Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Något nytt? 400Ben hur tolkade du Jackes ord?
Jag ser det som ett subtilt hot som inte kommer leda någonstans vid en anmälan. Kolla Motvikts senaste video. Han resonerar väldigt sunt och tar upp ett inlägg från dig.
Sedan tycker jag att Jacke kunde ta det på Messenger med mig istället för öppet på sin IG story. Det stämmer att vi pratat på Messenger för ca nåt år sedan väldigt kort men bra.
Jag köper att "ingen trash talkar min familj". Men vi får inte glömma vad Christofer gjort och gör. Tråkigt sedan att Jacke råkar ha samma familj. Kan bara beklaga det. Jacke säger att allt varit lugnt och bra nu ett tag innan Anjo öppnade käften. Nej det var det inte. Christopher har fortsatt med sina uthägningar och trakasserier. Speciellt mot Jocke. Då är Jacke tyst utåt. "Det ska skötas inom familjen". Då kan han sköta detta internt också. Och hur bra har det funkat att "sköta det inom familjen?" Det ser verkligen ut som att Jacke saknar ryggrad och pungkulor utifrån sett. Då Christopher sköter allt utåt och Jacke, enligt sig själv, sköter allt internt. Det är inget vi kan veta. Vi har bara Jackes ord där.
Jag står för allt jag skriver. Låg nivå ibland? Ja men ska Christofer och Linnea anmärka på det? Verkligen? Jag vet inte vad Jacke har att anmärka på specifikt. Jag vet ju att Christofer och Linneas läsförmåga och tolkningar är katastrofala, kanske är samma med Jacke? Eller har Christofer sagt till Jacke vad jag skrivit på Flashback men misstolkat det grovt? Det hade verkligen inte förvånat mig.
Jag tror Jacke är rejält pressad. Detta efter Anjos två videos och där Sofia hamnar i skottlinjen vilket blir extra känsligt. Jacke verkar få mycket hat i PM. Kolla:
https://ibb.co/N2bCb4r1
Jag ska erkänna att jag inte är nåt större fan av hur Jacke håller på just nu. Och jag verkar inte vara ensam om den åsikten. Jacke verkar rejält avskyd just nu. Christophers inflytande verkar riktigt dåligt på Jacke. Det såg vi under BB tiden hur nedtryckt Jacke var av Christopher. Synd verkligen. Precis som många andra gillade jag hur Jacke började bli kring 2023-2024. Sofia verkade ha ett gott inflytande på honom när han tog sig ur Christophers grepp. Jag saknar verkligen den vettiga, smarta Jacke. Tycker inte dessa kläder sitter bra på honom.
Edit; Kritiken mot bröllopet här på Flashback kan skapat lite koas också bakom kulisserna. Faktum är att jag skriver inte det värsta här. Finns många här som skriver värre saker och jag kan själv tycka nivån är väldigt låg ibland. Men jag har inget behov av att försvara Christopher så jag ignorerar det bara. Inte min uppgift eller skyldighet.