Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-30, 09:24
Medlem
Något nytt? 400Ben hur tolkade du Jackes ord?
Citera
2025-07-30, 09:28
Moderator
pewpews avatar
Tråd upplåst. Här diskuteras Chrippa och hans content. Inte Jocke, Anjo eller Rasks content. Det görs i respektive tråd.

Tänk er för innan ni postar, även om en semester från tråden kanske vore nyttigt för vissa.

/Mod
Citera
2025-07-30, 09:40
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Chrippa var värst. Hands down. Det var han som myntade att hon slagit barnet och anklagat Chrippa för att hellre vilja sova med barnet. Vet inte hur han kan komma på så sjuka saker.

Man får helt klart inte förtala enligt lag även om Chrippa sagt saken först.

Det sjuka Chrippa sagt gör det inte fritt fram för andra att flera hundra videor tillsammans hetsa och förtala paret.
Citera
2025-07-30, 09:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Något nytt? 400Ben hur tolkade du Jackes ord?

Jag ser det som ett subtilt hot som inte kommer leda någonstans vid en anmälan. Kolla Motvikts senaste video. Han resonerar väldigt sunt och tar upp ett inlägg från dig.

Sedan tycker jag att Jacke kunde ta det på Messenger med mig istället för öppet på sin IG story. Det stämmer att vi pratat på Messenger för ca nåt år sedan väldigt kort men bra.

Jag köper att "ingen trash talkar min familj". Men vi får inte glömma vad Christofer gjort och gör. Tråkigt sedan att Jacke råkar ha samma familj. Kan bara beklaga det. Jacke säger att allt varit lugnt och bra nu ett tag innan Anjo öppnade käften. Nej det var det inte. Christopher har fortsatt med sina uthägningar och trakasserier. Speciellt mot Jocke. Då är Jacke tyst utåt. "Det ska skötas inom familjen". Då kan han sköta detta internt också. Och hur bra har det funkat att "sköta det inom familjen?" Det ser verkligen ut som att Jacke saknar ryggrad och pungkulor utifrån sett. Då Christopher sköter allt utåt och Jacke, enligt sig själv, sköter allt internt. Det är inget vi kan veta. Vi har bara Jackes ord där.

Jag står för allt jag skriver. Låg nivå ibland? Ja men ska Christofer och Linnea anmärka på det? Verkligen? Jag vet inte vad Jacke har att anmärka på specifikt. Jag vet ju att Christofer och Linneas läsförmåga och tolkningar är katastrofala, kanske är samma med Jacke? Eller har Christofer sagt till Jacke vad jag skrivit på Flashback men misstolkat det grovt? Det hade verkligen inte förvånat mig.

Jag tror Jacke är rejält pressad. Detta efter Anjos två videos och där Sofia hamnar i skottlinjen vilket blir extra känsligt. Jacke verkar få mycket hat i PM. Kolla: https://ibb.co/N2bCb4r1

Jag ska erkänna att jag inte är nåt större fan av hur Jacke håller på just nu. Och jag verkar inte vara ensam om den åsikten. Jacke verkar rejält avskyd just nu. Christophers inflytande verkar riktigt dåligt på Jacke. Det såg vi under BB tiden hur nedtryckt Jacke var av Christopher. Synd verkligen. Precis som många andra gillade jag hur Jacke började bli kring 2023-2024. Sofia verkade ha ett gott inflytande på honom när han tog sig ur Christophers grepp. Jag saknar verkligen den vettiga, smarta Jacke. Tycker inte dessa kläder sitter bra på honom.

Edit; Kritiken mot bröllopet här på Flashback kan skapat lite koas också bakom kulisserna. Faktum är att jag skriver inte det värsta här. Finns många här som skriver värre saker och jag kan själv tycka nivån är väldigt låg ibland. Men jag har inget behov av att försvara Christopher så jag ignorerar det bara. Inte min uppgift eller skyldighet.
Senast redigerad av 400Ben 2025-07-30 kl. 10:11.
Citera
2025-07-30, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag ser det som ett subtilt hot som inte kommer leda någonstans vid en anmälan. Kolla Motvikts senaste video. Han resonerar väldigt sunt och tar upp ett inlägg från dig.

Sedan tycker jag att Jacke kunde ta det på Messenger med mig istället för öppet på sin IG story. Det stämmer att vi pratat på Messenger för ca nåt år sedan väldigt kort men bra.

Jag köper att "ingen trash talkar min familj". Men vi får inte glömma vad Christofer gjort och gör. Tråkigt sedan att Jacke råkar ha samma familj. Kan bara beklaga det. Jacke säger att allt varit lugnt och bra nu ett tag innan Anjo öppnade käften. Nej det var det inte. Christopher har fortsatt med sina uthägningar och trakasserier. Speciellt mot Jocke. Då är Jacke tyst utåt. "Det ska skötas inom familjen". Då kan han sköta detta internt också. Och hur bra har det funkat att "sköta det inom familjen?" Det ser verkligen ut som att Jacke saknar ryggrad och pungkulor utifrån sett. Då Christopher sköter allt utåt och Jacke, enligt sig själv, sköter allt internt. Det är inget vi kan veta. Vi har bara Jackes ord där.

