2025-06-15, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Drygt 200 personer demonstrerade på lördagen i centrala Borås till stöd för det palestinska folket.
https://www.bt.se/2025-06-14/de-demo...fa-upp-ogonen/

– Världen måste på allvar få upp ögonen för det lidande som befolkningen i framför allt Gaza utsätts för, säger Mohammed Karraz, talesperson för Palestinian Vision society i Borås.

Jag skriver i ärlighetens namn - Mohammed !!! - åk och hjälp dom då !!!!
Så djävla trögtänkt.

Vad ska diskuteras?
Citera
2025-06-15, 08:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
En artikel från 24 maj 2024.
är du nykter?

Om någon minut är det 15 juni 2025.

Så fakta kring att Israel inte försöker svälta ut palestinierna i Gaza?

Det var specifikt 2024 som var det som diskuterades om du läser vad jag skrev.

https://www.fdd.org/analysis/2024/06...nal-standards/

Vi vet hur mycket mat som distribuerades 2024 och 2025, samt hur mycket mat Hamas kan ha stulit under 2024 och 2025. Försök att se igenom vad som skrivs från resp, sida. Menar du att UNRWA är den enda i världen som har matutdelningskompetens?
Citera
2025-06-15, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Drygt 200 personer demonstrerade på lördagen i centrala Borås till stöd för det palestinska folket.
https://www.bt.se/2025-06-14/de-demo...fa-upp-ogonen/

– Världen måste på allvar få upp ögonen för det lidande som befolkningen i framför allt Gaza utsätts för, säger Mohammed Karraz, talesperson för Palestinian Vision society i Borås.

Jag skriver i ärlighetens namn - Mohammed !!! - åk och hjälp dom då !!!!
Så djävla trögtänkt.
Israel släpper inte in några i Gaza, eller ut för den delen heller. Så hur du tänker här är en gåta...
Citera
2025-06-15, 10:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Israel släpper inte in några i Gaza, eller ut för den delen heller. Så hur du tänker här är en gåta...
Hur Greta med båten tänkte då, hade hon missat det med eller? 🤔
Citera
2025-06-15, 12:06
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fast ser du dom demonstrera med Hamas på gatorna?
Du påstår att det finns Hamasmedlemmar i denna demonstration?
Vilka då, har du namnen på dom?
Citera
2025-06-15, 12:12
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Då undrar man ju varför du bevisligen bryr dig om demonstationen, ingen tvingar dig att gå dit så du slipper utsättas för dessa farliga demonstranter.

Tycker att det är ett otyg som inte hör hemma på våra gator och torg och jag är inte ensam om det.
Citera
2025-06-15, 12:16
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Tycker att det är ett otyg som inte hör hemma på våra gator och torg och jag är inte ensam om det.
Gå dit och stoppa demonstranterna då om du avskyr dom så mycket, eller är du för feg?
Citera
2025-06-15, 12:18
Citat:
Gå dit och stoppa demonstranterna då om du avskyr dom så mycket, eller är du för feg?

Det är nte mitt arbete. Det är politiker som får ändra lagen och polisen som ser till att lagen efterföljs.
Citera
2025-06-15, 12:21
Medlem
Citat:
Du påstår att det finns Hamasmedlemmar i denna demonstration?
Vilka då, har du namnen på dom?

DU: Fast svenska nazister stödjer Hamas. I alla fall NMR. Dom tänker att "vår fiendes fiende är vår vän" typ.

JAG: Fast ser du dom demonstrera med Hamas på gatorna?

Hur i helvete fick du till din mening efter mitt svar?
Citera
2025-06-15, 12:24
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
DU: Fast svenska nazister stödjer Hamas. I alla fall NMR. Dom tänker att "vår fiendes fiende är vår vän" typ.

JAG: Fast ser du dom demonstrera med Hamas på gatorna?

Hur i helvete fick du till din mening efter mitt svar?
Hur ska man annars tolka din text"Fast ser du dom demonstrera med Hamas på gatorna?"
Citera
2025-06-15, 12:30
Medlem
Citat:
Hur ska man annars tolka din text"Fast ser du dom demonstrera med Hamas på gatorna?"

Så som det låter. Har NMR demonstrerat med Hamas supporters?

Istället vill du att jag ska rada upp namn på Hamas supporters Jag ställer dig en fråga och du svarar med en fråga. Man brukar svara med ett svar när man får en fråga.

Finns ingen logik i ditt svar. Hur i helvete ska jag veta namn på några Hamas supporters. Men jag får tolka din skumma kontring med att du inte vet om dom har demonstrerat tillsammans.
Citera
2025-06-15, 12:53
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Så du är för att förbjuda demonstrationer, inget fan av yttrandefrihet märker jag.

Jag antar att du tycker att dom som bränner koranen ska skita i det och istället åka till Saudiarabien och protestera där istället.
dom som bränner koraner vill inte ha Islam HÄR I SETRIGE. dom skiter fullständigt om man vill vara muslim i muslimländer. Din idiot för står du inte den skillnaden?
Men du gillar koranbränning i alla fall det är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in