Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Skillnaden mellan dig och mig är att du påstår dig bry dig om Jocki, så det spelar ingen roll vad jag skriver om och inte. Du tycker att beslutet om nedläggningen av stämplingen ska överklagas och vill att andra ska ta rättsliga ansvar för vad de utsatt Jocki för. Det sker ju på bekostnad av Jocki i så fall, men det kanske är viktigare?
Är knappast kvinnornas fel att Neonberger lirkar sig in i deras liv med sina manipulativa metoder.
Nu får du lära dig att läsa. Jag har skrivit att jag tycker att de inte ska komma undan planeringen att skada två fäder.
Jag har skrivit att jag förstår Jocke att han inte vill det och varför.
Anjo vet jag inte.
Det är två olika tankar om detta och jag förstår att du inte förstår det.
Det är ok.
Jag har däremot extremt svårt att förstå detta evinnerliga försvarandet av brottslingar: Jag fattar inte det.
Även om det är nedlagt har dessa personer suttit och planerat ett vidrigt brott. Ja, jag tycker att de ska få straff för det. Men jag har fullständig förståelse för Jockes känslor kring detta.
Jonna har också mått jättedåligt många gånger pga Chrippa. Hon har till och med varit så rädd för hela sin familj och vidtagit åtgärder tillsammans med Jocke för deras säkerhet.
Det är då själva fan att Chrippa har förstört så mycket. Varför liksom. Det var inte så illa, vad jag vet, för drygt ett år sedan.
Är han en så svag människa är det ju rent sorgligt.