sprit är skit.
Sprit är skit! Helt rätt.
Ja, att långsamt supa ihjäl sig är en rätt ensam sysselsättning faktiskt. Man blir så innesluten i sin bubbla, som om man dragits in i ett svart hål.
Hoppas din midsommar ändå var trevlig igår! Kämpa på
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Detsamma!
Närmar mig fyra vita månader, innerst inne mår man väl pyton, försöker inte känna efter. Utan antabus hade jag garanterat supit till.
Kriga på!
Bra kämpat med fyra månader!
Näe det där hålet i själen är ju ett ärr vi får bära med oss men det blir ju lite lättare med tiden i alla fall.