Jag står för allt jag skriver. Låg nivå ibland? Ja men ska Christofer och Linnea anmärka på det? Verkligen? Jag vet inte vad Jacke har att anmärka på specifikt. Jag vet ju att Christofer och Linneas läsförmåga och tolkningar är katastrofala, kanske är samma med Jacke? Eller har Christofer sagt till Jacke vad jag skrivit på Flashback men misstolkat det grovt? Det hade verkligen inte förvånat mig.

Jag tror Jacke är rejält pressad. Detta efter Anjos två videos och där Sofia hamnar i skottlinjen vilket blir extra känsligt. Jacke verkar få mycket hat i PM. Kolla: https://ibb.co/N2bCb4r1

Jag ska erkänna att jag inte är nåt större fan av hur Jacke håller på just nu. Och jag verkar inte vara ensam om den åsikten. Jacke verkar rejält avskyd just nu. Christophers inflytande verkar riktigt dåligt på Jacke. Det såg vi under BB tiden hur nedtryckt Jacke var av Christopher. Synd verkligen. Precis som många andra gillade jag hur Jacke började bli kring 2023-2024. Sofia verkade ha ett gott inflytande på honom när han tog sig ur Christophers grepp. Jag saknar verkligen den vettiga, smarta Jacke. Tycker inte dessa kläder sitter bra på honom.

Edit; Kritiken mot bröllopet här på Flashback kan skapat lite koas också bakom kulisserna. Faktum är att jag skriver inte det värsta här. Finns många här som skriver värre saker och jag kan själv tycka nivån är väldigt låg ibland. Men jag har inget behov av att försvara Christopher så jag ignorerar det bara. Inte min uppgift eller skyldighet.
Som jag håller med (det fetade) det är helt obegripligt att dessa två bröder saknar självinsikt så till den grad att man tror det är för att provocera så de får än mer uppmärksamhet. Glappkäften Crippa ska få säga vad han vill men sen gråter de när de får svar på tal.
Citera
2025-07-30, 11:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Fler som har åsikt om bröllopet… Ouch 😬

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...nneas-brollop/
Citera
2025-07-30, 11:18
Avstängd
Jacke framstod som vettig innan han deltog på kräftan bröllop och började försvara honom. Han har verkigen ingen ryggrad stackarn.. Trodde hans flickvän var vettigare, men icke.
Hela familjen Berg verkar sjuka i huvudet. Farsan ser gravt full ut på bröllopet och morsan ser ut som en tjackpundare utan tänder. Sen har vi Linnea med hårfäste högre än kräftan som måste rea ut porrfilmer som ingen vill se. Stackars människor...
Citera
2025-07-30, 11:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Jacke framstod som vettig innan han deltog på kräftan bröllop och började försvara honom. Han har verkigen ingen ryggrad stackarn.. Trodde hans flickvän var vettigare, men icke.
Hela familjen Berg verkar sjuka i huvudet. Farsan ser gravt full ut på bröllopet och morsan ser ut som en tjackpundare utan tänder. Sen har vi Linnea med hårfäste högre än kräftan som måste rea ut porrfilmer som ingen vill se. Stackars människor...

Var förvånad ett tag att Linneas föräldrar inte tog avstånd från att dessa två misärer skulle gifta sig, men efter att ha sett bild o film på dem är jag inte längre förvånad…
Också WT.
Citera
2025-07-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama

Ja.. Varför ger man inte sin Mamma nya tänder undrar jag? 🤔
Kostar det fmkt? Det har dom väl råd med?
Citera
2025-07-30, 11:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Var förvånad ett tag att Linneas föräldrar inte tog avstånd från att dessa två misärer skulle gifta sig, men efter att ha sett bild o film på dem är jag inte längre förvånad…
Också WT.

Måste ha missat dom på filmerna som sprids. Bara tragiskt att en ung människa fastnar i drogträsket.. Kan bara spekulera var hon hamnar när Chrippa får fängelse..antagligen hos någon arab med tillgång till diverse substanser..
Citera
2025-07-30, 11:27
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Fler som har åsikt om bröllopet… Ouch 😬

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...nneas-brollop/
Jag tror jag dör. HAHAHA.

Faktum är att bröllopstårtan egentligen borde få ett helt separat kapitel, för den är bland det mest smaklösa jag har sett på tårtfronten någonsin.
På tårtan står det ”Dior” vilket motiveras med att det är parets favoritmärke, men varför man kontrakterat ett grupp förskolebarn att ta fram loggan är fortfarande ett mysterium.
Citera
2025-07-30, 11:30
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja.. Varför ger man inte sin Mamma nya tänder undrar jag? 🤔
Kostar det fmkt? Det har dom väl råd med?
Precis som man förstörde sin dotters tänder. Skulle apan bry sig om någon annan än han själv? Inte ens sitt eget barn bryr han sig om, mer än som en maskot ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in