2025-06-14, 22:16
Medlem
Både chrippa och linnea är på väg från en inkomst från sociala medier till sociala medel.
Citera
2025-06-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder

Ja de är väl snart dags att visa vart skåpet ska stå
Ska bara kolla med A om jag får delge vissa saker.

Ja gör det för man blir trött på skitsnacket som kommer att allt är Jockes fel, det är inte han som har satt sig i skiten det har Chrippa klarat av själv.
Det känns skönt att Jocke har en fin familj nu men jag förstår också att han ville tillbaka när han var barn/tonåring men detta var nog det bästa för hans skull.
Men jag hoppas att du kan ge lite svar på tal här och välkommen tillbaka du har varit saknad ☺️
Citera
2025-06-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Känns som att det här engagerar dig rätt mycket, baserat på tonen i ditt svar. Eftersom det gäller en offentlig person du inte har någon relation till, borde det här inte väcka några känslor.

Jaha, så man kan bara ha åsikter och känslor för folk man känner....
Det har jag missat. Får skärpa mig då.

BTW, hur vet du att jag inte har eller har haft en relation till Chrippa? Eller Linnea?
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-06-14 kl. 22:27.
Citera
2025-06-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jaha, så man kan bara ha åsikter och känslor för folk man känner....
Det har jag missat. Får skärpa mig då.

BTW, hur vet du att jag inte har eller har haft en relation till Chrippa? Eller Linnea?
Haha, ja, i bästa fall är det nog bättre – både för dig och för den personen. Det är svårt att förstå varför man skulle ha starka åsikter om någon man inte ens känner. Det kan lätt bli vilseledande att sitta och tycka en massa saker, när verkligheten kanske ser helt annorlunda ut. Det är en stor skillnad på att ha åsikter om någon man känner eller jobbar med, jämfört med att ha känslor eller starka åsikter om en person man bara följer på sociala medier. Det är inte särskilt hälsosamt.

Ja det är sant du kanske gick i skolan med någon av dom.
Citera
2025-06-14, 22:37
Medlem
Wooow, det verkar som om paret umgås med nån utanför familjen ikväll!! Första utanför familjen 2025?

Kan det vara nån som de ska spela in porr med...?
https://ibb.co/k6g0vwCd
Citera
2025-06-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Da va Chrippa själv som satt och sa att Linnea slog hans dotter. Att Linnea var svartsjuk på hans dotter. Att Linnea hata henne osv osv. Så det får han nu stå för. Ganska sjuk att bara sitta och hitta på sånt.

Var det verkligen bara Chrippa som rapporterar om detta? Tänk efter lite nu försök minnas.

Oavsett så gäller inte nödvärnsrätt i detta fallet, utan både han och Linnea är och har varit utsatta för otroligt grov psykisk misshandel. Det är omoraliska och vidriga personer som har drevat på och massanmält till polisen och andra instanser och massa övriga idiotiska saker har sket.
Citera
2025-06-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
”Ingen har ljugit”
- Chrippadafilosof

Exakt så!
Ingen har ljugit eller så har båda ljugit. Vilket det är får vi aldrig veta.
Citera
2025-06-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Hoppas verkligen det

Och jag hoppas också att vissa får stå till ansvar för drevet.
Varför jo då kanske vi äntligen får veta ifrån grunden
Till allt Den stora frågan varför vart han häktad ifrån första början
Och var de bara larv med blåmärken och allt
Och varför fick han sitta tio dagar i häktet.
Vem vart rädd och blåste kanalen.
Vart tog den blåa telefonen vägen
Vad rekommenderade Soc ifrån första början i LHG på Lindövägen.
Att tro att inte steems är sparade enda sedan då när han gnällde om blomman.
Är bara fruktansvärt korkat.

Stämplingen: Har de begärs triangel sökning på den ?
Dvs vart befanns säg enheten när de skrivs.
Har dom avlyssning nu på deras telefoner nu
Många frågor lite svar.,
Men snart får vi nog veta

Och varför tog dom tillbaka anmälningarna just då
Det är väldigt mycket material som kommer att läggas fram i ett eventuellt
Förtalsmål.

Tror inte Christofer är medveten om hur mycket material de finns

För att förstå en djup konflikt måste man gå ifrån grunden.

Det finns inga genvägar

Många relevanta frågor. Det där med avlyssning är inte orimligt att det sker med tanke på hur kreativ Chrippa och Linnéa är.

Jag tror inte heller att Chrippa har fattat något. Skulle han göra det har han sina flachbackkrigare som slår ut det i hans huvud. Det är viktigt att Chrippa inte förlorar för det är några som har dedikerat sitt liv åt att försvara honom.

Jag har tidigare skrivit att jag är övertygad om att några stycken kommer att bli väldigt förvånade om ett tag.
Citera
2025-06-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Användaren sa att Jocke ringer till olika myndigheter konstant för att klaga på Chrippa och försöka anmäla honom för saker, och försöka förstöra hans liv.

Du tolkar det som att användaren påstår att Jocke styr socialen, polisen och myndigheterna.

Du ser inte skillnaden på det användaren skriver och det du påstår?

Här är inlägget du citerade där du tror att användaren säger att Jocke styr socialen, polisen och myndigheterna

Det där ligger längre bak i tiden dvs handlar inte om inlägget i sig. Du behöver backa flera månader tillbaka för att förstå. Både vad det gäller flashback, YouTube samt Instagram. Säkert TikTok också med jag har ingen TikTok och kan inte veta säkert.
Citera
2025-06-15, 00:04
Medlem
Har c dottern varannan helg hos sig eller?
Citera
2025-06-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är roligt att följa Chrippa på instagram han hittar på saker med barnet som idag med att åka till badstrand när vädret är vackert och sedan fixar dom sig och går ut och äter.

Ja men han har ju inte henne ofta heller då vill han väll passa på. Skillnad om man har ett barn typ heltid. Då gör man inte saker jämt
Citera
2025-06-15, 00:25
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
När kommer deras sanning ut som de sagt länge nu...
Det kommer en pod med honom vilken dag som helst. Där kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in